Sada je: sub lip 21, 2025 11:29 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 82 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 9:57 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Ja i dalje tvrdim da mlatiš praznu slamu jer ste uzeli filozofsku temu za raspravu!
Samo da te upozorim da se sila N ne gleda jednodimenzionalno već minimalno dvodimenzionalno, pa bi ti trebalo biti jasno da se ista mijenja gotovo konstantno prilikom ubrzanja. Dakle, N nije isključivo samo težina na kotaču već je promijenjiva varijabla ovisna i o vučnoj sili kao i o pitch faktoru promjene težišta vozila pa si sam sebi upravo skočio u želudac jer si požurio jako pojednostaviti nešto što baš i nije tako jednostavno.
Drugim riječima tvoja teorija bi značila da ako na svog Volva sa recimo 300 KS staviš gumu iste mješavine, a duplo užu od postojeće, da nećeš ništa izgubiti na ubrzanju? Ma molim te... Zašto onda na drag aute stavljaju gume traktorskih dimenzija kada ti tvrdiš da su im dovoljne duplo uže gume? Zašto na touring autima stavljaju šire gume nego na rally autima?
Ajde molim te daj mi neki suvisli odgovor.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 10:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Samo nastavite, ovo je odlično!. slika

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 10:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ja i dalje tvrdim da mlatiš praznu slamu jer ste uzeli filozofsku temu za raspravu!
Samo da te upozorim da se sila N ne gleda jednodimenzionalno već minimalno dvodimenzionalno, pa bi ti trebalo biti jasno da se ista mijenja gotovo konstantno prilikom ubrzanja. Dakle, N nije isključivo samo težina na kotaču već je promijenjiva varijabla ovisna i o vučnoj sili kao i o pitch faktoru promjene težišta vozila pa si sam sebi upravo skočio u želudac jer si požurio jako pojednostaviti nešto što baš i nije tako jednostavno.
Drugim riječima tvoja teorija bi značila da ako na svog Volva sa recimo 300 KS staviš gumu iste mješavine, a duplo užu od postojeće, da nećeš ništa izgubiti na ubrzanju? Ma molim te... Zašto onda na drag aute stavljaju gume traktorskih dimenzija kada ti tvrdiš da su im dovoljne duplo uže gume? Zašto na touring autima stavljaju šire gume nego na rally autima?
Ajde molim te daj mi neki suvisli odgovor.
A ja i dalje tvrdim da je fizika prilično egzaktna znanost, "praznu slamu mlate" oni koji ne razumiju, a pametuju.
Znači postoji vektor N koji je sila, a taj je pak minimalno dvodimenzionalan, a što znači da postoji dvodimenzionalna ili više dimenziona sila. Vidiš, očito sam propustio taj sat fizike WTF? Naravno da svaki vektor možeš rastaviti na komponente, te ga predstaviti kao njihov zbroj. No u trenutku prije samog kretanja, taj vektor je itekako okomit na površinu, jer jedina sila koja tada djeluje jest sila teže.
Naravno da je stvar pojednostavljena koliko je moguće, ovjes uopće ne razmatram, kao niti ekstreme tipa širina gume bicikla ili bagera. Zatim, ja sam jasno napisao još u prvom postu da se polemika vodi isključivo oko koristi od šire gume (ne najšire moguće, ekstrema) na utrci ubrzanja od 402m, handling u zavojima je irelevantan u ovom slučaju.

Kada sam napisao da očekujem pitanja, to je iz očitog razloga da se prema teoriji koju obrazlažem i onome što sam do sada napisao može pogrešno zaključiti da bi idealna guma bila uska i visokog profila. To naravno nije tako, inače bi se svi vozili na njima. Zapravo postoje čak dva problema vezana za to, a o tome nastavak slijedi sutra ;), kao i odgovor na tvoja pitanja o drag gumama i njihovom dimenzioniranju.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 11:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Hej covjece, kakvi vektori, koji k... !
Polako, polako, gdje ti je moment te tvoje sile, jesi li cua za reakciju podloge, malo razmisli, vektori su laboratorijska objasnjenja za djecu u osnovnoj skoli. Krenuo si u analizu necega na cemu ljudi brane doktorate.

A ako ti je sve tako jednostavno, pogledaj ovo:

http://www.youtube.com/watch?v=9O0b90G8Yhg

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 12:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Hej covjece, kakvi vektori, koji k... !
Polako, polako, gdje ti je moment te tvoje sile, jesi li cua za reakciju podloge, malo razmisli, vektori su laboratorijska objasnjenja za djecu u osnovnoj skoli. Krenuo si u analizu necega na cemu ljudi brane doktorate.

A ako ti je sve tako jednostavno, pogledaj ovo:

http://www.youtube.com/watch?v=9O0b90G8Yhg
U kojoj rečenici sam ja rekao da je stvar jednostavna? Isto tako rekao sam da nastavak priče slijedi sutra, kasno je i umoran sam a imam vam još dosta toga za obrazložit. Ako ništa drugo, ja bar imam nekakvu teoriju, a pokušat ću je maksimalno potkrijepit i razložit tako da i vama bude smislena. Isto tako, osim što me napadate sa smiješnim komentarima, ne vidim da na bilo koji način vi dokazujete svoj stav ili mislite da to nije potrebno, da se svi slažu oko toga "šira guma je bolja za drag"?
Jako mi je drago da si pronašao ovaj video, isti sam davno pogledao i zapravo zbog njega i dodatno proučavao ovu materiju, bit će dobar primjer ;)

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 11:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Onda sam krivo shvatio, sorry!
Nije jednostavno, niti iz bliza! Pa vidis koje su zavrzlame oko guma u F1, ista stvar je u svim ostalim kategorijama(WRC, kruzne, itd). Znam da u F1(kao i u ostalom moto sportu) ima puno industrijske politike i kupovine, zbog velike love. Bit je u tome, da su gume jako bitne, te da se oko pitanja guma vrti vise timova nego recimo oko samo setupa vozila.

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 11:09 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Ja i dalje tvrdim da mlatiš praznu slamu jer ste uzeli filozofsku temu za raspravu!
Samo da te upozorim da se sila N ne gleda jednodimenzionalno već minimalno dvodimenzionalno, pa bi ti trebalo biti jasno da se ista mijenja gotovo konstantno prilikom ubrzanja. Dakle, N nije isključivo samo težina na kotaču već je promijenjiva varijabla ovisna i o vučnoj sili kao i o pitch faktoru promjene težišta vozila pa si sam sebi upravo skočio u želudac jer si požurio jako pojednostaviti nešto što baš i nije tako jednostavno.
Drugim riječima tvoja teorija bi značila da ako na svog Volva sa recimo 300 KS staviš gumu iste mješavine, a duplo užu od postojeće, da nećeš ništa izgubiti na ubrzanju? Ma molim te... Zašto onda na drag aute stavljaju gume traktorskih dimenzija kada ti tvrdiš da su im dovoljne duplo uže gume? Zašto na touring autima stavljaju šire gume nego na rally autima?
Ajde molim te daj mi neki suvisli odgovor.
A ja i dalje tvrdim da je fizika prilično egzaktna znanost, "praznu slamu mlate" oni koji ne razumiju, a pametuju.
Znači postoji vektor N koji je sila, a taj je pak minimalno dvodimenzionalan, a što znači da postoji dvodimenzionalna ili više dimenziona sila. Vidiš, očito sam propustio taj sat fizike WTF? Naravno da svaki vektor možeš rastaviti na komponente, te ga predstaviti kao njihov zbroj. No u trenutku prije samog kretanja, taj vektor je itekako okomit na površinu, jer jedina sila koja tada djeluje jest sila teže.
Naravno da je stvar pojednostavljena koliko je moguće, ovjes uopće ne razmatram, kao niti ekstreme tipa širina gume bicikla ili bagera. Zatim, ja sam jasno napisao još u prvom postu da se polemika vodi isključivo oko koristi od šire gume (ne najšire moguće, ekstrema) na utrci ubrzanja od 402m, handling u zavojima je irelevantan u ovom slučaju.

Kada sam napisao da očekujem pitanja, to je iz očitog razloga da se prema teoriji koju obrazlažem i onome što sam do sada napisao može pogrešno zaključiti da bi idealna guma bila uska i visokog profila. To naravno nije tako, inače bi se svi vozili na njima. Zapravo postoje čak dva problema vezana za to, a o tome nastavak slijedi sutra ;), kao i odgovor na tvoja pitanja o drag gumama i njihovom dimenzioniranju.
1. Još uvijek nisi odgovorio niti na jedno moje pitanje
2. U utrci ubrzanja je trenutak prije samog kretanja najmanje bitan, jer se ne mjeri on već kao što ti i sam naziv utrke kaže, mjeri se ubrzanje iliti akceleracija, dakle integral svih trenutaka poslije trenutka o kojemu govoriš!

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 11:14 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Koeficijent trenja nije konstanta.

Copy & paste sa najpoznatijeg slovenskog foruma o znanosti (kvarkadabra.net):
Citat:
Citiram:
torej jasno mi je da je drsno trenje odvisno od pravokotne sile na podlago (N), ter od koeficienta, vendar pa za kotalno trenje formula upošteva le radij, koeficient, ter N, vendar v nekaterih člankih na internetu omenjajo da je trenje pri kotaljenju pomembno od širine pnevmatike ter od hitrosti?


Sila trenja (po Coulombu) je produkt koeficienta trenja in normalne reakcije podlage. V tem modelu se koeficient trenja jemlje kot konstanta. To je najbolj enostaven model, ki pa velja zgolj omejeno (npr. če opazuješ gibanje klade, ki se giblje s konstantno hitrostjo in ki je podvržena konstantni vlečni sili).

V drugih (bolj kompleksnih) primerih (npr. pri nakotaljevanju pnevmatike na asfaltu) pa se koeficient trenja ne more jemati kot konstantna količina.

Nekaj o meritvah trenja (z ročnimi merilci in s pospeškomeri) si lahko prebereš v članku:

http://www.fpp.edu/~sfty_lab/objave/Mea ... on_GV0.pdf

Kotalno trenje je posledica dejstva, da kolo (npr. pri avtomobilu) oz. kroglica (npr. pri kotalnem ležaju) nista idealno togi telesi in se s podlago ne stikata zgolj v eni točki.

Citiram:
poleg tega pa nikjer nisem zasledil nič o molekularnem trenju - privlačne sile med molekulami podlage in predmeta


Adhezijske sile med molekulami so eden od vzrokov za trenje.

Citiram:
ter o mokrem trenju, ko je prisotna tekočina med podlago in predmetom - vožnja v dežju.


Glede vožnje v dežju: glej pod "aquaplanning".

V tehničnih vodah razlikujejo (npr. pri drsnem ležaju): suho, mešano in tekočinsko trenje. Če vprašaš kakšnega strojnika, ti bo vedel povedat', da primerno skonstruiran drsni ležaj, ki obratuje v režimih tekočinskega trenja, nudi manj odpora kot kotalni ležaj.

Citiram:
tudi mi ni jasno katero trenje je prisotno v vožnji skozi ovinek


Pnevmatika v ovinku lahko "izkoristi" zgolj 80% vrednosti razpoložljivega trenja (oz. koeficienta trenja). V žargonu temu pravijo bočni koeficient trenja pnevmatike.
V splošnem se za izračun bočne sile na pnevmatiko uporabljajo empirični modeli (npr. Segalov), pri katerih je bočna sila odvisna od koeficienta trenja, dejanskega kota poševnega teka in bočne togosti pnevmatike.
Ako je potreban prevod kog dijela, samo recite.

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 11:35 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
...

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 12:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ajmo redom.. hehe, ovo je c&p samog sebe sa drugog foruma ;)

Šire gume imaju veću dodirnu površinu nego uže gume - pogrešno!
Dodirna površina gume ovisna je isključivo o težini na kotaču i pritisku u gumi. Ovo vrijedi za veliku većinu guma, osim tzv. run flat guma koje imaju izuzetno krute bočnice. Površina je uvijek ista, širom gumom biti će drugačiji oblik te površine, duža po širini, ali kraća uzduž gume.

Veća dodirna površina znači bolji grip - i opet pogrešno! Većina ljudi ovo pretpostavlja, ali na njihovu žalost, veličina dodirne površine uopće nije važna. Naime, grip koji guma može ostvariti ovisi jedino o koeficijentu trenja i težini koja je na kotaču. F=u*N; F je sila koju stvara guma za grip, u je koeficijent trenja, a N je sila na površinu, u našem slučaju to je težina na kotaču.

Već vidim pitanja :twisted:
Baziraš se na krivim pretpostavkama


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 6:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Ajmo redom.. hehe, ovo je c&p samog sebe sa drugog foruma ;)

Šire gume imaju veću dodirnu površinu nego uže gume - pogrešno!
Dodirna površina gume ovisna je isključivo o težini na kotaču i pritisku u gumi. Ovo vrijedi za veliku većinu guma, osim tzv. run flat guma koje imaju izuzetno krute bočnice. Površina je uvijek ista, širom gumom biti će drugačiji oblik te površine, duža po širini, ali kraća uzduž gume.

Veća dodirna površina znači bolji grip - i opet pogrešno! Većina ljudi ovo pretpostavlja, ali na njihovu žalost, veličina dodirne površine uopće nije važna. Naime, grip koji guma može ostvariti ovisi jedino o koeficijentu trenja i težini koja je na kotaču. F=u*N; F je sila koju stvara guma za grip, u je koeficijent trenja, a N je sila na površinu, u našem slučaju to je težina na kotaču.

Već vidim pitanja :twisted:
Baziraš se na krivim pretpostavkama
Slobodno ih pobij, ali sa barem nekakvim argumentima ;), ovak doista izgleda smiješno.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 6:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Prvo da razjasnim još jednom što ja podrazumijevam pod pojmom „šira guma“. Za primjer ću uzeti ekstremnije dimenzije guma, npr. 155. Šira guma bi bila recimo 225, ali obavezno nižeg profila, jer želimo promatrati kotač koji u konačnici ima isti ili približno isti opseg.
Vratimo se Amontonovom zakonu F=uN.

Prema njemu, ako povećamo težinu na gumu, sila trenja ili grip će se također povećati u proporciji sa povećanjem težine na gumu, ali koeficijent trenja će ostati isti. Količina gripa gume (još jednom zaboravimo sada na ovjes, diskutiramo samo o gumi) je totalno određena koeficijentom trenja gume i težinom koja djeluje na nju, a ne sa dodirna površinom između gume i ceste. Sjetite se eksperimenata iz fizike gdje sa dinamometrom vučete kvadar, prvo po dužoj i većoj površini (horizontalno), a onda po manjoj (vertikalno) i u oba slučaja očitavate na dinamometru istu silu. Meni veći dokaz od toga ne treba da trenje ne ovisi o vel. površine.

Zašto onda ne voziti na full uskim gumama, zašto se gnjaviti uopće sa širokim, niskoprofilnim gumama (osim što izgledaju lijepo :))? Razlog je vrlo jednostavan, a on je TOPLINA (još jednom podsjećam, ovdje se bavim jedino gripom, a ne handlingom u zavojima). Poanta je u tome da bismo ostvarili dodirnu površinu određene veličine na cestu, potrebno nam je da nam određeni dio gume bude ravan. Predpostavka je da će dodirna površina u osnovi biti ravna (u stvarnosti će zapravo biti djelomično ovalnog oblika). Kod uske gume dodirna površina će biti osjetno duža u usporedbi sa širinom gume. Upravo to nas dovodi do dva problema.

Prvo, da bismo dobili tako dugačku ravnu površinu, bočnice gume moraju se poprilično deformirati. Ta deformacija zapravo znači savijanje i vraćanje u normalu bočnih strana gume prilikom „ravnanja“ i ponovnog „savijanja“ u kružnicu. Proces savijanja i ravnanja rezultira generiranjem puno topline (sjetite se brzog savijanja i ravnanja komada žice i kako vrlo brzo postane vruća). Ako ju savijamo manje, ali istom frekvencijom, manje topline će se generirati. Očito je, što se više mora savijati, generirati će i više topline.

Drugi problem odnosi se na samu dužinu. Kod duže dodirne površine će biti veći postotak gaza u dodiru sa cestom u odnosu na dodirnu površinu koja je kraća po dužini. Ova činjenica govori da će se duži gaz teže hladiti. Također, imat ćemo i veliki postotak bočnog dijela gume koji je taj tren u savijanju, opet u smanjenoj mogućnost hlađenja.

Vratimo se primjeru sa početka i provjerimo koliko to zapravo savijanja imamo i koliko je umanjen potencijal hlađenja kod uže gume. Napominjem, ovo već spada u ekstremnu usporedbu, ali će zato biti puno jasnija. Pretpostavimo da će kotač/guma bez opterećenja imati opseg od 60 cm. Zatim, predpostavimo pritisak zraka u gumi od 2 bara i težinu na kotaču od recimo 272 kg. To će nam dati dodirnu površinu od 129 cm2. Pretpostavimo da je dodirna površina pravokutnog oblika, sa širom gumom (225), površina će biti 5,73 cm dugačka, a sa 155 gumom, dužina površine će biti 8,32 cm duga. Uzimajući u obzir opseg kotača koji je u oba slučaja isti, 225 guma se grije 3% vremena ciklusa i 97% ciklusa je u hlađenju, za razliku od 155 gume koja se grije 4,5% ciklusa i 95,5% ciklusa provede u hlađenju. Iz ovoga je vidljivo da uža guma generira toplinu 50% duže nego 225 guma, te provodi znatno manje vremena ciklusa u hlađenju.

Kao rezultat ovog povećanog generiranja topline i smanjenog kapaciteta samo-hlađenja, gume za obične cestovne automobile se moraju izrađivati od tvrđe smjese koja je otpornija na toplinu. Ovakva tvrđa smjesa će za posljedicu imati smanjeni koeficijent trenja, pogotovo na hladnoći. Kod utrka ubrzanja koriste se ipak mekane smjese, jer je pretpostavka da se na njima neće voziti svakodnevno.

Što se tiče samog promjera kotača (ne širine!), prilično je jasno da će povećani promjer kotača/gume biti od koristi. Razlog za to je što će se guma manje deformirati za postizanje potrebne dodirne površine i postotak gaza gume će biti manji od kotača manjeg promjera.

I konačno da skratim priču (jer već pomalo kasnim na nogomet), koji su to važni faktori u pojmu gripa? Širina gume nema direktnu vezu sa iznosom gripa, ona je sekundarni faktor i ona se zapravo odnosi na potencijal hlađenja gume i smjese koja se može korisiti. Dodirna površina nema izravne veze sa iznosom gripa uopće, osim ekstremnog slučaja gdje se smjesa gume zagrije tako jako da se više ne ponaša kruto (i zapravo ne slijedi Amontonov zakon više). Vozeći se na niskoprofilnim gumama poboljšavamo handling, a ne grip, preko smanjenog opterećenja bočnica gume i poboljšane stabilnosti oblika dodirne površine.

E sad, što se dragstera i ovog videa tiče, imajte na umu da oni imaju i po nekoliko tisuća konjskih snaga i svakom sa malo zdravog razuma je jasno da se ne mogu voziti na 13“ kotačima i 155 širokim gumama zbog siline stresa na gume. Ako malo bolje pogledate, to su zapravo relativno uske gume i visokog profila, naravno uzimajući u obzir da je promjer felge vjerojatno debelo preko 20“.

P.S. ako još uvijek ima pojedinaca kojima nije jasno, onda fakat sorry :D

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 8:21 pm 
nabacit ću koji komentar čim to stignem prvo pročitati :shock: jer se pakujem a onda još koji dan da sve to probavim :lol:

2 tcode: dobro si rekao da je ovo pojednostavljeno jer u autu djeluje tak puno sila da bi to mogli razmatrati godinama tak da bi najjednostavije bilo napraviti jedan dobar stari pokus 8)
10 race sa jednim gumama i 10 s drugim, nabaciš prosjek od svakog seta guma i to ti je to 8)

prepucavanje sa formulama je dobar do one granice kad ne popi... onda nabaciš pokuse, a svi mi volimo nekaj paliti, dizati u zrak, lomiti i sl :twisted:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 8:23 pm 
i još uvijek držim do svog prvog posta a to je da treba pogoditi najbolji OMJER svega na autu :idea:

2 tcode: jel se to meni samo čini ili se samo želiš pokazati jako pametan :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 10:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
dečki moji zaboravite teoriju jer u praksi to sve izgleda malo drugačije ,NASA ima stotine stručnjaka i fizičara koji računaju dan i noć pa uvjek im se nešto zakomplicira zato kažem najbolje je ono šta je nuc rekao stavi jedne pa druge gume i 10 runova sa svakom i onda će se vidjeti 100%

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 82 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan