Sada je: uto lip 24, 2025 9:46 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 354 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 ... 24 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 10:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Najvise vremena uzimaju torxevi kojima ti je pricvrscena cijela plica za armaturu, kada je lagano odvojis otkopcas dva konektora na instrument ploci, BC konektor sa zadnje strane i instrument ploca je vani! :D

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 4:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Kak za 15 min, citao sam tamo netko je pisao kako se to radi ali mi ne uljeva bas 15 min povjerenje u taj posao, ili ?

Kak si ti to radio ?
Prvi puta ne bu 15 min. Mozda 45...

Meni je trebalo 3 i pol sata za sve, jer sam rastavljao instrument tablu da dodem do zupcanika brojaca km.

Samo za promjenu zarulja ako radis polako fakat je dosta 30 - 45 min...

Jesi vidio moj DIY opis?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 7:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Jesam danas sam he hebao s time sat vremena :twisted: :twisted: i ništa, izvadio ventil. mrežice, odšarafio križne + 6 torkseva (ili kak vec) i ne ide ništa van, samo mogu dici jedno 2-3 cim armaturu prema šofer šajbi ???

A na ventilaciji izvadim van ona 3 velika kotača i ništa ne ide van :twisted: , nema šerafa ...

moram opet daetaljo mpogledati i sprintat si slike !

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 7:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
2 half:

Za AC konzolu ti pišeš da nakon skidanja 3 velika regulatora za tempereturu i smjer puhanja, da treba odšarafiti 2 križna koja ja nemam, ja kad skinem te regulatore ispod njih je tanka fina zelena folija i nisam se usudio po njima dirati da ne punu ??? Možda su ispod toga ???

Konzolu sam kako si napisao sve odšarafio ali se ne da dic, nisam skužio kako to ju podici da izadje van ispod šoferšajbe, to izdaje samo lijevastrana onda, a kaj je s desnom, kaj se ne ošteti cockpit ploča na pregibu od ladice za rukavice prema airbagu suvozača ???

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 8:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Izvadi radio pa odozada gurni prema naprijed cijelu AC konzolu, sa koje odspojis dva konektora, i to je to!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 8:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Jesam danas sam he hebao s time sat vremena :twisted: :twisted: i ništa, izvadio ventil. mrežice, odšarafio križne + 6 torkseva (ili kak vec) i ne ide ništa van, samo mogu dici jedno 2-3 cim armaturu prema šofer šajbi ???
Moras povuc armaturu prema sebi malo i onda ju podici.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 8:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
2 half:
Za AC konzolu ti pišeš da nakon skidanja 3 velika regulatora za tempereturu i smjer puhanja, da treba odšarafiti 2 križna koja ja nemam, ja kad skinem te regulatore ispod njih je tanka fina zelena folija i nisam se usudio po njima dirati da ne punu ??? Možda su ispod toga ???
Kod mene je onak kak vidis na fotkama. Velis da je ta zelena folija tanka. Kaj se kroz nju nemreju vidit ili napipat ta 2 krizna serafa???
A, na zalost ne bi bilo nis cudno da je kod tebe nekaj drugacije.... BTW, AC ti je rucni ili automatski?

Ako ti je automatski onda je drugacije. Mislim da tako pise u mojem DIY uratku...
Citat:
Konzolu sam kako si napisao sve odšarafio ali se ne da dic, nisam skužio kako to ju podici da izadje van ispod šoferšajbe, to izdaje samo lijevastrana onda, a kaj je s desnom, kaj se ne ošteti cockpit ploča na pregibu od ladice za rukavice prema airbagu suvozača ???
Da, kao sto se vidi na fotkama dovoljno je odserafiti samo lijevu stranu i nema veze kaj suvozacki airbag ostane ustekan (samo je bitno da se odspoji akumulator. I ja sam se bojao da bi se mogla ostetiti cockpit ploca na pregibu od ladice, ali ploca je super kvalitetna i kod mene nije bilo bas nikakvih posljedica nakon zahvata. Probaj dobit feeling kad gledas fotke kolko sam ju digo - fotka 5 i 5a.

Samo polako i sigurno :-)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 9:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Moraš skinuti i poklopac od zvučnika, ispod su ti sa svake strane jedan šraf, nemam sad VIDU upaljenu da ti stavim slike.

Kad si slikal KM sat dali je auto bio topli ili hladni ( ak je bil na radnoj temp. onda ti auto vuće negdje zrak i zato ti pali lampicu
za motor )


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 9:19 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Moraš skinuti i poklopac od zvučnika, ispod su ti sa svake strane jedan šraf, nemam sad VIDU upaljenu da ti stavim slike.
Hmmm...kod mene nije bilo serafa ispod poklopca zvucnika, ali sad se prisjecam da sam morao odstekati zicu zvucnika...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 08, 2007 10:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Moraš skinuti i poklopac od zvučnika, ispod su ti sa svake strane jedan šraf, nemam sad VIDU upaljenu da ti stavim slike.
Hmmm...kod mene nije bilo serafa ispod poklopca zvucnika, ali sad se prisjecam da sam morao odstekati zicu zvucnika...
Da, i kod mene!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 09, 2007 8:49 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Half je reko da pripazim i na cijevcicu od turbo kazaljke ??? Anyone.

2 KIKI : mislim da je bio na radnoj temp, prije toga sam napravio cca 10 km, al ona ti se meni odmah upali cim upalim auto, bilo zima, vruče, radna temp ... bilo kako uvijek svjetli.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 09, 2007 9:58 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
2 KIKI : mislim da je bio na radnoj temp, prije toga sam napravio cca 10 km, al ona ti se meni odmah upali cim upalim auto, bilo zima, vruče, radna temp ... bilo kako uvijek svjetli.
Mozda sam nekaj propustio...

Jesi li ti ocitao gresku?

Imas li OBD2 konekor kod upaljaca ili ti je dijagnostika ispod haube?

Ako imas OBD2 konektor, onda reci i koji ECU imas...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 09, 2007 10:40 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Diganostika preko LED-a, daje grešku 121 ui 212, dakle ili senzor pritiska turbine ili lambda, no može biti čisto neka nebuloza ...

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 09, 2007 12:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Diganostika preko LED-a, daje grešku 121 ui 212, dakle ili senzor pritiska turbine ili lambda, no može biti čisto neka nebuloza ...


Ima previsoke okretaje, znači negdje vuće zrak.... što ti je onda uzrok paljenja tih grešaka


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 09, 2007 12:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Hvala KIKI, idem danas to odmah provjeriti, gdje bi mogao vuci zrak ???

Kaj onda da ne prckam po laqmbdi i to senzoru pritiska ???

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 354 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 ... 24 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan