VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
stock boost levels T5 http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2168 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | tcode [ sri srp 23, 2008 1:22 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
na T4 motoru ni po razno nisi mogao dobit veći tlak od 0,2 na leru..
Manji motor, manje plinova, nema veze sa TCV-om, TCV ne regulira apsolutno ništa na leru.
|
Autor/ica: | Izy [ sri srp 23, 2008 2:50 pm ] |
Naslov: | |
Citat: @ izzy
koliko si siguran u ovu izjavu?! AFAIK ECU obično ne mjeri uopće vanjsku temp. već samo pritisak i prema njemu otvara WG da bi smanjio tlak u usisnoj grani na željenu razinu. ecu regulira tlak s obzirom na vanjsku temperaturu jer da nije tako po zimi bi imao puno veće tlakove punjenja. Citat: @ izzy uglavnom ja ću to riješit mehanički pa nek si on misli šta će i kako će.. nisam baš ziher koliko ti je to pametno rješavat i mehanički niti sam ziher da li će ti to uopće uspijeti. Naime, postavljanjem MBC-a ti ne dižeš tlak na željenu razinu već dižeš tlak za željeni postotak ili omjer. što znaći da ako ti boost solenoid šteka i malo fila turbinu na 0.5bara a malo na 0.9bara kako se njemu sprdne, postavljanjem MBC-a ćeš samo podići pritisak za racimo 50% i dobiti da ti turbina umijesto 0.5 fila 0,75, a kada mu solenoid proradi dobiti ćeš spike na 1,35bar dok ti ga BOV ne spusti na 1,2bar (mislim da je to specifikacija za tvornički BOV ali nisam ziher pa tu vrijednost nemoj uzeti zdravo za gotovo). dakle opet nećeš imati konstantu a dobiti ćeš IMHO dosta ozbiljne spikove za koje ti ECU nije mapiran... |
Autor/ica: | gonzo [ sri srp 23, 2008 4:01 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
na T4 motoru ni po razno nisi mogao dobit veći tlak od 0,2 na leru..
Manji motor, manje plinova, nema veze sa TCV-om, TCV ne regulira apsolutno ništa na leru. |
Autor/ica: | gonzo [ sri srp 23, 2008 4:03 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: E, jedno malo jednostavnije pitanje
jes![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sri srp 23, 2008 4:08 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: @ izzy
koliko si siguran u ovu izjavu?! AFAIK ECU obično ne mjeri uopće vanjsku temp. već samo pritisak i prema njemu otvara WG da bi smanjio tlak u usisnoj grani na željenu razinu. ecu regulira tlak s obzirom na vanjsku temperaturu jer da nije tako po zimi bi imao puno veće tlakove punjenja. Citat: @ izzy uglavnom ja ću to riješit mehanički pa nek si on misli šta će i kako će.. nisam baš ziher koliko ti je to pametno rješavat i mehanički niti sam ziher da li će ti to uopće uspijeti. Naime, postavljanjem MBC-a ti ne dižeš tlak na željenu razinu već dižeš tlak za željeni postotak ili omjer. što znaći da ako ti boost solenoid šteka i malo fila turbinu na 0.5bara a malo na 0.9bara kako se njemu sprdne, postavljanjem MBC-a ćeš samo podići pritisak za racimo 50% i dobiti da ti turbina umijesto 0.5 fila 0,75, a kada mu solenoid proradi dobiti ćeš spike na 1,35bar dok ti ga BOV ne spusti na 1,2bar (mislim da je to specifikacija za tvornički BOV ali nisam ziher pa tu vrijednost nemoj uzeti zdravo za gotovo). dakle opet nećeš imati konstantu a dobiti ćeš IMHO dosta ozbiljne spikove za koje ti ECU nije mapiran... svrha MBC nije samo podizanje tlaka nego i izbjegavanje peekova te održavanje konstantnosti tlaka i naravno tjera turbo da razvije tlak što prije je to fizički moguće. ECU bi trebao mjerit temperaturu tako da zna kad je vani hladno a kad toplo da zna odredi smjesu goriva jer koliko znam da je ona po zimi bogatija. (valjda je tako'?) |
Autor/ica: | Izy [ sri srp 23, 2008 10:47 pm ] |
Naslov: | |
hmmm... bojim se da će ti ECU uključiti safe-mode i da ti nebu niš' od toga... Ali probaj. Baš me interesira rezultat. |
Autor/ica: | v850 [ sri srp 23, 2008 11:00 pm ] |
Naslov: | |
Citat: hmmm... bojim se da će ti ECU uključiti safe-mode i da ti nebu niš' od toga...
Ja sam pokusao spojit bez TCV-a i samo sta mogu rec da onda nikako ne radi... Ali probaj. Baš me interesira rezultat. ![]() Dali ima veze sa ECU ili nesto neznam ali to su moja iskustva.... |
Autor/ica: | gonzo [ sri srp 23, 2008 11:01 pm ] |
Naslov: | |
Citat: hmmm... bojim se da će ti ECU uključiti safe-mode i da ti nebu niš' od toga...
neće zašto bi to napravio, TCV ostaje i dalje uštekan.
Ali probaj. Baš me interesira rezultat. |
Autor/ica: | gonzo [ sri srp 23, 2008 11:02 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: hmmm... bojim se da će ti ECU uključiti safe-mode i da ti nebu niš' od toga...
Ja sam pokusao spojit bez TCV-a i samo sta mogu rec da onda nikako ne radi... Ali probaj. Baš me interesira rezultat. ![]() Dali ima veze sa ECU ili nesto neznam ali to su moja iskustva.... krivo si spojio |
Autor/ica: | v850 [ sri srp 23, 2008 11:04 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: hmmm... bojim se da će ti ECU uključiti safe-mode i da ti nebu niš' od toga...
Ja sam pokusao spojit bez TCV-a i samo sta mogu rec da onda nikako ne radi... Ali probaj. Baš me interesira rezultat. ![]() Dali ima veze sa ECU ili nesto neznam ali to su moja iskustva.... krivo si spojio ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sri srp 23, 2008 11:16 pm ] |
Naslov: | |
ja se tak vozim na S40 skoro godinu dana ![]() ostane struja samo uštekana a sve šlaufe izštekaš sa turba i WGeja šta idu prema TCV-eu. (višak) ![]() ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ sri srp 23, 2008 11:28 pm ] |
Naslov: | |
Citat: hmmm... bojim se da će ti ECU uključiti safe-mode i da ti nebu niš' od toga...
Nema safe-moda jer bajpasiraš TCV a i dalje ti je uštekan pa tako nekuži grešku, spojiš MBC i to je to, TCV si izbacio iz funkcije, ja se tak vozim i sve radi odlično, tlak se puno prije diže nema tolikog peaka i drži uvijek zadanu konstantu MBC-a.
Ali probaj. Baš me interesira rezultat. |
Autor/ica: | gonzo [ čet srp 24, 2008 12:06 am ] |
Naslov: | |
TCV http://www.airpowersystems.com/350z/tur ... lenoid.jpg |
Autor/ica: | gonzo [ čet srp 24, 2008 12:08 am ] |
Naslov: | |
Citat:
na taj crni šlauf se montira T komad a na T komad ide MBC kojim upravljaš WG manualno.
|
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |