VOLVO KLUB HRVATSKA
http://vkh.hr/forum/

440 GLTi 1.7, 91g, gasi se u leru
http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3639
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  cceelloo [ sri srp 15, 2009 10:47 am ]
Naslov:  Re: 440 GLTi 1.7, 91g, gasi se u leru

Ej a kad se ugasi? Ja sam ga čekao nekih 20min pa sam iskopčao konektor s ventilatora, da mi ne potroši akumulator..

Autor/ica:  zebolc [ sri srp 15, 2009 10:57 am ]
Naslov:  Re: 440 GLTi 1.7, 91g, gasi se u leru

Ne, meni se ventilator ugasi nakon nekih 10tak sekundi.

Autor/ica:  Zeljko_M [ uto kol 04, 2009 3:23 pm ]
Naslov:  Re: 440 GLTi 1.7, 91g, gasi se u leru

Hm,
ventilator se na mojemu pali na 100 stupnjeva, a gasi na 95. I naravno, kad ugasim motor poraste temperatura vode jer nema dovoljnu cirkulaciju i upali se ventilator. To je sasvim normalno i u ljetnim danima radi i vise od 10 minuta nakon jedne voznje u gradskoj guzvi.

Sto se minimuma tice, jebe me vec neko vrijeme i mislim da je dosta tjeranja duhova i samo je jedno ostalo.
Ocistiti cijelu usisnu granu, promijeniti injektore, pumpu goriva (stara je GOTOVA) te izmijeriti pritisak goriva.
Ocistiti senzor temperature zraka i provijeriti sve vakkume! Pa ako nakon svega toga bude zajebavo idem si kupit novi volvo!

Pozdrav

Autor/ica:  cceelloo [ sub kol 08, 2009 2:59 pm ]
Naslov:  Re: 440 GLTi 1.7, 91g, gasi se u leru

Ma da kad se zagrije normalno, nego meni se ventilator pali i da ga odmah upalim i ugasim i kad je hladan motor..
Ostali problemi su riješeni kad smo sredili cijevi vakuuma koje su bile popucale od starosti..

Autor/ica:  Zeljko_M [ čet kol 13, 2009 9:00 am ]
Naslov:  Re: 440 GLTi 1.7, 91g, gasi se u leru

Dali imas tocnu indikaciju temperature motora?
Pogledat cu kasnije dali ECU pali ventilator ili termo prekidac.
U ssvakom slucaju najprije provijeri relej, a potom voltmetrom pobudu releja.

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/