VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
TME - ispušni sistem http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=409 |
Stranica: 2/2. |
Autor/ica: | tcode [ uto lip 12, 2007 10:31 pm ] |
Naslov: | |
Kad se radi o atmo motorima, izuzetno je važno što se i kako modificira na ispuhu, jer je auspuh sa svojom karakteristikom protoka dio ciklusa sagorijevanja smjese u cilindrima. Overlap ili preklapanje otvorenosti ispušnih i usisnih ventila kod takvih motora je velik i bilo kakava pogreška u dimenzioniranju auspuha (bilo protoka lonaca ili promjera cijevi, kuteva itd.) plaća se gubitkom snage, a u nekim ekstremnim situacijama i oštećenjima na motoru. S toga uopće ne sumnjam u ispravnost tvoje odluke, kao niti u švedski inženjering. ![]() |
Autor/ica: | C70 [ uto lip 12, 2007 10:36 pm ] |
Naslov: | |
Kako komentiraš rezultate testa. 8) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto lip 12, 2007 10:41 pm ] |
Naslov: | |
To su savim realne brojke i krivulje koje se ostvaruju relativno lako na našim turbacima. |
Autor/ica: | tcode [ uto lip 12, 2007 10:42 pm ] |
Naslov: | |
Naravno, poslije ECU tuninga i zahvata na ispuhu. |
Autor/ica: | Laky [ uto lip 26, 2007 11:05 pm ] |
Naslov: | |
Stvarno stari,imaš ukusa. |
Autor/ica: | nucleus [ pon srp 02, 2007 7:12 pm ] |
Naslov: | |
sad ti još samo fali turbina i sve što ide uz nju i na race sa ekipom (ali ovaj puta sudjelovati a ne gledati : ![]() zvuk sam čuo i moram priznati daje fenomenalan 8) |
Stranica: 2/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |