kolko mi je poznato, bila je neka reportaza o volvu c30 na struju, i kao problem je navedeno, auto je testiran u njemackoj, i tamo je napravljena biljeska i atest, da je doseg (sad bezveze govorim, neznam tocno) cca 500km...
u stvarnosti, kad je vani temperatura pala ispod nule, auto ima doseg jedva 200km i punjenje traje dvostruko duze.
dalje, baterije u prosjeku kad bi se koristile stalno da se istrose do 0, pa 100% fill, izdrze 7 godina
ako se cesto samo dopunjava ili koristi emergency fill up, baterija strada, i izdrzi 3 godine.
cijena baterije je skoro trecina auta.
kad se podvuce crta, ekoloskoga u proizvodnji nema, jer metalurgija i sklapanje jednako zagadi okolis ko i sklapanje dizela.
usteda na sparanju goriva i izostanak servisa, u odnosu sa cijenom goriva i servisa dizelasa, ispada na kraju, da kad bi baterija i izdrzala 7 godina, jednostavno bi odrzavanje elektrasa bilo preskupo u odnosu na klasicne aute.
uostalom, ako gledamo kompakt elektras, cijene cca 30 000€, u kojega nakon optimisticnih 7 godina treba dati 10t€ za bateriju, neznam ko bi to napravil. jer za te novce kupi danas npr 2 god starog kompakta -> 207, 308, c4 itd...
po meni, elektrika nikad nebude zazivjela, ali vodik, čelije, nuklearna fuzija... o tome se da razmisljati

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-
pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;