VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Kupovina V70 - Mišljenja i sugestije http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=846 |
Stranica: 2/4. |
Autor/ica: | grimreaper [ sri stu 07, 2007 3:54 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Ma to grimm radi usporedbu sa svojim raštelanim T5
Za ovu uvredu ces biti strogo kaznjen! Npr. oduzimanjem auta na tjedan dana, s time da mora bit natocen do vrha!![]() Ne povlacim usporedbu sa svojim, jer ne znam u kolikoj mjeri mjenjac utjece na potrosnju. Zato bi bilo najbolje da se jave ostali vlasnici sa svojim iskustvima. Peter, zanemarimo sad razloge za kupovinu T5ice. Da li mozes rec kakve su potrosnje kod priblizno jednake upotrebe? |
Autor/ica: | volvo5er [ sri stu 07, 2007 4:02 pm ] |
Naslov: | |
E pa kažem ti, kad sam imao Glta trošio mi je na relacije između 9 i 10, u mjestu malo pod 12, T5R troši mi na relacije 12-13 a u gradu iznad 15 ![]() Tako da ima dosta razlike u potrošnji turbaša i atmosferca, oni koji kažu da ne, jednostavno nisu imali oboje ![]() Ali da živim u Hrvatskoj nebi ni tren razmišljao između T5 in Glta, 100% uzeo bi T5, u Sloveniji ipak je drugčije, osiguranje za T5 je osjetljivo skupljije (50% više) a i ugradnja i cjena plina su više. |
Autor/ica: | DJ [ sri stu 07, 2007 9:03 pm ] |
Naslov: | |
Citat: No istina je da se sa T5Rom vozim brže nego sa Gltom
Mislim da je tu poanta price. Sigurno stoji argument da ako ne vozis brzo, onda uopce ni ne trebas takav motor, ali postoji (mali?) segment kupaca, koji jednostavno ili vole "imati rezervu" ili kupuju takve motore zbog okretnog momenta "u podrumu".Jedan od njih sam i ja, 98% vremena stara bakica kao sto Peter kaze. Moje iskustvo sa (SAAB) turbo benzinskim motorima je bilo vrlo pozitivno po pitanju potrosnje; potrosnja je bila jednaka, ako ne cak i niza nego na osjetno slabijem atmosfercu. Bilo kako bilo, nikad nisam naisao na sluzbene podatke o potrosnji turbasa, koji bi dokazivali te ogromne razlike o kojima govorite (2-5l), tako da ostajem kod misljenja da sva ta razlika dolazi iskljucivo od razlicitih stilova voznje (t.j. dok govorimo o novim autima; kod 10+ godina starih automobila nisam dovoljno kompetentan da bi govorio o utjecaju mehanickog stanja motora na potrosnju, ali imam osjecaj da su automobili, koji su bili kupljeni za divljanje (R), puno rijedje jednako dobro ocuvani kao neki slabiji motori, koje su kupovali penzioneri). |
Autor/ica: | tcode [ sri stu 07, 2007 9:21 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
Ma to grimm radi usporedbu sa svojim raštelanim T5
Za ovu uvredu ces biti strogo kaznjen! Npr. oduzimanjem auta na tjedan dana, s time da mora bit natocen do vrha!
![]() ![]() ![]() Citat:
Ne povlacim usporedbu sa svojim, jer ne znam u kolikoj mjeri mjenjac utjece na potrosnju. Zato bi bilo najbolje da se jave ostali vlasnici sa svojim iskustvima. Peter, zanemarimo sad razloge za kupovinu T5ice. Da li mozes rec kakve su potrosnje kod priblizno jednake upotrebe?
Da se razumijemo, ja još nisam vidio Perpetum Mobile u stvarnome svijetu, a vjerujem da nije niti itko od vas. Da bi se stvorila energija za potreban rad i snagu motora, jedostavno treba i uložiti. U našem slučaju to je benzin. Ako neki auto raspolaže sa npr. max. snagom od 220KS, kada se koristi svih 220KS, tada se benzina troši u ne malim količinama. E sad, fora između turbaka i n/a motora je tome da se turbak može promatrati kao motor sa promijenjivom geometrijom volumena. Tako, ako se vozi sa malo gasa (gledaj na njega kao motor sa manje kubika), a to se kod njega zapravo lako i može, jer raspolaže sa zavidnom količinom momenta na niskim obrtajima, trošiti će čak i manje nego neki ekvivalentni n/a motor po kubikaži. S druge strane, kad ga se vozi kao formulu, popit će rezervoar goriva kao limunadu.
|
Autor/ica: | dabob [ sri stu 07, 2007 9:25 pm ] |
Naslov: | |
po iskustvu tankanja i vozenje s motorom 2.4 bez turba, mogu reci da sve ovisi gdje i kako vozis, kako kazu koliko stisnes toliko popije. Za neku voznju po Zagrebu stani-kreni-semafor-ubrzajdo100 meni je potrosnja bila nesto preko 12 litara;aA s turbom koji "mami" na stisni po gasu, samo veca. Po gradu je s turbom veca potrosnja nego bez (bar po usporedbi na 760 2.3T), a izvan grada pribizno jednaka. |
Autor/ica: | DJ [ sri stu 07, 2007 9:33 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Da se razumijemo, ja još nisam vidio Perpetum Mobile u stvarnome svijetu, a vjerujem da nije niti itko od vas. Da bi se stvorila energija za potreban rad i snagu motora, jedostavno treba i uložiti. U našem slučaju to je benzin. Ako neki auto raspolaže sa npr. max. snagom od 220KS, kada se koristi svih 220KS, tada se benzina troši u ne malim količinama. E sad, fora između turbaka i n/a motora je tome da se turbak može promatrati kao motor sa promijenjivom geometrijom volumena. Tako, ako se vozi sa malo gasa (gledaj na njega kao motor sa manje kubika), a to se kod njega zapravo lako i može, jer raspolaže sa zavidnom količinom momenta na niskim obrtajima, trošiti će čak i manje nego neki ekvivalentni n/a motor po kubikaži. S druge strane, kad ga se vozi kao formulu, popit će rezervoar goriva kao limunadu.
![]() |
Autor/ica: | |M_7| [ sri stu 07, 2007 10:14 pm ] |
Naslov: | |
Meni 2.4T u gradu trosi izmedu 10 i 11L normalne voznje i vrlo sam zadovoljan time ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ sri stu 07, 2007 10:36 pm ] |
Naslov: | |
Malo citam i nisam bio siguran hocu li ista napisat! ![]() Moj 850 2.0T trosi u prosjeku 13-14 lit. ![]() ![]() Otvorena cesta ide ispod 9 lit. isto tako malo zesce, ali ima dosta pustabbja gasa(ST-KA-ST). Autoput(KA-ST) 130-180, vecinom 160-180 (km/h naravno) 13,5 lit.! 8) Autoput (ST-KA) >130, 9-10 lit ! ![]() Nedavno, cisti grad(na moj nacin! ![]() S obzirom da je auto aerodinamican kao cigla, a tezak ko slonic, sasvim sam zadovoljan! ![]() Jedino sto je malo poljuljalo moje zadovoljstvo mojom ciglicom, je nedavna voznja u 850-ici T5, koja sa svojih "neparsto tisuca km" ide ko zmaj, a jos bolje zvuci! ![]() Na kraju potrosnja nije bitna, bitno je da ide! ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ čet stu 08, 2007 11:17 am ] |
Naslov: | |
Potrošnja, potrošnja... a nitko ne piše o održavanju. Slažem se s Ronniem i svima ostalima koji kažu da potrošnja nije bitna. Ipak je ovo Klub LJUBITELJA Volva, a ne Klub indiferentnih-vozača-Volva-koji-gledaju-svaku-kunu. Da je tako, vozili bi neki mali dizel a ne Volvov petak. 8) No ipak, svi mi ovdje imamo neke (ozbiljne?) godine, ne živimo od tatinog džeparca i volimo pogledat račune koje plaćamo. Dakle, što je s održavanjem? Matematika kaže: ako turbo troši u prosjeku (grad/otvoreno) 2 litre više od atmosferca, to je 2*8kn=16 kn više na 100 km, odnosno na svakih 10.000 km to je 1.600 kn više. Na 10.000 km godišnje to je 133 kn više mjesečno, na 20.000 km je 266 kn mjesečno, a na 30.000 km je 399 kn više mjesečno. Morate priznat da nije neka lova. Osobno mislim da vrijedi toga gušta, iako nemam turbo ![]() Uz to logika kaže da oni koji rade veću kilometražu ne sjede 8 sati u uredu već rade neki posao koji traži više putovanja, ali i donosi veću lovu. Stoga su godišnja kilometraža i godišnji prihod u korelaciji. I vraćam se na pitanje - što je s održavanjem? Koliko je u tom segmentu turbo skuplji od atmosferca? Treba uzeti u obzir da je većina forumaša kupila rabljena vozila, tako da do većeg servisa (npr. reparature turbine) neće trebati x godina - jer je te godine vozilo već provelo kod bivšeg vlasnika - nego puno manje... |
Autor/ica: | ronnie [ čet stu 08, 2007 8:14 pm ] |
Naslov: | |
Sorry Mrky, ponijelo me! ![]() Dakle, nakon vise od godinu dana posto sam ga kupio od lokalnog prekupca, uvoz Italija, u njega sam ulagao slijedece: - promjena ulja i filtera, tek sada cu onaj goriva - svjecice - zadnje plocice, potrebno prednje plocice i diskove - otisao mi je prednji lijevi lezaj amortizera(strasno iritantno), potrebno promjeniti taj amortize(citaj sve u paru) - skurio sam par lampica na ploci kada sam se igrao sa board computerom(jos k' tome i instrument plocu!!!) - treba zamjeniti brtvu na oil return line-u - i to me iritira Ja sam treci vlasnik auta, ne poznajem prijasnje vlasnice(bile su dvije zenske, mladja(40-ak) i starija(30-ak)) iz Italije. Auto je bio karamboliran i neki dijelovi auta su spricani, mozda i mjenjani. Posto mu ide 11-ta godina i ima ![]() ![]() Za sada mi je zelja nekakav V70, a pored njega 850 T5R, onako za sebe! ![]() |
Autor/ica: | davx12 [ pet stu 09, 2007 9:08 am ] |
Naslov: | |
Moram priznati da sam pola sata samo čitao vaše komentare. Svaka čast! Dijelim mišljenje da potrošnja nije presudan faktor (rekao bih da je i sporedan) pošto ovdje govorimo o Volvu, a onaj koji želi imati Volvo mora jednostavno računati na veću potrošnju. Litra, dvije, tri, više mislim da ne igraju nikakvu ulogu. Imati Volvo je stvar gušta, a za gušt svi mi trošimo i nemale količine novaca svakodnevno (tko cigarete, tko ćaskanje s ekipom u kafiću, tko par kava dnevno.....). Žena i ja na cigarete, na primjer, spalimo podosta novaca mjesečno....Pa zašto ne bi dio tog novca "pretočio" u Volvo? ![]() Dakle, još jednom, hvala na svim informacijama. Da se vratim na pitanje V70 i cijene. Evo i informacija: Citat:
Slažem se i sa tezom da bi mogao proći jeftinije direktnom kupovinom od fizičke osobe umjesto kupovine u autosalonu. Sve stoji, znamo svi kako dileri dolaze do automobila i kojim se sve cakama služe kako bi ih što skuplje utopili. Pritom mažući oči kupcu da je to prestrašno!Međutim, isto radi i većina fizičkih vlasnika automobila na prodaju. Još bolje, pojedinac kao vlasnik vozila poznaje vozilo u dušu, zna sve cake i sve nedostatke i puno mu ih je lakše sakriti nego dileru. Ili griješim? Međutim, smatram da je ipak moguće odrediti stanje automobila relativno dobro, pogotovo ako imaš nekoga tko je aute rastavljao doslovno do "kostiju". Vjerojatno je cijena Volva na gornjem URL-u malo prevelika, ali možda bi se nešto dalo učiniti. Za nabavu auta iz Italije ili Njemačke nisam baš....Na žalost znam kako i koliko talijani voze, bez obzira na redovite servise, a što se Njemačke tiče, pola godine u snijegu (pogotovo na sjeveru) mislim da isto tako baš ne pomaže u očuvanju auta. Ono što želim reći je da auto od prvog vlasnika, kupljen u HR, redovito održavan možda i nije toliko loša solucija, iako se radi o kupovini od dilera. A imam i Fiestu koje bih se prije riješio, a diler bi je možda uzeo pod račun (da se ne natežem sa oglasnicima, sajmovima i ostalim...) Slobodno me ispravite ako griješim, otvoren sam za sve sugestije i komentare. Sutra idem V70 pogledati uživo. Zanima me da li na tom motoru skidanjem filtera za zrak mogu odrediti eventualnu prekomjernu prisutnost uljnih para, što bi značilo i pohabanost motora - manju kompresiju? Ah da, zaboravih, prijeđeni kilometri su zadnje što kod automobila pogledam. Jednostavno je to toliko nepouzdano da se pitam ima li uopće smisla gledati ![]() Uh, posao zove...Idem.... Pozdrav svima. I javim u kojem je ralnom stanju Volvo. Pozdrav, davx12 |
Autor/ica: | nenad [ pet stu 09, 2007 9:16 am ] |
Naslov: | |
Tek sad vidim da je to motor od 103 kw što znači da ima samo 10 ventila.Nečeš baš biti prezadovoljan njegovom snagom.Neču reči da neide ali težak je to auto pa mu za moje pojmove ipak treba malo više snage |
Autor/ica: | grimreaper [ pet stu 09, 2007 9:40 am ] |
Naslov: | |
Previse novaca u svakom slucaju. E sad, za motore sa 106kW znam sigurno da su 10v, a za ovaj sa 103kW... Kiki, da li je moguce da su stavili 2.4 20v sa 140KS iz 80tke? |
Autor/ica: | Mrky [ pet stu 09, 2007 12:45 pm ] |
Naslov: | 850 estate tdi 1996 za 5.900 eura |
Naletio na oglas na webu, na fotkama fino izgleda... http://www.auti.hr/automobili/showAdver ... ,12,1.html volvo 850,2.5tdi, full oprema, kožna sjedala, klima uređaj - automatski, ABS, ESP, ASR, alu felge, zračni jastuk, el. podizači stakala, centralno zaklj., auto-radio, servo, tempomat, garažiran, registriran 1 god., napravljen veliki servis, ne treba nikakvo ulaganje, full oprema, Samobor,0911212960 A možda je ipak samo ušminkan prije prodaje ![]() |
Stranica: 2/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |