VOLVO KLUB HRVATSKA
http://vkh.hr/forum/

Promjena motora
http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=328
Stranica: 12/12.

Autor/ica:  MARTY [ pon pro 09, 2013 7:37 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Citat:
Citat:
Fino. Još samo da staviš automatic getribu i voziš se kao gospodin :lol:
Mislim da to nebu išlo :D
Znam ja,ti očeš silom zadnji pogon,RWD je zakon :lol: :lol:
Reci mu Dugi :whistle:

Autor/ica:  nenad [ pon pro 09, 2013 8:02 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Citat:
Citat:
Kad se već tu piše, da pitam kakva je situacija sa zamjenom T5 talijana na T5-R motor? Što se sve mijenja? Getriba paše stara, struja?
pa zar se isplati mjenjat ta dva motora?pa nije neka prevelika razlika
U velika je razlika.Razliku si uvelike vidio na valjcima između tvog i Plinkovog. 2,3 naspram 2,0 okretni moment.To je i meni sad poraslo kad sam otišao na 2,5

Autor/ica:  nenad [ pon pro 09, 2013 8:03 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Vladix sve ti paše osim da ide komp od T5R i na motoru je druga turbina 15g

Autor/ica:  dugi [ pon pro 09, 2013 8:09 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Citat:
Citat:
Citat:
Fino. Još samo da staviš automatic getribu i voziš se kao gospodin :lol:
Mislim da to nebu išlo :D
Znam ja,ti očeš silom zadnji pogon,RWD je zakon :lol: :lol:
Reci mu Dugi :whistle:
Ma bu on to i sam kad tad skužil :mrgreen:

Autor/ica:  MARTY [ pon pro 09, 2013 8:11 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Citat:
Citat:
Citat:
Mislim da to nebu išlo :D
Znam ja,ti očeš silom zadnji pogon,RWD je zakon :lol: :lol:
Hi,hi
Reci mu Dugi :whistle:
Ma bu on to i sam kad tad skužil :mrgreen:
Hi


Marty[BICYCLE] rwd

Autor/ica:  zmajchek [ pon pro 09, 2013 8:24 pm ]
Naslov:  Re: Odg: Promjena motora

Citat:
Citat:
Citat:
Kad se već tu piše, da pitam kakva je situacija sa zamjenom T5 talijana na T5-R motor? Što se sve mijenja? Getriba paše stara, struja?
pa zar se isplati mjenjat ta dva motora?pa nije neka prevelika razlika
U velika je razlika.Razliku si uvelike vidio na valjcima između tvog i Plinkovog. 2,3 naspram 2,0 okretni moment.To je i meni sad poraslo kad sam otišao na 2,5
A nije li tolika razlika radi turbine?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Autor/ica:  Leonardo23 [ pon pro 09, 2013 8:38 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Nije samo turbina već je i ECU drukčiji

Autor/ica:  zmajchek [ pon pro 09, 2013 11:45 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Citat:
Nije samo turbina već je i ECU drukčiji
ma razlika izmedu mog i plinka je u 100 nm. stim da sam ja na 0,7 bara

Autor/ica:  Turbodiesel [ uto pro 10, 2013 9:29 am ]
Naslov:  Re: Promjena motora

Jebiga, postoje i neke fizičke karakteristike motora...hod, provrt, bregaste i to, na šta čipovi i dizne ne utiču. Naravno, sa većim turbom i jačom mapom, sve je jače, ali što je podloga bolja, to je više jako...
Citat:
U velika je razlika.Razliku si uvelike vidio na valjcima između tvog i Plinkovog. 2,3 naspram 2,0 okretni moment.To je i meni sad poraslo kad sam otišao na 2,5
Kako se drže klipovi od 2.5? Jesi ostao na 2.3 klipnjačama?
Jesi bio i ti na valjcima? Čuo sam i čitao da tvoj karavan dobro ide, pa me zanima šta kažu brojke, okretni moment naročito...
Citat:
Citat:
Znam ja,ti očeš silom zadnji pogon,RWD je zakon :lol: :lol:
Reci mu Dugi :whistle:
Ma bu on to i sam kad tad skužil :mrgreen:
Ahahahahahahah, a kako smo se nekad svađali oko pogona, znao sam da će kad-tad preći na pravu stranu. :mrgreen:

Autor/ica:  nenad [ uto pro 10, 2013 2:11 pm ]
Naslov:  Re: Promjena motora

nisam bio na valjcima i neznam kad ču :D Klipovi su za sad ok a klipnjače su osale iste jer kod svih motora za 850 one kataloški i jesu iste

Stranica: 12/12. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/