VOLVO KLUB HRVATSKA
http://vkh.hr/forum/

Bez komentara
http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2523
Stranica: 3/5.

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto lis 14, 2008 9:56 pm ]
Naslov: 

Najsigurniji Volvo je XC60.

Autor/ica:  nenad [ uto lis 14, 2008 10:01 pm ]
Naslov: 

Citat:
Najsigurniji Volvo je XC60.

Samo kaj ga još nije niko uspjel razbiti :lol:

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto lis 14, 2008 10:03 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Najsigurniji Volvo je XC60.

Samo kaj ga još nije niko uspjel razbiti :lol:
Moš mislit

Autor/ica:  Devinius977 [ pet lis 17, 2008 10:48 pm ]
Naslov: 

Citat:
Nije to ni staro ,ni kockasto ni Vo... :roll: :wink:
Ovo ide na moj račun, jel?!.... :wink:

Autor/ica:  V40 neno [ pet lis 17, 2008 11:04 pm ]
Naslov: 

Citat:
ja sam slijep na zaobljene volvo aute

Da,da,da......I zato si imao V40 :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  ruka [ sub lis 18, 2008 9:03 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
ja sam slijep na zaobljene volvo aute

Da,da,da......I zato si imao V40 :lol: :lol: :lol: :lol:
to je bio trenutak slabosti ;)

Autor/ica:  Hong Kong [ ned lis 19, 2008 9:35 am ]
Naslov: 

Decki nisam bas sigiran da je novi XC60 najsigurniji auto jer
sve ovisi kakav je sudar i nesreca zato bi mogli o tome da pisemo
ijuhuhu.
Moje misljenje je, da Volvo barem novi modeli pretjeravaju sa
reklamiranjem, da je siguran, tralalaa i sve te ostale stvari ipak
mislim, da daju vise na preventivu sudara jer vidio sam sudare
da nisi mogel prepoznati auto a ne sofera.

Stari Volvo je bio metal ovo danas je puno vise plastifikacija
i baziranje na testovima koji se izvode u tvornici a pisali ste
o tome, da sudar u testnom i na cesti je sasvim nesto drugo.
Zenska se vozi sa mali djetetom u Volvu V40 blizu Maribora
i sa nadvoznjaka sleti kamion i udari u nju i stisne je u noseci zid
mosta.
Mislim, da je debljina auta bila oko pola metra. SIPS? Aha?

Autor/ica:  grimreaper [ ned lis 19, 2008 10:55 am ]
Naslov: 

Branko, kakav bi to auto bio koji bi pruzao apsolutnu sigurnost u svakom uvjetu? 7t celika? Budimo realni...

Autor/ica:  gonzo [ ned lis 19, 2008 11:02 am ]
Naslov: 

lexus :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  ruka [ ned lis 19, 2008 8:37 pm ]
Naslov: 

Citat:
Branko, kakav bi to auto bio koji bi pruzao apsolutnu sigurnost u svakom uvjetu? 7t celika? Budimo realni...
ja ću se morat složit s brankom, ovo sve na xc60 je pasivna preventiva, bazirano na elektronici, puno plastike, karoserija bazirana na ukrutama od ubertankog lima koji tvore kaveze, sve je to na papiru jako dobro, u stvarnosti...nek nešto otkaže od te silne pomoći, što zapravo nije nemoguće nego je vrlo moguće, što onda?

Autor/ica:  grimreaper [ ned lis 19, 2008 8:43 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Branko, kakav bi to auto bio koji bi pruzao apsolutnu sigurnost u svakom uvjetu? 7t celika? Budimo realni...
ja ću se morat složit s brankom, ovo sve na xc60 je pasivna preventiva, bazirano na elektronici, puno plastike, karoserija bazirana na ukrutama od ubertankog lima koji tvore kaveze, sve je to na papiru jako dobro, u stvarnosti...nek nešto otkaže od te silne pomoći, što zapravo nije nemoguće nego je vrlo moguće, što onda?
I naravno, pricas iz iskustva :lol: Drzi se ti oldschool Volva, al nemoj nove bas toliko pljuvat. :wink:

Autor/ica:  gonzo [ ned lis 19, 2008 8:51 pm ]
Naslov: 

a ja ću samo stavit ovaj link: http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY

kak bi ono švabci rekli Vorsprung durch Technik 8)

Autor/ica:  ruka [ ned lis 19, 2008 9:09 pm ]
Naslov: 

Citat:

I naravno, pricas iz iskustva :lol: Drzi se ti oldschool Volva, al nemoj nove bas toliko pljuvat. :wink:
Ne bi vjerovao, pričam iz iskustva. Zadnji potpuno novi auto sam kupio 2003g, toliko mušica u elektronici nisam vidio nigdje do tada. Sve je bilo motorizirano, i sve je bilo podložno oscilacijama u radu. U prva tri mjeseca preko 15 izvanrednih posjeta servisu, više sam vozio zamjenski auto nego taj. Tada sam shvatio da je to poput one stare izreke "puno babica-kilavo dijete" u ovom slučaju babice su razno razni moduli koji upravljaju razno raznim funkcijama. Kad ti auto treba za posao a ne za svakodnevnu zajebanciju i takoreći hobi, i to ti radi, nema tih živaca koji to mogu trpit i tog opravdanja koje možeš prihvatiti.
Dobar primjer je novi kabrio 70 iz volvo kuhinje, sve je super i sve je za pet al nemoj ga previše otvarat jer se sve raspadne i onda dečki u servisima imaju festival oko toga i skidaju sve s neba onome koji je to dizajnirao i odobrio.
Još malo i svi auti će dolaziti s ctrl-alt-del kombinacijom tipki na volanu i kaj je najžalosnije, te tipke će se brzo izlizati.
Na novim autima je sve zamano ušminkano, krasni displeji, ledice, gumbići, raznorazne potrebne i nepotrebne funkcije a sve skupa nakalemljeno na pivsku konzervu optočeno kilavom plastikom i napravljeno da traje do isteka lizinga.

Autor/ica:  KIKIR6 [ ned lis 19, 2008 9:10 pm ]
Naslov: 

A jeste ga zabrijali, Svi noviji Volvo automobili se izrađuju iz nekoliko vrsta metala i ti metali rade svoje prilikom sudara tako da mekani metali ublažavaju udarac i preuzimaju na sebe dio sile a nakon toga dolazi do izražaja najtvrđi metal koji ne dozvoljava proboj u putnički prostor.

Elektronika čini svoje prilikom sprečavanja sudara a ujedno i brine za otvaranje zračnih jastuka.

I dalje stojim kod toga da je XC60 najsigurniji Volvo............


V40+kamion :roll: pa takav sudar kakav si ti opisal može jedino preživjeti oklopno vozilo :idea:

Autor/ica:  ruka [ ned lis 19, 2008 9:44 pm ]
Naslov: 

Citat:
A jeste ga zabrijali, Svi noviji Volvo automobili se izrađuju iz nekoliko vrsta metala i ti metali rade svoje prilikom sudara tako da mekani metali ublažavaju udarac i preuzimaju na sebe dio sile a nakon toga dolazi do izražaja najtvrđi metal koji ne dozvoljava proboj u putnički prostor.

Elektronika čini svoje prilikom sprečavanja sudara a ujedno i brine za otvaranje zračnih jastuka.

I dalje stojim kod toga da je XC60 najsigurniji Volvo............


V40+kamion :roll: pa takav sudar kakav si ti opisal može jedino preživjeti oklopno vozilo :idea:
Kiki, na taj način s kombinacijom slabijeg i jačeg metala rade se volvači već 40 godina otprilike, ali iz godine u godinu metal je sve tanji a kompenzira se divljim izvedbama kutijastih nosača. Konstrukcija, općenito, ne samo u auto industriji, nije doživjela nikakve revolucionarne promjene unazad par desetljeća. Tek s primjenom kevlara i magnezija je nešto pomaknuto ali to se ne primjenjuje u serijskoj proizvodnji.

1994 godine ja sam imao sudar u svojoj 245-tici sa kamionom, onim kaj vozi šoder ili asfalt, taj je gabarit. Puknul me je sa cca 60-70kmh u moj štok, bočno, ne pod pravim kutem, onak, pod cca 50-60 stupnjeva. Ja sam stajal na mjestu. Otpeljal sam se dalje s autom, popravil sam ga kasnije, može ga se vidjeti i danas, doduše više ne vozi,stoji kao spomenik. Meni i suputniku nije bilo skoro ništa, njemu baš ništa, mene je malo rame bolilo koji dan.

Stranica: 3/5. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/