Citat:
Citat:
ako je sudit po tvom mišljenju olle onda nam osiguranje vrijedi 13 mjeseci,a ne 12
nigdje u Zakonu ne stoji ta odredba da osiguranje vrijedi 30 dana nakon isteka police osiguranja
ako stoji onda to podjeli sa svima nama
Točno tako. Ako nije otkazano osiguravatelju u roku 3 dana do isteka police, vrijedi ukupno još 30 dana od datuma isteka police. Čak si i sam to napisao / čl. 8. Ne želim ulaziti u diskusiju oko toga ima li policija pravo ili ne kazniti vozača koji nema produženu policu, ali činjenica je da stara vrijedi 13, a ne 12 mjeseci / uz navedeni uvjet, a ne znam nikoga tko je ikada otkazao
već isteklu policu / ili 3 dana pred istek osim eventualno promjenom osiguravatelja (ali tada već imaš novu policu).
Citat:
nadalje, tehnički ispravno vozilo moze biti bilo koje vozilo u javnom prometu,ali ako nema valjanu i važeću prometnu dozvolu ovjerenu od stanice za tehnički pregled vozila, to se vozilo isključuje iz prometa.
Ne govorimo o tehničkoj ispravnosti nego o roku važenja TP / označen naljepnicom (kao mjesec/godina) što nije isto.
(3) Rok važenja redovitog tehničkog pregleda označava se posebnim znakom (naljepnicom) koji se postavlja na prednjoj strani motornog vozila, odnosno na stražnjoj strani priključnog vozila.
Dakle TP važi do kraja mjeseca, a PD do datuma navedenog u PD. Piše ti u ZSPC.
Dakle u praksi se možeš naći u situaciji da imaš isteklu PD, da ti je TP još uvijek valjan, da imaš isteklu policu AO, ali da ti je vozilo ipak osigurano

Policija ti pak po istom ZSPC može prišiti kaznu u ovisnosti o roku prekoračenja neobavljene nove registracije kao npr. do 15 dana 700kn, a za više od 15 dana 2.000kn (ak se ne varam, mislim da ne).
Prema tome, svakome (bio pravnik ili ne) je slijedom logičnog zaključivanja jasno da je ZSPC nedorečen ili barem nedovoljno precizan (kao i masa drugih zakona u RH).
Policija može i mora, i to sa potpunim zakonskim zaleđem, napisati kaznu ukoliko je vlasniku istekla polica osiguranja određenog dana i sata, a vozilo sudjeluje u prometu na cesti, i ZSPC po tom pitanju nije nimalo nedorečen. Ono što jest nedorečeno je činjenica da osiguravajuće kuće svojim klijentima ne objasne dovoljno jasno da to što će im oni priznati policu još 30 dana nakon isteka, u slučaju nesreće, ako kod njih produže policu, nije vezano uz ZSPC te da je to samo pogodnost koju im oni pružaju, isto kao što im ne objasne da su, prema važećim zakonima ove države, u prekršaju, ukoliko vozilom kojem je istekla polica osiguranja (a to se događa onog dana i sata koji je naveden u polici), sudjeluju u prometu na cesti. Dakle, rezime je slijedeći: tehnički pregled važi cijeli zadnji mjesec, prometna dozvola važi do datuma, polica osiguranja važi do datuma i točnog vremena navedenog u njoj.
Polica osiguranja NE VRIJEDI 13 mjeseci za sudjelovanje vozilom u prometu na cesti, nego isključivo za ono vrijeme koje je decidirano u polici.