VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Grupna ugradnja plina? http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=967 |
Stranica: 3/4. |
Autor/ica: | BELA [ uto pro 04, 2007 9:20 am ] |
Naslov: | |
tako da ja moram ipak reć i to ću ponovit uvjek da je za mene osbno Auto-Tim br. 1 u RH glede plina jer meni do sada perfektno funkcionira, inače mi je auto za svakodnevnu uporabu pa tako nebih komentirao ovo plin da ili ne - to se vidi iz svih predpostavka da jedini oni žele radit tb motore i garantirati za OK rad istog. za mene uvijek da jedino kad bih fakat imao drugi auto za svoj gušt i da s njim radim 5tkm godišnje onda ne. - TOCNOOOOO ubrzanje od 0-100 na plinu je cca 7,5 sec, na bengu je cca 6,7 izmjereno na G-metru znači ipak je razlika, ma koliko ona bila mala i bezazlena kod svih nas, ja samo konstatiram da je teško na serijskom autu sa plinom postici omjer 1:1, nije da mene to muci dal ce ic za 5 ili 4 sec al samo kažem i usporedjujem, da ipak plin nije ravnomjeran oktanima. Ovo me nisi dobro razumio, jedini ih svih ovih prica je auto tim koji se upušta na TB motore, kažem i ja sam bio zvao i nitko nije htio cuti osim njih, tako da ne kažem da NE funkcionira na TB plin samo je vrlo vjerojatno da malo tko to zna jako dobro napraviti kod nas u RH, pogotovo kad je u pitanju još auto sa preinakama, i opet napominjem da su to sistemi za široke mase, vidio sam per projekata na youtubeu sa plinom i do 700 ks, konkretno jedan bmw no ne vjerujem da taj plin koji je na doticnom autu košta cca 10-13 tkn, košta on puno više predpostavljam, a da o tim štelanjima i ugađanjima da sve to štima za 5 da i ne pricam. |
Autor/ica: | Branimir [ uto pro 04, 2007 4:57 pm ] |
Naslov: | Re: Grupna ugradnja plina? |
Citat: Branimir, za RSR netrebaš nikakav grupni odlazak jer ti u 1 i 2 mj. ionako idu akcije mislim do 30% i minus pdv, samo trebaš se odlučit ljepo sjest u auto i pravac Matijažu i manjana, možda moj frend ide s BMW pa ti javim.
Nesto je i Alan (Lagonda) pricao da bi isao, pa cemo biti zahvalni za info. Jedino ne znam na koliko auta mogu raditi istovremeno, ako mogu na dva onda je ok.
|
Autor/ica: | gonzo [ uto pro 04, 2007 5:33 pm ] |
Naslov: | |
dogovorimo se pa ću i ja s vama ako stavim drugu turbinu do 2 mjeseca 8) |
Autor/ica: | v850 [ uto pro 04, 2007 6:22 pm ] |
Naslov: | |
Posto vidim da me se spominje, da se onda i ja ukljucim u tu raspravu. Sto se tice mog plina i ugradnje u zg nemam apsolutno nikakvih problema niti mi auto losije ide. Dapace auto mi stabilnije radi na plinu ne go benzinu ali to je vec OT. Sta se tice samo cijene, mene je doslo 12800 kuna od cega su samo dizne 10000 kuna i rezervoar 1800 plus materijal itd. A to sto navodno nekim ljudima ne igra uloga 200e za benzin mjesecno ili cca 100e za plin to je vec njihov problem. Ja sam taj auto kupio da ga vozim a ne da mi stoji doma i da dr..m na njega. Ko voli nek izvoli. Sa plinom sam prosao vec 12000 km i bio na prvom servisu i samo ga vozim. Dapace, kako ste mi govorili da cu morat ovo ono ic stelat komp itd. nista od svega toga. Niti jednom. Za kraj mogu samo rec pohvala za auto tim. koliko ce ta hvala trajat neznam ali za sad to stoji. E... da sto se tice snage itd. plin vo no.... Ako se vozim 130-150 po autocesti sa klimom itd i plin i ocu malo gasa nekakvog problema nema sto se tice svega auto i dalje ide preko 2 glave (provjereno iz vlastitih izvora) a to dali ubrzava 6,5 ili 7.4 ma ko to osjeti ????? osim stoperice. |
Autor/ica: | grimreaper [ uto pro 04, 2007 6:31 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ali daj grimmy ne rise ... t5r sa plinom ... bbbbuuuuaaaaahhhhh, svojedobno si reko da ga neces stavljati jer nemaš potrebe jer radiš cca s punim tankom vožnje skoro mj. dana po KA koliko se sjecam, kaj si dobio posao na terenu
Prije je bilo malo jer je tu bio i S40, pa se kilometraza raspodjeljivala. Buduci da sada imam samo jedan auto, a T5R ne voli bas gradsku voznju, uz prosjecnih skoro 1,5kn/km sve vise pocinjem razmisljat o plinu. Stavio sam sve na papir i dosao do sljedeceg zakljucka - kupnja nekakvog Punta mi je barem 1500e, registracija godisnje jos oko 2000kn, pa godisnji parking za jos jedan auto, pa servisiranje jos jednog auta... Cemu? Da sam u tvojoj kozi, tak jasno da ne bi stavljao plin kad doma imam jos i Golfa TDI (kojeg vjerojatno tocis na racun firme) + motore koje sigurno najvise koristis kad prilike dopustaju. Ja imam samo 850tku.
![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ čet pro 06, 2007 9:44 am ] |
Naslov: | |
Jedini plin za koji bi dao lovu za ugradnju je metan čini mi se. Ima komšija u micibušiju, troši 15litara i tih 15 litara su kak mi je reko prije par mjeseci 15kn. |
Autor/ica: | grimreaper [ čet pro 06, 2007 10:02 am ] |
Naslov: | |
Citat: Jedini plin za koji bi dao lovu za ugradnju je metan čini mi se. Ima komšija u micibušiju, troši 15litara i tih 15 litara su kak mi je reko prije par mjeseci 15kn.
Jos da imamo vise od jedne punionice, gdje bi nam granice bile...
|
Autor/ica: | ruka [ čet pro 06, 2007 10:09 am ] |
Naslov: | |
nek je i ta jedna, veliki spremnik i udri. U jednom smjeru ideš za 10-15 lipa po kilometru u drugom za kunu i baš te briga. |
Autor/ica: | BELA [ čet pro 06, 2007 11:21 am ] |
Naslov: | |
Citat: Posto vidim da me se spominje, da se onda i ja ukljucim u tu raspravu.
2v850:Sto se tice mog plina i ugradnje u zg nemam apsolutno nikakvih problema niti mi auto losije ide. Dapace auto mi stabilnije radi na plinu ne go benzinu ali to je vec OT. Sta se tice samo cijene, mene je doslo 12800 kuna od cega su samo dizne 10000 kuna i rezervoar 1800 plus materijal itd. A to sto navodno nekim ljudima ne igra uloga 200e za benzin mjesecno ili cca 100e za plin to je vec njihov problem. Ja sam taj auto kupio da ga vozim a ne da mi stoji doma i da dr..m na njega. Ko voli nek izvoli. Sa plinom sam prosao vec 12000 km i bio na prvom servisu i samo ga vozim. Dapace, kako ste mi govorili da cu morat ovo ono ic stelat komp itd. nista od svega toga. Niti jednom. Za kraj mogu samo rec pohvala za auto tim. koliko ce ta hvala trajat neznam ali za sad to stoji. E... da sto se tice snage itd. plin vo no.... Ako se vozim 130-150 po autocesti sa klimom itd i plin i ocu malo gasa nekakvog problema nema sto se tice svega auto i dalje ide preko 2 glave (provjereno iz vlastitih izvora) a to dali ubrzava 6,5 ili 7.4 ma ko to osjeti ????? osim stoperice. i eto opet nece... i nece... nece da tlaci a radilo sve dok ga nisam dao za ugradit sparhet u njega. promijenio danas sve cijevi od tlaka itd koje su se btw raspadale i sad se pak opet upalio zeleni trokutic i nece se ugasit lampica ... nikako. Zasto pitam se ja? neko nekog ovdje onako posteno jebe Mozda je stvarno samo ecu... Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema.... A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace.... Samo demantiram to da si rekao da je poslije ugradnje plina sve OK, bilo radi plina, bilo radi turba, wastegate-a ... LP |
Autor/ica: | v850 [ čet pro 06, 2007 6:47 pm ] |
Naslov: | |
Btw auto je bio u kurcu kad sam ga kupio jer i sam znas da tvoj ide znatno bolje ako se ne varam.... ![]() |
Autor/ica: | BELA [ čet pro 06, 2007 7:37 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Btw auto je bio u kurcu kad sam ga kupio jer i sam znas da tvoj ide znatno bolje ako se ne varam....
Gle ne znam cemu sad taj tvoj nastup ... proizlazi da si kupio auto koji je u banani a nije, barem nije bio kod mene, prodavao sam ga iz samo jednog razloga a to je bio taj sto nedugo nekon sto sam kupio ''tvojega'' zvao me covjek sto ima v70r iz Dubrave s kojim sam se cuo x puta i reko da ga konacno prodaje krajem ljeta, reko super, stavim ovoga 850 u oglas, pa baš mi nije bilo drago utuci u auto veliki servis, felge, nove gume, tamna stakla ... i onda ga prodati, al tako je bilo, tebi sam prodao potpuno ispravan auto koliko se sjecam, zasto on tebi ne ide ili nije iso nit me vise briga niti nije moj problem, moj trenutno ne ide nikako - ja sam za compom a on u garazi ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ ned pro 09, 2007 4:13 pm ] |
Naslov: | |
Friski info: Iz Auto Tima su mi odgovorili da je popust na GB 15%. Drugim rijecima to bi bile cijene: Volvo 850 T5R - 12500kn sa turbo kitom Volvo V40 2.0 - 10.500 kn, nista posebno Volvo 850 2.0 20v turbo - 11.000 kn, obavezan turbo kit To su cijene za najskuolju opciju, Landi Renzo. Landi Srl bi bio jeftiniji oko 1000kn. To je jedna opcija zasad. Druga je auto-plin Lepus. Kod njega je za Landi Renzo ponuda sljedeca: T5R i 2.0t - 10000kn, takodjer sa turbo kitom V40 nesto ispod 9000kn Napomena: ovisno o broju zainteresiranih cijena bi isla jos dolje. Nazalost, Lepus je u Osijeku, pa treba ukalkulirat troskove prijevoza, izgubljeno vrijeme... Covjek uz ugradnju poklanja pun spremnik plina. Danas cu dobiti i ponudu od Novaka, pa ju stavim. |
Autor/ica: | cyberphere [ ned pro 09, 2007 4:29 pm ] |
Naslov: | |
Jesi probao kontaktirati Plinski Centar Zagreb? |
Autor/ica: | grimreaper [ ned pro 09, 2007 6:22 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Jesi probao kontaktirati Plinski Centar Zagreb?
Plinski centar? Prvi put cujem... Budem ih pitao.
|
Autor/ica: | cyberphere [ ned pro 09, 2007 6:23 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Plinski centar? Prvi put cujem... Budem ih pitao.
Dosta su oni poznati. A i prvi su ugradili plin u FSI motorwww.plinskicentarzagreb.hr |
Stranica: 3/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |