VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Ubrzanje 850 http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2145 |
Stranica: 5/5. |
Autor/ica: | zg0690 [ pet srp 18, 2008 9:19 am ] |
Naslov: | |
Citat: vozio sam automatik mečku e 220 i to njemačko govno mi je potvrdilo da je manuala zakon..koji kick down i bakrači...ako hoćeš guštat u vožnji,nabiješ ga na 4500-4800 pa u slijedeću brzinu i tako...dok te ne maznu...
preslaba mašina za automatic... trebao si probat e55 amg, nebi tako pričao...
|
Autor/ica: | jopis [ pet srp 18, 2008 10:50 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: vozio sam automatik mečku e 220 i to njemačko govno mi je potvrdilo da je manuala zakon..koji kick down i bakrači...ako hoćeš guštat u vožnji,nabiješ ga na 4500-4800 pa u slijedeću brzinu i tako...dok te ne maznu...
preslaba mašina za automatic... trebao si probat e55 amg, nebi tako pričao...Nema to veze koliko je jaka mašina, jesi probao vozit e55 amg sa ručnim mjenjačem!? M3 E36!? 750i!? 850CSi!? 500SEC!? 500SEL!? Klasični automatic je smeće na bilo kojoj snazi motora i u bilo kojem automobilu, imao sam ih preko nekoliko, od kadetta D linije 1.3S automatic pa do mercedesa C klase 220 benzin 150KS, itd., a gore navedene sam vozio hrpu puta... Moderni mjenjači tipa SMG u M3 su mi donekle ok, ali nikad to neće biti to kao s ručnim mjenjačem, svaka čast SMG-u i sl. na brzini prebacivanja, ali gušt ručnog mjenjača ne može ništa nadoknaditi i to nema apsolutno nikakve veze sa snagom motora. Automatski mjenjači napravljeni su da bi učinili vožnju ugodnijom i opuštenijom a ne za jurcanje i nema tu nikakvog užitka. |
Autor/ica: | zg0690 [ pet srp 18, 2008 11:26 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: vozio sam automatik mečku e 220 i to njemačko govno mi je potvrdilo da je manuala zakon..koji kick down i bakrači...ako hoćeš guštat u vožnji,nabiješ ga na 4500-4800 pa u slijedeću brzinu i tako...dok te ne maznu...
preslaba mašina za automatic... trebao si probat e55 amg, nebi tako pričao...Nema to veze koliko je jaka mašina, jesi probao vozit e55 amg sa ručnim mjenjačem!? M3 E36!? 750i!? 850CSi!? 500SEC!? 500SEL!? Klasični automatic je smeće na bilo kojoj snazi motora i u bilo kojem automobilu, imao sam ih preko nekoliko, od kadetta D linije 1.3S automatic pa do mercedesa C klase 220 benzin 150KS, itd., a gore navedene sam vozio hrpu puta... Moderni mjenjači tipa SMG u M3 su mi donekle ok, ali nikad to neće biti to kao s ručnim mjenjačem, svaka čast SMG-u i sl. na brzini prebacivanja, ali gušt ručnog mjenjača ne može ništa nadoknaditi i to nema apsolutno nikakve veze sa snagom motora. Automatski mjenjači napravljeni su da bi učinili vožnju ugodnijom i opuštenijom a ne za jurcanje i nema tu nikakvog užitka. normalno je da ručni mjenjač daje gušt prilikom ganjanja, to nitko nije ni rekao... ali činjenica je da automatik mercedes e220 ne ide s mjesta... |
Autor/ica: | grimreaper [ pet srp 18, 2008 12:51 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Gluposti...
NHF, al i ovo tvoje su gluposti. Prevelike su razlike od mjenjaca do mjenjaca, od auta do auta, od motora do motora, od kombinacije do kombinacije. Nekim modelima bolje odgovara rucni, drugima automatski mjenjac. Svako poopcavanje je bezveze. Nema to veze koliko je jaka mašina, jesi probao vozit e55 amg sa ručnim mjenjačem!? M3 E36!? 750i!? 850CSi!? 500SEC!? 500SEL!? Klasični automatic je smeće na bilo kojoj snazi motora i u bilo kojem automobilu, imao sam ih preko nekoliko, od kadetta D linije 1.3S automatic pa do mercedesa C klase 220 benzin 150KS, itd., a gore navedene sam vozio hrpu puta... Moderni mjenjači tipa SMG u M3 su mi donekle ok, ali nikad to neće biti to kao s ručnim mjenjačem, svaka čast SMG-u i sl. na brzini prebacivanja, ali gušt ručnog mjenjača ne može ništa nadoknaditi i to nema apsolutno nikakve veze sa snagom motora. Automatski mjenjači napravljeni su da bi učinili vožnju ugodnijom i opuštenijom a ne za jurcanje i nema tu nikakvog užitka. Nenad, daj malo ordiniraj, pa nasto ti lici rubrika? ![]() |
Autor/ica: | jopis [ pet srp 18, 2008 3:18 pm ] |
Naslov: | |
Ne da mi se prepucavat ali ja sam rezimirao sve u svom tekstu - zna se čemu služi automatski mjenjač i govorim o KLASIČNOM AUTOMATSKOM MJENJAČU, ne o SMG-u, DSG i sličnim ludorijama moderne tehnologije; služi UDOBNOSTI u vožnji, i ne postoji auto sa KLASIČNIM AUTOMATSKIM MJENJAČEM napravljenim za sportsku vožnju bez obzira na marku i motorizaciju a ti misli što i kako hoćeš, nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila, tako da ne možeš reći da to nekom autu odgovara a nekome ne; Nisi u pravu, to može odgovarati vozaču koji ga vozi, a ne autu, automatski mjenjač je ubojica užitaka u vožnji i to je činjenica i istina, odgovaralo to nekome ili ne; Zašto su auti sa klasičnim automatikom sporiji u krajnjoj, u ubrzanju, u međuubrzanju, više troše!?!? Zato što to paše autu!? Ne nego da bi se povećao komfor vožnje, da bi vozač bio opušteniji i to mu je jedina svrha postojanja, nema tu neke filozofije, a pogotovo traženja sportskog u njemu 8) |
Autor/ica: | grimreaper [ pet srp 18, 2008 3:44 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Zašto su auti sa klasičnim automatikom sporiji u krajnjoj, u ubrzanju, u međuubrzanju, više troše!?!? Zato što to paše autu!? Ne nego da bi se povećao komfor vožnje, da bi vozač bio opušteniji i to mu je jedina svrha postojanja, nema tu neke filozofije, a pogotovo traženja sportskog u njemu 8)
Nakon ove izjave sigurno nece bit debate.
|
Autor/ica: | BORIS [ pet srp 18, 2008 4:34 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ...nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila...
da možda ne radiš kao test vozač za jedno 5-6 hrvatskih auto časopisa, imam poznanika koji je od '93 u Auto klubu pa nije vozio ni upola manje potpuno različitih automobila, radio sam 2g. kao automehaničar, pa u tom periodu nisam ni 100 potpuno različitih autombila upeljao na dizalicu i otišao s njima na probnu vožnju, jedino ako na potpunu različitost misliš i boju auta i eventualno dimenziju gumaNHF ali baš me to nekako zbunjuje ![]() |
Autor/ica: | franjo [ pet srp 18, 2008 4:44 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: ...nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila...
da možda ne radiš kao test vozač za jedno 5-6 hrvatskih auto časopisa, imam poznanika koji je od '93 u Auto klubu pa nije vozio ni upola manje potpuno različitih automobila, radio sam 2g. kao automehaničar, pa u tom periodu nisam ni 100 potpuno različitih autombila upeljao na dizalicu i otišao s njima na probnu vožnju, jedino ako na potpunu različitost misliš i boju auta i eventualno dimenziju gumaNHF ali baš me to nekako zbunjuje ![]() |
Autor/ica: | bamboklaat [ pet srp 18, 2008 6:07 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: ...nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila...
da možda ne radiš kao test vozač za jedno 5-6 hrvatskih auto časopisa, imam poznanika koji je od '93 u Auto klubu pa nije vozio ni upola manje potpuno različitih automobila, radio sam 2g. kao automehaničar, pa u tom periodu nisam ni 100 potpuno različitih autombila upeljao na dizalicu i otišao s njima na probnu vožnju, jedino ako na potpunu različitost misliš i boju auta i eventualno dimenziju gumaNHF ali baš me to nekako zbunjuje ![]() ![]() |
Autor/ica: | jopis [ pet srp 18, 2008 7:43 pm ] |
Naslov: | |
Samo vi filozofirajte, a pravila foruma ![]() Nemam se ja kome šta ni pravdat ni objašnjavat, a lagati najmanje, a vi pametujte koliko hoćete ili nećete, vaša stvar, hebe mi se živo za kolege iz autokluba i ostale... Stari mi je promjenio dosada preko 3000 auta, radionu svoju ima 30 godina i svaki iole zanimljiviji auto koji uđe ja probavam je li ispravan ili ne i slične stvari, a krećem se u krugu zaljubljenika u aute pa tako i dolazim do drugih auta za voziti, a sad vi vjerujte ili ne, vaša stvar, fućka mi se živo, ne želim se uopće natezat oko takvih djetinjastih stavova i ispada, da ne budem uvredljiv i bezobrazan kao vi. |
Autor/ica: | iggy [ pet srp 18, 2008 7:56 pm ] |
Naslov: | |
Meni je automatik baš super kad vozim pile na igricama 8) ![]() Šalim se ![]() |
Autor/ica: | dugi [ pet srp 18, 2008 8:08 pm ] |
Naslov: | |
Meni je moj automatik zakon i nikad više neću kupovat auto s ručnim mjenjačem ![]() ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub srp 26, 2008 1:15 am ] |
Naslov: | |
manualni je manualni i svaka mu dala... ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ čet kol 07, 2008 11:20 pm ] |
Naslov: | |
Shalthebel je zakon! Zato sto nemam nis drugo ![]() 2000 - 3000 auta je previse, pa cak i za Zubakovog najstarijeg majstora! Slucajno znam kako je popravljat auto, a da bi upoznao automobil (pogotovo njegov mjenjac) potrebno je nesto vise od 100 km predjenih u njemu (optimalno 200-300 km). Auto se treba zagrijat, ohladit, barem jednom natocit gorivo, gradska voznja, otvorena cesta, autoput, itd. I na kraju smatram da je na jakom motoru (bez obzira na marku automobila) najbolji automatik, stedi motor i auto! |
Autor/ica: | jopis [ čet kol 07, 2008 11:53 pm ] |
Naslov: | |
A je, i ja sam ispalio broj, ali stvarno sam vozio crnog vraga već što se auta tiče, ali za mene automatik ne valja i amen, nema u njemu gušta i nikad neće biti!!!!! Ma kad sam nakon 735iA, 740iA i 750iAL, sjeo u 750iL sa ručnim mjenjačem, ajme majko gušta, ma to je strašno koji su to užitci... |
Stranica: 5/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |