VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Heico http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2932 |
Stranica: 5/14. |
Autor/ica: | gonzo [ čet pro 18, 2008 8:28 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
misim da je getriba te naravno lamela i korpa preuzeta iz R modela i takva drži 600Nm i oko 400Hp. drugo pitanje je koliko je taj novi T5 motor tvrd ?? s obzirom da ima veću kompresiju i tanji blok motora nego stari T5 mislim da nije tako tvrd kao stari T5, te mislim da svakako nebi trebao ići preko 300-315 konja sa stock internalima. što se tiče turbina,jasno je da je taj Gt bolji turbo samo taj koji oni prodaju nije baš ugodan za vozit jer bi ti auto s tom turbinom(AR82) bio podosta trom i zahtjevao bi češća šaltanja. ja sam se odlučio za k24 zato što je taj turbo pogođen za volvo 5cil motore i volvo ga je dobro istestirao na R modelu a taj R motor je zapreminom isti kao i tvoj samo ima manju kompresiju .. sa takvim turbom motor počinje živjeti već od 2000rpm i ne ostaje bez daha sve do nekih 6500rpm što je svakako vozljivo za svaki dan. s obzirom da R grana zajedno sa turbinom paše na šaraf na tvoj motor i košta jeftinije od tog kita u americi dobra je alternativa i vrijedna razmišljanja. sa tim setupom trebao bi orginal R povrat i dovod ulja,heatshield , veće dizne , orginal R-ove(bosch968) modifikacija downpipea i custom remap. |
Autor/ica: | Kova [ čet pro 18, 2008 8:28 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Hvala obojici na trudu i odgovorima! ![]() A da li bih sa max 420Nm odnosno 350 KS mogao proći samo sa promjenom korpe lamele? Odnosno, koliko bih po vama mogao izvući snage (tj. momenta) s novom turbinom a da mijenjam samo korpu lamele i softver? I da li mi je za to bolji GT3071R Turbo Kit ili kkk k24 iz S60 R? Kužim. Vidim da taj kit košta 3.200$ (plus shipping costs). A koliko bi otprilike koštao k24? I koliko bi otprilike koštali injektori? |
Autor/ica: | gonzo [ čet pro 18, 2008 8:30 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
ovisi gdje kupuješ jer u ovlaštenom servisu bi ta igra mogla bit prilično skupa. |
Autor/ica: | tcode [ čet pro 18, 2008 9:18 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Jednom već rekoh, pa da i ponovim. A/R 0,82 nije nikakva oznaka turbine, nego je odnos površine "ulaza" i radijusa turbinskog kućišta. A kućišta se pak jednostavno odbabiru i mijenjaju, par šarafa dolje, natakne se drugo kućište, šarafi gore i viola. Tj. kad se kupuje turbo, naglasi se koje turbinsko kućište se želi, pa taj proces odrade oni. Dakle, ti komotno možeš naručiti taj kit, samo naglasiš da želiš drugo ispušno kućište. |
Autor/ica: | zlaya [ čet pro 18, 2008 9:48 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: nije problem tu smo da pomognemo jedan drugome, a za lastovčića možda bi bilo pametno kontaktirati zlayu jer on si je jako dobar s njim
Hvala! Ok, ćevapi su ionako bolji učetvero.. ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Kova [ pet pro 19, 2008 9:36 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Citat: nije problem tu smo da pomognemo jedan drugome, a za lastovčića možda bi bilo pametno kontaktirati zlayu jer on si je jako dobar s njim
Hvala! Ok, ćevapi su ionako bolji učetvero.. ![]() ![]() ![]() Mudro zboriš, to mi se javljaju odjeci prošlosti dok sam jurcao po cestama prije nego kaj sam imao djecu! ![]() Ne treba smetnuti s uma da je cabrio ipak prvenstveno namijenjen baš za ovo o čemu ti pričaš! ![]() P.S. a kaj je to "cat back"? |
Autor/ica: | tcode [ pet pro 19, 2008 9:47 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h ![]() |
Autor/ica: | Kova [ pet pro 19, 2008 10:05 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h
![]() ![]() Ja bih se zadovoljio i sa 300-320 KS, samo da mi se ta snaga razvija postepenije nego sada. Da li mislite da bih to mogao postići samo sa zamjenom svoje turbine sa k24 (jasno, plus adaptacija ECU-a)? P.S. downpipe bih svakako ugradio u svakoj varijanti |
Autor/ica: | Kova [ pet pro 19, 2008 10:48 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Uf, pitam gluposti - to ste mi već objasnili, trebaju fuel injektori i sve ostalo kaj ste već nabrojali. Ovo sam našao u jednom članku, da li i vi savjetujete upgrade softvera nakon ugradnje downpipe-a? A (larger than stock) downpipe will decrease the backpressure and drop the exhaust gas temperature considerably, thus allowing the turbocharger to work more freely and efficiently. This way, your turbo will not only build boost earlier, but it will also boost about 2 - 2.5 psi higher than it does at the moment. Roughly, this may give you between 12 - 14 horsepower on top of what you have now. However, this means the boost spikes at certain loads will be higher as well. It also means you will be running leaner (with a leaner Air Fuel Ratio ) and thus with relatively higher risk of detonation than before. A software upgrade is necessary to adjust to this new set up |
Autor/ica: | tcode [ pet pro 19, 2008 11:17 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h
![]() ![]() Ja bih se zadovoljio i sa 300-320 KS, samo da mi se ta snaga razvija postepenije nego sada. Da li mislite da bih to mogao postići samo sa zamjenom svoje turbine sa k24 (jasno, plus adaptacija ECU-a)? P.S. downpipe bih svakako ugradio u svakoj varijanti |
Autor/ica: | tcode [ pet pro 19, 2008 11:23 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Uf, pitam gluposti - to ste mi već objasnili, trebaju fuel injektori i sve ostalo kaj ste već nabrojali.
Zavisno o veličini turbo punjača. Kod malih turbina se u pravilu backpressure javlja između glave motora i turbine, znači u ispušnoj grani, kolektoru i samom turbinskom kućištu, a ne u ispušnom sustavu nakon turba (barem ne niti približno tako velik). Odnosno, sama turbina je "usko grlo". Čak i da ti boost poraste za 0,15 bara, ECU se relativno lako nosi sa time i korigira smjesu. Po meni ECU remap samo zbog DP-a nije nužan.
Ovo sam našao u jednom članku, da li i vi savjetujete upgrade softvera nakon ugradnje downpipe-a? A (larger than stock) downpipe will decrease the backpressure and drop the exhaust gas temperature considerably, thus allowing the turbocharger to work more freely and efficiently. This way, your turbo will not only build boost earlier, but it will also boost about 2 - 2.5 psi higher than it does at the moment. Roughly, this may give you between 12 - 14 horsepower on top of what you have now. However, this means the boost spikes at certain loads will be higher as well. It also means you will be running leaner (with a leaner Air Fuel Ratio ) and thus with relatively higher risk of detonation than before. A software upgrade is necessary to adjust to this new set up |
Autor/ica: | Kova [ pet pro 19, 2008 11:48 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Citat: Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h
![]() ![]() Ja bih se zadovoljio i sa 300-320 KS, samo da mi se ta snaga razvija postepenije nego sada. Da li mislite da bih to mogao postići samo sa zamjenom svoje turbine sa k24 (jasno, plus adaptacija ECU-a)? P.S. downpipe bih svakako ugradio u svakoj varijanti |
Autor/ica: | tcode [ pet pro 19, 2008 11:53 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat:
I tada ne moram ništa drugo mijenjati osim ECU softvera? A koliki misliš da bi max. moment dobio s tim, 400-420 Nm?
Ne znam kojeg su kapaciteta injectori koje sada imaš. Iskustvo mi govori da neće biti dostatni. Kada se radi ECU tuning na valjcima, cijelo vrijeme se zapravo motri okretni moment. Ako odlučiš da ne želiš ići preko neke granice (npr. zbog sigurnosti samog motora), tu se sa boost-om jednostavno stane. Mislim da GT2871r na tvom motoru može i dosta preko 400nm.. |
Autor/ica: | Kova [ pet pro 19, 2008 11:55 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Uf, pitam gluposti - to ste mi već objasnili, trebaju fuel injektori i sve ostalo kaj ste već nabrojali.
Zavisno o veličini turbo punjača. Kod malih turbina se u pravilu backpressure javlja između glave motora i turbine, znači u ispušnoj grani, kolektoru i samom turbinskom kućištu, a ne u ispušnom sustavu nakon turba (barem ne niti približno tako velik). Odnosno, sama turbina je "usko grlo". Čak i da ti boost poraste za 0,15 bara, ECU se relativno lako nosi sa time i korigira smjesu. Po meni ECU remap samo zbog DP-a nije nužan.Ovo sam našao u jednom članku, da li i vi savjetujete upgrade softvera nakon ugradnje downpipe-a? A (larger than stock) downpipe will decrease the backpressure and drop the exhaust gas temperature considerably, thus allowing the turbocharger to work more freely and efficiently. This way, your turbo will not only build boost earlier, but it will also boost about 2 - 2.5 psi higher than it does at the moment. Roughly, this may give you between 12 - 14 horsepower on top of what you have now. However, this means the boost spikes at certain loads will be higher as well. It also means you will be running leaner (with a leaner Air Fuel Ratio ) and thus with relatively higher risk of detonation than before. A software upgrade is necessary to adjust to this new set up ![]() Pretpostavljam da je moja turbina "mala". Jel ona zapravo ima Volvo oznaku 16T? |
Autor/ica: | Kova [ pet pro 19, 2008 12:11 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat:
I tada ne moram ništa drugo mijenjati osim ECU softvera? A koliki misliš da bi max. moment dobio s tim, 400-420 Nm?
Ne znam kojeg su kapaciteta injectori koje sada imaš. Iskustvo mi govori da neće biti dostatni. Kada se radi ECU tuning na valjcima, cijelo vrijeme se zapravo motri okretni moment. Ako odlučiš da ne želiš ići preko neke granice (npr. zbog sigurnosti samog motora), tu se sa boost-om jednostavno stane. Mislim da GT2871r na tvom motoru može i dosta preko 400nm.. ![]() |
Stranica: 5/14. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |