VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Širina gume - grip http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=616 |
Stranica: 6/6. |
Autor/ica: | jopis [ pet lis 24, 2008 7:48 pm ] |
Naslov: | |
Jasan je meni dio za 4x4, a i Acin audi je ove godine polomio mjenjač ![]() A za širinu i trenje - naveo sam vlastito isprobavanje, i sve su dimenzije približno sličnog promjera i stavljene na istu felgu i isti auto - sa većima ide slabije, sa manjima vrti bezveze u prazno, zlatna sredina, kasnije je bio eksperiment i sa 16" na istom autu - rezultat - 195/45 R16 taman, dok je već 205/40 R16 malo teže za okretat... A na Alpinu su kasnije stavljene 195/60 R13 jer tada nije bilo lako doći do 205/60 R13, ali s njima je kako rekoh bio cirkus za krenuti, samo se 'krivio' ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pet lis 24, 2008 8:40 pm ] |
Naslov: | |
"What factors are important in terms of tyre grip? Tyre width has no direct relation to the amount of grip generated; it is a secondary factor, and the width basically relates to cooling potential and so the tyre compound that can be used. The size of the contact patch has no bearing on the amount of grip generated at all, apart from the extreme of where the compound is getting so hot that it no longer acts as a solid (and therefore doesn't follow Amonton's Law). The tyre pressure has no direct bearing on the level of grip (apart from aquaplaning), but it does have a bearing on the heating and cooling characteristics of the tyre. Having a lower tyre profile gives improved handling through reduced sidewall stress and improved contact patch shape stability." |
Autor/ica: | v850 [ pet lis 24, 2008 8:46 pm ] |
Naslov: | |
Neznam o cemu uopce razglabate kad je to nauka za sebe...Pogledajte samo f1 kad su skinuli traction control... Nije sve u autu, ima nesto i u vozacu.... ![]() Nisam u tim vodama SR-a ali ako je takav problem ta trakcija, zasto se ne ide na nekakav sistem traction controla??? ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pet lis 24, 2008 9:22 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Nisam u tim vodama SR-a ali ako je takav problem ta trakcija, zasto se ne ide na nekakav sistem traction controla???
Postoje razni launch, traction, flat shift i ini sistemi koji se koriste. No, kako je na SR-u jedino važno prijeći tih famoznih 402 m u što kraćem vremenu, jasno je da je traction control samo nužno zlo. Jer traction control "smanjuje" okretni moment, a time i snagu motora, sve do te mjere dok se kotač ne prestane vrtiti u prazno. Drugim riječima, opet se sve svodi na to koliko trenje možeš ostvariti između gume i podloge. Jedino što traction control ispravlja je loš osjećaj za trakciju guma na podlogu kod vozača ![]() ![]() |
Autor/ica: | v850 [ pet lis 24, 2008 9:26 pm ] |
Naslov: | |
Pravit cu se da sam te razumio..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pet lis 24, 2008 9:41 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Pravit cu se da sam te razumio.....
Ma kak ne kužiš?? Recimo da imaš jako ćelavu i staru gumu, te da je trenje između nje i podloge katastrofalno malo, pa se kotač vrti ko na ledu. Uključiš traction control i šta se dogodi? Ta elektronika ograniči snagu motora do te mjere dok se kotač ne počne normalno kotrljati po podlozi bez proklizavanja. A to će biti cca 5 km/h ako ne i manje. I što si na kraju dobio? Prijeđenih 402m za 2 minute ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | v850 [ pet lis 24, 2008 10:13 pm ] |
Naslov: | |
Ajde dobro, a sta je sa najboljom zvakacom od gume??? Pretpostavimo da stavis siroku gumu, ono i 20"gume, najbolju gumu sve naj... I traction control... Kako bi to izgledalo? I uostalom sta se nebi dalo nekakav comp ugradit pa da lijepo odredis kvalitetu asfalta, gume, vrijeme, temperature i sva cudesa...pa da on to izracuna ili sta ja znam pa da te katalpultira... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stranica: 6/6. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |