Citat:
pusti ti vremena do stotke jer ona ovise o mnogo drugih stvari a ne samo o snazi motora.
GSI kadett ima 150ks i nekih 850kg i na 400metra vozi oko 14,7 a sad zamisli koje vrijeme vozi D5 sa 1650kg.(po mojoj procjeni oko 16.5)
vozio sam te GSI opele i imao čak osobno jednog sa takvim motorom i usudim se reći da što se tiče performansi poslje V-tec motora drugi najbolji motor iz devedesetih.
no vratimo se na temu jer smo debelo skrenuli .
lp
Bilo je GSi-a s 115 konja (Kadett D) a bogami i s 136 (Astra A), a bilo je 1995 i nekih HGT-a koji su do stotke sprintali za 8,7 sekundi kao i nekih 318ti compacta kojima je trebalo 9,5, 306-tici u izvedbi s 155 konja je trebalo 9,3 sekunde, 145 QV je trebalo 8,5 GTI-u je trebalo 9,3, a bome je bilo i Civica V-tec kojem je trebalo 7,7, Meganu 7,9 i Astri GSI 8,5

Po tome, kaj se tiče ubrzanja do 100-tke Volvo s D5 185 KS bi bio u sredini.
Kaj s tiče ubrzanja od 0-400, recimo da D5 185 KS treba 16.5, po
ovoj tablici neki GTI-i bi se malo pomučili s njime, a ne ki i ne

1. 145 QV treba 16,2
2. 318 ti compact 16.5 s
3. Bravo HGT 16,4
4. 306 S16 155 16,4
5. Civic 1,6 Vti 160 15,6
6. Kadett GSi 16V 156 15,5
Sve u svemu D5 sprinta na nivou jurilica iz sredine 90-tih. Udobniji je od njih neusporedivo, a može biti i poprilično štedljiv. Meni jako privlačno
