VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10199 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | dnemcanin [ sri ruj 11, 2013 12:13 am ] |
Naslov: | 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Od neki dan imam problem s miljenikom. 850-ka je prokuhala i otišla je glava motora. Majstor je rekao da se toliko iskrivila da se ne može brusiti niti strojari što na njoj raditi. Očito mi ostaje potraga za novom glavom. Zanima me da li njemu može pasati glava od 10V 1984ccm (B5202), odnosno od 20V (B5204) 1984 ccm? |
Autor/ica: | Turbodiesel [ sri ruj 11, 2013 1:11 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
10v ti teoretski možeš pripasati, mada to ne bi radilo kako treba sigurno, a 20v bi trebala odgovarati, samo bi trebalo uporediti veličine ventila (mada su pretpostavljam isti), magistrala vode i ulja, "squish chamber" i ako je sve ok, obavezno prebaciti bregaste sa "stare" glave. Kako si je uspio toliko pokriviti i što je onda sa ostatkom motora? |
Autor/ica: | dnemcanin [ sri ruj 11, 2013 7:26 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Na autocesti mi se upalila lampica da mu fali vode. Temperatura mu je stalno bila na normalnoj razini, pa nisam alarmno stao odmah nego sam pričekao da dođem do proširenja da ne stojim u tunelu. Kad sam stao je počelo "dimiti" odnoso pariti iz posude za vodu. Stao sam sa strane pomalo otvorio posudu, dodao sam 0,7 litre vode koliko sam imao za piti. Kasnije mi je mehaničar rekao da u prokuhani auto ne dodajem vodu već da ga pustim da se prirodno ohladi pa tek onda da sipam vodu. Kako mi je poručio, samo bi glava trebala biti iskrivljena, ali nisam jučer bio kod njega samomi je preko starog poručio da sa ovom lavom neću moći sredti auto. |
Autor/ica: | dabob [ sri ruj 11, 2013 9:12 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
glava s 10 ventila nejde gore, različita je od 20V |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 11, 2013 9:25 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Citat: Na autocesti mi se upalila lampica da mu fali vode. Temperatura mu je stalno bila na normalnoj razini, pa nisam alarmno stao odmah nego sam pričekao da dođem do proširenja da ne stojim u tunelu. Kad sam stao je počelo "dimiti" odnoso pariti iz posude za vodu.
Obavezno si prekontrolirajte i blok, jer postoji dobra šansa da se i on prepigao.
Stao sam sa strane pomalo otvorio posudu, dodao sam 0,7 litre vode koliko sam imao za piti. Kasnije mi je mehaničar rekao da u prokuhani auto ne dodajem vodu već da ga pustim da se prirodno ohladi pa tek onda da sipam vodu. Kako mi je poručio, samo bi glava trebala biti iskrivljena, ali nisam jučer bio kod njega samomi je preko starog poručio da sa ovom lavom neću moći sredti auto. |
Autor/ica: | nenad [ sri ruj 11, 2013 9:53 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Glava ti odgovara sa bilo kojeg turbaka od 850(čak i početni modeli S/V 70)nebitno dali je 2,0 ili 2,3.Atmosferci s 20 ventila imaju drukčije usisne kanale.Obavezno uz glavu ti treba i dekl (poklopac bregastih)jer su upareni i označeni brojevima.Ventile možeš kombinirati s onim od atmosferca jer su kataloški isti. I obavezno pregledati blok jer se bojim da je i on dobio... |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 11, 2013 12:25 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Da li si siguran da su ispušni ventili isti kod atmo i turbo motora?? |
Autor/ica: | dnemcanin [ sri ruj 11, 2013 12:28 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Blok je pregledan. I majstor kaže da je dobar. Znači, ako tražim motor - glavu mora biti od turbaka, ne mogu onaj model B5204 već mi treba B5204T ?! |
Autor/ica: | nenad [ sri ruj 11, 2013 12:50 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Citat: Da li si siguran da su ispušni ventili isti kod atmo i turbo motora??
I mene je začudilo ali vadis je rekao da jesu ![]() |
Autor/ica: | nenad [ sri ruj 11, 2013 12:52 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Citat: Blok je pregledan. I majstor kaže da je dobar.
B5204T,B5234T,B5204T2,B5234FT i sl.u toj varijaciji
Znači, ako tražim motor - glavu mora biti od turbaka, ne mogu onaj model B5204 već mi treba B5204T ?! |
Autor/ica: | dnemcanin [ sri ruj 11, 2013 1:04 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
S**nje. A baš sam našao jednog dobrog, ali nije turbo. Mislio sam ići po njega http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 24&asrc=fa" onclick="window.open(this.href);return false; pa uz glavu iskoristiti i raznu elektroniku koja mi treba. ![]() Ima li tko iskustva, da li Čukman iz Lučkog može nešto srediti. Oni rade strojnu obradu glave. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sri ruj 11, 2013 2:34 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
800€???? To je previše Imaš ih u sloveniji za par sto eura i to reganih Pred mjesec dana je prodan T5 2.3 u izvrsnom stanju regan mjesec dana za 500€ |
Autor/ica: | dnemcanin [ čet ruj 12, 2013 10:12 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Ma dosta je, ali je auto s 88000km pa sam mislio raskopati dijelove jer nisu sigurno pohabani. Ovi od 300000 moraju izgledati gore nego moj. Našao sam i po 400€, registrirani ali sa masu kilometara. |
Autor/ica: | urosm [ čet ruj 12, 2013 2:21 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Ne mora da znaci da je ovaj preso 88tkm... A, otkud znas da nisu pohabani? Mozda jesu. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ čet ruj 12, 2013 4:38 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.0 20V Turbo, '96 - glava motora |
Nije ti habanje neko pravilo Ja sam imao S40 cija je karoserija prešla 400000 km a i nije bilo previše znakova istrošenosti, motor je drugo dok sam isto tako vidio istih auta sa i više nego duplo manje km a karoseriski u 10x gorem stanju |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |