VOLVO KLUB HRVATSKA
http://vkh.hr/forum/

NGK svjećice
http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1468
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  kristian_0 [ pet ožu 14, 2008 1:45 pm ]
Naslov:  NGK svjećice

Koje NGK svjećice rabite (ZGR5B,BPR6ES ili BPR7ES) za svoje 400-tke , ako rabite NGK i koji zazor ?
Pozdrav

Autor/ica:  BORIS [ pet ožu 14, 2008 1:55 pm ]
Naslov: 

Pretpostavljam da si mislio na B18FP 1721ccm 75kW , ako je taj motor u pitanju NGK nudi ZGR5B :wink:

Autor/ica:  kristian_0 [ pet ožu 14, 2008 9:06 pm ]
Naslov: 

Točno.Prvenstveno mislim na EP i FP motore (1721). "Službeno" se nudi NGK ZGR5B , ali me zanimaju vaša iskustva sa ostalima BPR6ES i BPR7ES.Ja sam koristio BPR6ES i sve je bilo o.k. Možda bi sa ZGR5B ili BPR7ES bilo bolje. Zato me zanimaju vaša iskustva (dobra ili loša). Trenutno rabim orginalne volvo svjećice. Btw. AutoData navodi NGK ZGR5B-VG (koja je razlika u ovome "-VG" ?).

Autor/ica:  KIKIR6 [ pet ožu 14, 2008 9:24 pm ]
Naslov: 

400 serija koristi posebne sviječice sa produženom elektrodom, te auto ne radi dobro ako se ne stavi točno po katalogu.

Iz tog razloga ne stavljati BPRxxx sviječice.

Autor/ica:  kristian_0 [ sub ožu 15, 2008 9:31 pm ]
Naslov: 

Citat:
400 serija koristi posebne sviječice sa produženom elektrodom, te auto ne radi dobro ako se ne stavi točno po katalogu.

Iz tog razloga ne stavljati BPRxxx sviječice.

Znači li to da je NGK ZGR5B dobar izbor ?

Autor/ica:  kristian_0 [ sub ožu 15, 2008 10:00 pm ]
Naslov: 

Sve ovo oko svječica vezano je uz kronični problem 400-tka , ler gas.Što se tiče vožnje sve je u redu. Auto normalno vozi,nema "rupa", svječice su uredno smeđe boje , jedino taj prokleti ler gas (idle).Pitanje za KIKIR6.
Throttle position sensor vrijednosti (izmjerene na ECU) trebale bi biti - po sljedećim izvorima :
vivid workshopData 0.6 - 4.0 V
vadis 0.47 - 4.5 V
AutoData 1000 - 2500 ohm
caps 0.8 - 4.5 V
Tolerance Data 0.8 - 4.5 V
Vrlo raznoliko , no držimo se VADISa (0.47 V -close, 4.5 V -open).
Prilog 1
Dakle nakon rihtanja idle speeda potrebno je taj parametar upucati u centralu.U tu svrhu aktiviramo DTM 2, i to je jasno. Pitanje je kako se deaktivira. KIKIR6 ? help !
slika

Autor/ica:  KIKIR6 [ ned ožu 16, 2008 10:13 pm ]
Naslov: 

Mislim da je ipak najbolje vjerovati Vadisu....

ZA aktivaciju i deaktivaciju DTM 2 imaš točno objašnjene u Vadisu ( negdje kod Dignostike i generalnih info ) ne sječam se točno a nemam sad pri ruci te podatke.

Malo potraži budeš našao.....

Autor/ica:  kristian_0 [ pon ožu 17, 2008 9:53 pm ]
Naslov: 

KIKIR6 , hvala na pomoći. Na žalost (u VADISu ) ne pronalazim podatak o deaktivaciji DTM 2. Ima li još koga da vozi 400-tku (benzinca) sa svjećicama ? :cry: :?:

Autor/ica:  KIKIR6 [ pon ožu 17, 2008 10:09 pm ]
Naslov: 

Mora to biti u Vadisu sjećam se da sam vidio, ja imam VIDU i toga više nema unutra.

Autor/ica:  Timmy [ pon ožu 17, 2008 11:56 pm ]
Naslov: 

heh rado bi ti pomogao ali stvarno neznam jer ja imam boschove od prvoga dana

Autor/ica:  Zeljko_M [ čet ožu 20, 2008 10:03 pm ]
Naslov: 

Shit mader fuker!
Ne mogu vjerovati da je stvar samo u svijecicama!

Cistio sam SVE. Senzor na usisu, nekakav termistor, vjerojatno sluzi za mjerenje temperature zraka.
Zatim sam cistio usis oko klapne... ma stvarno sam se naj...

Auto u voznji radi ok, ali cim stanem na semafor Shit mader fuker....
Jos samo da ga popravim za kojih mjesec dva i bit cu sposoban testirati.

Ima li novosti o deaktivaciji?

Autor/ica:  kristian_0 [ pet ožu 21, 2008 7:15 am ]
Naslov: 

Ima li novosti o deaktivaciji?[/quote]

Zasad ne.

Autor/ica:  kristian_0 [ uto tra 01, 2008 10:52 pm ]
Naslov: 

Deaktivacija DTM 2

slika

Svjećice NGK BPR7ES . Motor radi odlično. Pozdrav.

Autor/ica:  volvash [ sub sij 08, 2011 6:14 pm ]
Naslov:  Re: NGK svjećice

hMh koliko kontam da svjećice mogu biti jedan od glavnih problema , po vama su NGK Ok a sta ostale :D

slika

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/