VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Šta mislite o ovom? http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1761 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Pedjo [ sub svi 03, 2008 8:51 pm ] |
Naslov: | Šta mislite o ovom? |
http://www.runyourcarwithwater.com/?hop=cyprusmete |
Autor/ica: | BORIS [ sub svi 03, 2008 9:00 pm ] |
Naslov: | |
Podvala ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ sub svi 03, 2008 9:55 pm ] |
Naslov: | |
Ali to nije sve! Ako naručite naš vodeni motor još danas, dobit ćete besplatno i ovaj predivni nosač za mačke ![]() ![]() |
Autor/ica: | V40 neno [ sub svi 03, 2008 11:27 pm ] |
Naslov: | Re: Šta mislite o ovom? |
Citat:
Da to postoji onda bi naša fack....... država uvela porez na vodu ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Pedjo [ sub svi 03, 2008 11:29 pm ] |
Naslov: | Re: Šta mislite o ovom? |
Mrky loool ![]() |
Autor/ica: | RunME [ pon svi 05, 2008 2:44 am ] |
Naslov: | |
Dobro da za 150 $ ne prodaju male nuklearne reaktore za ugradit u automobil. |
Autor/ica: | hal9000f [ pon svi 05, 2008 9:48 am ] |
Naslov: | |
Citat: Podvala
Meni se isto gade ovakvi web sajtovi, ali prema jednom tipu koji se bavi alternativnim gorivima i slično (naravno da je i to možda bullshit) to funkcionira prilično dobro u određenim uvjetima. Motor na koji se stavlja sistem opisan u knjigama radi dobro na motorima manje zapremnine - npr. 4 cilindra, 2000 kubika. Osim toga tip kaže da stvar dolazi do punog izražaja pri ujednačenoj vožnji na autocesti. U gradskoj vožnji se zapravo uopće neda koristiti, jer kad je auto u leru dulje od 45-60 sek motor se zaguši, pa se zato ručnom sklopkom privremeno treba isključiti dovod struje sistemu koji daje vodik... Za veće motore treba više spremnika vode...![]() Too good to be true ![]() ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ pon svi 05, 2008 11:19 am ] |
Naslov: | |
Princip ima smisla, zove se "necija" celija. Pod necija mislim na ime nekog lika koji ju je izmislio. Ukratko, voda se u inox cilindru, pod utjecajem VF struje, elektrolizom razbija na ione vodika i kisika, to se dovodi u cilindre i eto plina. Citao sam prije nepar godina o tome, pa malo zaboravio, dozvoljavam da sam u objasnjenju skiksao, u principu to je to, a mislimda se u Australiji ekipa vozi masovno na to. Progoglat cu malo da se podsjetim! |
Autor/ica: | ruka [ pon svi 05, 2008 12:04 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Princip ima smisla, zove se "necija" celija. Pod necija mislim na ime nekog lika koji ju je izmislio.
Susjed mi je pričao o tome po australiji nedavno, ima nešto u tome.
Ukratko, voda se u inox cilindru, pod utjecajem VF struje, elektrolizom razbija na ione vodika i kisika, to se dovodi u cilindre i eto plina. Citao sam prije nepar godina o tome, pa malo zaboravio, dozvoljavam da sam u objasnjenju skiksao, u principu to je to, a mislimda se u Australiji ekipa vozi masovno na to. Progoglat cu malo da se podsjetim! |
Autor/ica: | dgovorcin [ pon svi 05, 2008 12:36 pm ] |
Naslov: | |
Čekajte malo, pa kaj nije onomad BMW (nadam se da nebuju neki povratili na ova tri slova) prepravil nekoliko 750 iL modela da mogu voziti na hydrogen (tekući vodik) i benzin. malo više o tome ovdje http://blogs.automotive.com/1005644/exo ... index.html a još više tu http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... nergy.html Koliko se ja sječam u čitavoj prići, koja je sve 5 jer iz auspuha ide van samo voda, je jedini problem priozvodnja vodika. Naime da ga se dobije hidrolizim vode mora se upotrijebiti struja koja se večinom dobiva iz "zmazanih" izvora energije. E sad postoji i način dobivanja vodika iz kvarcnog pijeska i to je netko opisal još na početku 20 st. !!!! Moral bi potražit negdje gdje je to opisano jer se ovak na pamet nemrem sjetiti. Od svih alternativnih goriva meni je ovo najdraže rješenje jer se zadržava motor s unutrašnjim sagorjevanjem kakvog danas poznajemo. Eletro-motori nisu isto što i ovi s unutrašnjim sagorjevanjem. Nema zvuka motora, samo zujanje ko neki tihi mlinac za kavu. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |