Da izvinite nisam dobro napisao na početku kratice GPS.
Veoma je pouzdan jer najvažnije je,
da je modul veoma malen
malo veči od stare kutije za šibice.
Svakako lopovi znaju i za te module ali vijeruj mi, da prije nego
bi on došao do modula, prije nego bi skinuo sve što bi morao, da
ga onemoguči (reže žice, iščupa modul, reže antenske kablove, itd...)
e tu dolazi još i tihi alarm.
Povezan je sa originalnim Volvo alarmnim sistemom koji isto tako
daje signale prilikom kradje, razbijanja stakala itd...
Kod testiranja sam ustanovio, da je kod modula koji nisu imali bateriju
to bilo veoma jednostavno. Odrežeš + akumulatora i modul mrtav.
Modul sa dodatnom baterijom i kad isključiš napajanje akumulatora
od auta, on isti moment pošalje alarm signal +SMS, da je neko isključio
i da je sad na bateriji koja traje do 8 sati i više.
p.s. u Italiji više ne kradu aute na staromodni sistem, razbijanja stakala,
ili te na semaforu napadne, udje u auto i izbaci te i ode...
Sad jednostavno jedan tip kad si u praonici auta sjedne unutra ako vidi
ključeve i samo ode... (vidio zadnji puta na RAI 2 kako u Napoliju strancima
kradu koji peru aute )
Sve te alarme dobiješ na svoj telefon ili brojeve koje si registrirao u centru
u obliku Sms ili poziva centra. Ukoliko se ne javiš ili ne prekineš
alarmni sistem to se ponavlja svakih par minuta...dalje nesmijem
javno opisati sistem. Ali Vam je jasno da je organizacija ok.
I kod jednog Slo.Ferrarija sam poboljšao nadzor tako, da sam predložio
vlasniku, da ugradi još jedan modul, tako da ima 2. Ako lopovi nadju
i onesposobe jednog bogami do onog drugog bi morali pola auta, da
razmontiraju gdje je sakriven.
Ali opet je tu, šta ako auto ubace u kamion-kontejner i nema više
ni GPS ni GSm signala na van_? E to onda pitajte James Bonda ne mene. 8)
Onda je tu i zadnja pozicija auta i automatsko provjeranje sa vlasnikom
i akcija nadzornog centra, zvanje policije koja pravi obruč oko zadnje
pozicije što je realni primjer bio kradja Audija u Kranju (u roku 15 minuta je tip
očito vozio 200 km na sat došao do Ljubljanskih Fužina i stavio auto u garažu
i mislio, da je sve ok. Ujutru su ga sačekali, kad je otvarao garažu i dobio je
5 g. zatvora za kradju. Explorer se isplatio vlasnik je dobio svoj novi Audi A8 nazad.
Kad smo gledali prevoženi put Kranj po autocesti do Ljubljane
nebi vijerovali tip je vozio stalno preko 200 km kao da ga neko lovi.
