VOLVO KLUB HRVATSKA
http://vkh.hr/forum/

Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?
http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4420
Stranica: 1/3.

Autor/ica:  olle [ ned pro 06, 2009 2:50 pm ]
Naslov:  Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Pitanje je prije svih upućeno nenadu. Promijenio sam sva vakum crijeva (i sva su uštekana), ali se i dalje događa slijedeće: prilikom šaltanja kad skineš nogu s gasa, broj okretaja umjesto da odmah padne, naraste. Također, kad se motor potpuno ugrije, ler gas je malo veći :o (ali još uvijek ispod 1.000). ECU ne pokazuje nikakvu indikaciju, sve normalno. Auto inače ide normalno. Ima li netko slično iskustvo :?:

Autor/ica:  gonzo [ ned pro 06, 2009 6:57 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

probaj očistit ler gas ventil.

Autor/ica:  olle [ ned pro 06, 2009 10:10 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Citat:
probaj očistit ler gas ventil.
Hvala gonzo. Preko tjedna ne stižem ništa jer imam jako malo slobodnog vremena, jel možeš napisat koju riječ više kao putokaz. Nisam lijen, ali u VADIS-u pod mojom oznakom motora ili brojem šasije ne mogu naći ništa jer ne postoji :o

Autor/ica:  gonzo [ ned pro 06, 2009 10:37 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

slika
skini ga i našpricaj ga dobro sa carburator cleanerom ili nečim sličnim.
na peugeotu sam to morao jako često raditi. :? ali bar je uvjek pomoglo :lol:

Autor/ica:  franjo [ ned pro 06, 2009 10:44 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Mislim da ne moraš ništa čistiti, prije nekoliko dana sam imao priliku provozati 850 t5 koji je imao slične simptome, problem je bio u crijevu koje se spaja na motorić ler gasa (nadam se da sam dobro napisao :D ), riješenje je bilo stavljanje šelne i malo jače pritezanje.
Nenad je upoznat sa tim problemom pa će on točnije napisati koje je to crijevo, gdje se spaja i štajaznamveć.

Autor/ica:  olle [ ned pro 06, 2009 11:02 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Citat:
slika
skini ga i našpricaj ga dobro sa carburator cleanerom ili nečim sličnim.
na peugeotu sam to morao jako često raditi. :? ali bar je uvjek pomoglo :lol:
Thks brate. Iduća nedjelja ujutro je za to.

Autor/ica:  olle [ ned pro 06, 2009 11:03 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Citat:
Mislim da ne moraš ništa čistiti, prije nekoliko dana sam imao priliku provozati 850 t5 koji je imao slične simptome, problem je bio u crijevu koje se spaja na motorić ler gasa (nadam se da sam dobro napisao :D ), riješenje je bilo stavljanje šelne i malo jače pritezanje.
Nenad je upoznat sa tim problemom pa će on točnije napisati koje je to crijevo, gdje se spaja i štajaznamveć.
Hvala, ali crijeva sam sva promijenio, ispravne šelne provjerio, a neispravne zamijenio.

Autor/ica:  olle [ ned pro 13, 2009 1:36 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Očistio / oprao sa carburator cleanerom, nove šelne i podihtano s Locktiteom, opet isto. Prilikom šaltanja broj okretaja poraste za cca 300 - 500. Kad se motor starta radi na leru od otprilike 800 okretaja, a kad se ugrije poraste na cca 900 i sporo pada nakon otpuštanja gasa. Zamijenjen je kuplung, a prije toga je sve radilo o.k. Dakle, nekaj su meštri sjebali. Ima još kakvih ideja :?:

Autor/ica:  tcode [ ned pro 13, 2009 2:03 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Provjeri da li se gas sajla vraća dovoljno brzo i glatko, da nije bužir negdje presavinut ili stisnut.

Autor/ica:  olle [ ned pro 13, 2009 2:31 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Citat:
Provjeri da li se gas sajla vraća dovoljno brzo i glatko, da nije bužir negdje presavinut ili stisnut.
Hm, pogledat ću, već mi je palo na pamet da šteka pedala gasa pa sam stavio malo tovatne masti jer je sve bilo suho ko barut.

Provjerio, doktori bi rekli nalaz negativan, sajla se vraća uredno :? . Malo se provozao, problem nestaje na većem broju okretaja inače isto :? . Nažalost nemam više garažu inače bi si sve napravio sam jer mi je nadrimajstora već dosta :evil: (a nažalost, kuplung si ne mogu promijeniti sam). Svaki put nakon bilo kakvih radova sjebu nešto drugo. Tak je i prošli put ler bio na 1300 rpm jer vakum crijevo ispod usisne grane nisu uštekali. Ne znam kak se voze ljudi koji si sami neznaju niš popravit, to mi stvarno nije jasno isto kak mi nisu jasni ni kvaziautomehaničari kojima nakon popravka fali pol šarafa.

Autor/ica:  Zox [ pon pro 14, 2009 2:06 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Ne fali njima, majstori imaju viška šerafa i ostalih dijelova!

Autor/ica:  jura1 [ sub pro 19, 2009 6:40 am ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Olle jesi rjesio to sa okretajima meni se pocelo to isto dogadjati samo sta jos nista nisam dirao,mozda nevazno ali secuje oko motorica na jednome dijelu kao da vuce vakum,prepipai sam onako nabrzinu ali nisam nista nasao,a mozda je od samog usisa zvuk.

Autor/ica:  olle [ sub pro 19, 2009 4:03 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Citat:
Olle jesi rjesio to sa okretajima meni se pocelo to isto dogadjati samo sta jos nista nisam dirao,mozda nevazno ali secuje oko motorica na jednome dijelu kao da vuce vakum,prepipai sam onako nabrzinu ali nisam nista nasao,a mozda je od samog usisa zvuk.
Nisam ništa riješio jer nisam imao kad, a sad pogotovo kad je zatrpao snijeg. Čekam bolje dane :wink: . Treba uzeti par sati i sva crijeva prekontrolirati ispočetka jer je najvjerovatnije problem tu negdje. Prije promjene kuplunga sve je šljakalo dobro, a s kuplungom to nema veze nego s tim kaj su šlampavci sve kaj su morali poskidat, vratili na brzinu da budu što prije gotovi :evil: .

Autor/ica:  ronnie [ uto pro 22, 2009 12:01 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Neznam jesam fdje je topic na istu temu, ali nije bitno!
Slican problem je kod mene bio! :) Ali sam ga rijesio, naravno! 8)
Imas crijevce, ispod usisne grane, tocnije izmedju lijeve strane usisne grane i rezervoara ATF-a na servo pumpi.
Dobro moras pogledat, posto je nedostupno crijevo, tj crijevo se natakne na pipac koji viri iz usisne grane, ima nekakav zglob to crijevo. I ide ispod grane.
Uglavnom, najbolje je granu skinut. Zato sto ces selnu i crijevo nekako skinut, ali stavit - to je muka!
Kao sto sam rekao, imao sam isti problem i time ga rijesio! :wink:

Autor/ica:  olle [ čet pro 24, 2009 7:18 pm ]
Naslov:  Re: Broj okretaja prilikom šaltanja isprva raste?

Citat:
Neznam jesam fdje je topic na istu temu, ali nije bitno!
Slican problem je kod mene bio! :) Ali sam ga rijesio, naravno! 8)
Imas crijevce, ispod usisne grane, tocnije izmedju lijeve strane usisne grane i rezervoara ATF-a na servo pumpi.
Dobro moras pogledat, posto je nedostupno crijevo, tj crijevo se natakne na pipac koji viri iz usisne grane, ima nekakav zglob to crijevo. I ide ispod grane.
Uglavnom, najbolje je granu skinut. Zato sto ces selnu i crijevo nekako skinut, ali stavit - to je muka!
Kao sto sam rekao, imao sam isti problem i time ga rijesio! :wink:
Mislim da nije to. Takav slučaj sam već imao, doduše crijevo je potpuno ispalo. Kad to crijevo nije uštekano tada imaš povišen ler gas na oko 1300 rpm. To se crijevo može nataknuti i bez skidanja usisne grane, treba samo malo savinuti gornje crijevo od rashladnog sustava ili ga skinuti na kileru i podići u zrak, iscurit će malo antifriza, ali zanemarujuće. Tada je moguće pristupiti rukom i nakon jedno pola sata pokušaja uspiješ :wink: . Naravno, na taj način ne možeš stavit šelnu. Vidiš, vidiš, možda je problem u tome kaj nema šelne pa malo vuče neki falš zrakić, hm. Probat ću to ponovo pogledat.

Stranica: 1/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/