VOLVO KLUB HRVATSKA
http://vkh.hr/forum/

testiranje grijača
http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=6045
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Frula [ pet pro 10, 2010 12:50 pm ]
Naslov:  testiranje grijača

Ima li netko ideju kako provjeriti grijače? Auto pali dobro, ali me čisto zanima jel mi svi rade. I kao provjeriti ispravnost (dodatnih) grijača rashladne tekučine?

Autor/ica:  Pajovz [ pet pro 10, 2010 3:17 pm ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

grijače ispitaš tak da skineš žicu s njih (ona gornja koja se drži sa maticom), uzmeš metar žice spojiš na + pol od akumulatora a drugi kraj žice prisloniš na grijač (tam di si skinul žicu)..
Ako se bude iskrilo znači da je grijač ispravan.
To sve ponoviš sa svim grijačima.
ako su črijači povezani moraš prvo sve otpjiti

Autor/ica:  Orange [ pet pro 10, 2010 4:37 pm ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

ili ako imaš dobar instrument pa izmjeriš otpor, grijači su oko 0.5 ohma, ako se ne varam

Autor/ica:  Leonardo23 [ pet pro 10, 2010 9:54 pm ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

ma starinski nacin majka
skini ga dolje spoji direktno na akumulator i ako se zazari ok ako ne mjenjaj

Autor/ica:  nenad [ pet pro 10, 2010 10:36 pm ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

Svi ste vi to lijepo napričali ali ima jedan problem :wink: Ti grijači nemaju matice na sebi nego se samo natakne konektor koji je izoliran.A to je sve usljed godina korištenja(toplo hladno) u takvom k....da se ne isplati dirati dok auto pali ok.Jer za popravak toga ima jako malo zamjenskog a svaki konektor košta više i to osjetno nego grijač :wink:

Autor/ica:  mirjo [ pet pro 10, 2010 10:44 pm ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

Citat:
ili ako imaš dobar instrument pa izmjeriš otpor, grijači su oko 0.5 ohma, ako se ne varam
ovo je vjerojatno najlakši i najboljiu našin, otpor mislim triba biti od 0,3-0,9 Ohm-a
ako se testira spajanjem na bateriju, može se zažariti a da to ipak nije dovoljno za uredan rad
za dodatne grijače rashladne tekućine vrijedi isti postupak
Citat:
Svi ste vi to lijepo napričali ali ima jedan problem :wink: Ti grijači nemaju matice na sebi nego se samo natakne konektor koji je izoliran.A to je sve usljed godina korištenja(toplo hladno) u takvom k....da se ne isplati dirati dok auto pali ok.Jer za popravak toga ima jako malo zamjenskog a svaki konektor košta više i to osjetno nego grijač :wink:
ako sve radi OK, ovo itekako stoji...

Autor/ica:  Frula [ ned pro 12, 2010 9:43 am ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

Problem je u tome kaj ja ne znam kako treba biti OK. Mislim auto pali, ali mu treba jedno 4-5 okreta da upali. Malo glup opis ali otprilike: vu, vu, vu, vu, start. Grijači rashladne tekučine isto ne znam kako rade ispravno. Kad je automatska klima (znači počinje puhati kad može isporučiti topli zrak) i kad je cijelo vrijeme na leru, za to mu treba 3-5 minuta da počne puhati toplo.

Jedna dodatna stvar, koliko znam ne rade svi grijači na 12V (ima nekih koji rade na 5V) tako da ispitivanje "po domače" tj. direktno spajanje na akumulator može uzrokovati da se grijač rastali i da mu otpadne vrh - dalje vam ostavljma da zamislite što slijedi.

Mislim da ću poslušati Nenadov savjet - ako radi ne diraj..

Autor/ica:  mirjo [ ned pro 12, 2010 8:55 pm ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

napon bi trebao biti 12V na svima, izmjeri kad daš kontakt (hladnog auta), ako nema napona baterije onda je možda relej ili osigurač od grijača, a možeš ih i skiniti i spojiti i direktno na bateriju, neće im ništa biti
što se tiče verglanja, moj je znao verglati puno duže, a nisu bili grijači u pitanju

a ovo da ne puše toplo nakon 2-3 min na leru mi se isto čini u redu, ipak mu triba više da se zagrije, pogotovo u leru

Autor/ica:  Zox [ pon pro 13, 2010 10:19 am ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

Kad se lampica za grijače na instrument tabli ugasi, indicira da su grijači dovoljno dugo radili da se puali auto, ali grijači ostaju raditi još neko vrijeme. A to znači da imaš 70-ak Ampera struje koju vuku grijači, a na to mu još natrljiš anlaser, pa to sve skupa i novi akumulator teško preživljava.

Ovo bu vam se sad činilo glupo, ali nakon kaj se ugasi almpica grijača, pričekajte još malo prije nego okrenete ključ. Nakon par sekundi se po ostalim lampicapa točno da vidjeti kad se grijači isključuju (jače zasvjetle), a onda je puno lakše vužgati auto.

Hebeš diiizel.... :? :?

Autor/ica:  hal9000f [ pon pro 13, 2010 11:19 am ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

Citat:
napon bi trebao biti 12V na svima, izmjeri kad daš kontakt (hladnog auta), ako nema napona baterije onda je možda relej ili osigurač od grijača, a možeš ih i skiniti i spojiti i direktno na bateriju, neće im ništa biti
što se tiče verglanja, moj je znao verglati puno duže, a nisu bili grijači u pitanju

a ovo da ne puše toplo nakon 2-3 min na leru mi se isto čini u redu, ipak mu triba više da se zagrije, pogotovo u leru
Da, treba mu puno vise da se zagrije. Sad je kod mene ujutro -4 do -5c i treba mu najmanje 10 minuta voznje odn. oko 7-8 km da dode na radnu temperaturu. BTW, gotovo NIKAD ne vozim preko 2000 okretaja dok se auto ne zgrije.

A, u leru se valjda ne bi zgrijao satima.

Autor/ica:  hal9000f [ pon pro 13, 2010 11:22 am ]
Naslov:  Re: testiranje grijača

Citat:
Ovo bu vam se sad činilo glupo, ali nakon kaj se ugasi almpica grijača, pričekajte još malo prije nego okrenete ključ. Nakon par sekundi se po ostalim lampicapa točno da vidjeti kad se grijači isključuju (jače zasvjetle), a onda je puno lakše vužgati auto.
Ma kaj bi bilo glupo :-)

A, cuje se i klik :violin:

I, da grijaci imaju vise rezima rada ovisno o uvjetima. Sve je lijepo opisano u v4disu.
Citat:
Hebeš diiizel.... :? :?
A, hebiga ;-)

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/