VOLVO KLUB HRVATSKA
http://vkh.hr/forum/

850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča
http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7289
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  Mrky [ uto ruj 06, 2011 8:49 pm ]
Naslov:  850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Dogodilo se prije par dana: ujutro sam našao žaruljicu alarma koja je izletila (?) iz svoga ležišta, pa sad u vožnji šeta po rupi i vibrira. A primjetio sam i pukotinu na plastici (doduše previše pravilnu, reklo bi se da nije puklo nego se nekakav spoj olabavio i dobio lufta). Odakle krenuti?

slika

Autor/ica:  zcesi [ uto ruj 06, 2011 11:31 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Nažalost pukla plastika i radi tog je izletila žaruljica :cry:

Autor/ica:  olle [ sri ruj 07, 2011 1:07 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Puklo je (od starosti, vibracija, sunca...) isto kao i kod mene jer je na tom dijelu plastika prilično tanka. Kapni par kapljica nekakvog brzog ljepila i to je to.

Autor/ica:  Mrky [ čet ruj 08, 2011 11:31 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:
Puklo je od starosti, vibracija, sunca...
Sve napisano stoji... no kako je pukotina previše ravna, ponadao sam se da se samo odvojilo na (nepostojećem) spoju. Što je babi milo...

@olle
Imam loših iskustava s brzim ljepilom i otapanjem plastike, pa me zanima čime si lijepio i što si imao pri ruci za emergency čiščenje.

Autor/ica:  mirjo [ čet ruj 08, 2011 7:26 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:
Puklo je (od starosti, vibracija, sunca...) isto kao i kod mene jer je na tom dijelu plastika prilično tanka. Kapni par kapljica nekakvog brzog ljepila i to je to.
meni je puka jedan od dva zuba na lampici/njenom kućištu, a i plastika okolo je slomljena
nisan naša rješenje :cry:

Autor/ica:  olle [ pet ruj 09, 2011 11:41 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

:lol: i ja imam loših iskustava, ali uglavnom zato kaj sam mahom zaljepljivao prste, a ne ono što je trebalo slijepiti no ovdje sam bio pažljiv, kapnuo minimalnu količinu i nisam zalijepio prste, niš se nije otopilo, sve o.k. Koristio sam Loctite.

Autor/ica:  ruka [ pet ruj 09, 2011 1:24 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:
:lol: i ja imam loših iskustava, ali uglavnom zato kaj sam mahom zaljepljivao prste, a ne ono što je trebalo slijepiti no ovdje sam bio pažljiv, kapnuo minimalnu količinu i nisam zalijepio prste, niš se nije otopilo, sve o.k. Koristio sam Loctite.
ajd sad nađi neku pohvalu za volvo, kao vidi puklo je al je to volvo pa se super lijepi ili nešto slično. Ko onda s diferencijalom :lol:

Autor/ica:  olle [ sub ruj 10, 2011 11:02 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:
Citat:
:lol: i ja imam loših iskustava, ali uglavnom zato kaj sam mahom zaljepljivao prste, a ne ono što je trebalo slijepiti no ovdje sam bio pažljiv, kapnuo minimalnu količinu i nisam zalijepio prste, niš se nije otopilo, sve o.k. Koristio sam Loctite.
ajd sad nađi neku pohvalu za volvo, kao vidi puklo je al je to volvo pa se super lijepi ili nešto slično. Ko onda s diferencijalom :lol:
Zvučiš kao da imaš neki problem :? , ali ako to zanemarimo i vratimo se Volvu - nije niš čudno da je pukla plastika na armaturi izloženoj Suncu na autu starom 16 godina (btw. na dvojki mi je bila popucala cijela ploča s gornje strane od stakla prema unutra radi iste stvari) i zbog toga ne ide niš lošije ;) . Inače mislim da do sada nisam pljuvao ni po ostalim markama automobila, ali tijekom 30 godina vozio sam svašta i iako se ponavljam reći ću ti ponovo da sam na 244 u 10 godina imao samo dva (2) kvara na autu koji sam kupio kad mu je već bilo punih 14 godina i smatram da je Volvo (barem bio nekad) izrazito pouzdan i funkcionalan auto što je meni najvažnije. Možemo raspravljati o designu, ali to je stvar ukusa (a o ukusima se ne raspravlja). Npr. nova Lancia Musa mi je nakon godinu dana tj. cca 12 do 15 tkm pojela više od pola ulja u motoru da bi mi u servisu rekli da je to normalna pojava :?: Što je tu normalno :?: Inače 850-ku ne hvalim nešto posebno jer bih radije vozio dobru dvojku ili sedmicu pa i devetku (što sam zapravo u početku i tražio, ali toga više nema, prošlo svršeno vrijeme) no generalno je to auto sasvim o.k. sa svim manama koje ima svaki auto. Da sam ga svojedobno kupio novog mislim da bi me služio zauvijek. Ovako uvijek imaš brljotine od prošlih vlasnika tipa osnovno nepoznavanje i neodržavanje, liječenje od popravaka nadrimajstora itd. da ne pametujem ;) . I samo mi nemoj reć da si kupim novi auto jer takvu namjeru nemam, a ne bih to više učinio niti da imam 100.000 eura viška (kojih nemam uopće ;) ). Ali mene zapravo zanima kaj ti imaš protiv Volva? Koliko me sjećanje služi vozio si ga dugo i još imaš dvojku :?: ;) A ak se ne varam mislim da sam negdje prema jugu u jednom dvorištu vidio neku crvenu 850-ku na kojoj piše Ruka :o Ili griješim :?:

Autor/ica:  miro06 [ ned ruj 11, 2011 8:14 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

slazem se sa gornjim postom 100%, kad je rijec o kupovini polovnih auta.
sto se tice kvalitete, po mojem misljenju kvaliteta SVIH proizvodjaca je ZNACAJNO opala, nazalost i kod volva. uzroci se mogu svesti na vecu i brzu zaradu kroz servise i rezervne dijelove.

Autor/ica:  olle [ ned ruj 11, 2011 8:45 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Da samo nastavim što sam zaboravio...devetke se još mogu naći. Ja sam našao dvije u odličnom, čak bih rekao besprijekornom stanju, ali nažalost nakon što sam već kupio ovo što sad vozim. Jedna je turbo dvolitrenka stajala u garaži 2 - 3 godine bez akumulatora. Spojio sam kablovima na svoj akumulator i beba je upalila kao da je bila ugašena prije 5 minuta ;) . Evo i dokaznog materijala, puno prašine i paučine, ali ispod toga čak i besprijekoran lak.
slika

slika

slika

Autor/ica:  olle [ ned ruj 11, 2011 11:35 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:
slazem se sa gornjim postom 100%, kad je rijec o kupovini polovnih auta.
sto se tice kvalitete, po mojem misljenju kvaliteta SVIH proizvodjaca je ZNACAJNO opala, nazalost i kod volva. uzroci se mogu svesti na vecu i brzu zaradu kroz servise i rezervne dijelove.
Nekima je opala, a nekima se poput Fiata npr. podigla, ali danas je potpuno drugo vrijeme. Auti su prepuni elektronike i običan potrošač koji o autu niš ne zna je Bogec Bistrički prepušten na nemilost gospodinu Ovlaštenom Servisu Svemogućem. Osim toga u današnji prosječni auto ugrađeno je daleko više komponenti nego npr. prije 20 godina, auti su nikad skuplji nego danas i naprosto po mom mišljenju ne vrijede taj novac, a kaj je najvažnije uz svu silnu elektroniku, sustave ubrizgavanja i sva moguća poboljšanja i dalje troše istu količinu goriva kao i stari motori s fergazerom ili Bosch pumpom jer postoji i naftna industrija kojoj baš i nije interesantno da prosječan motor troši 2 lit goriva na 100km. Bolje je ipak da troši 10. Kak bi inače zarađivali silne novce :?:

Autor/ica:  ruka [ uto ruj 13, 2011 5:58 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:

ajd sad nađi neku pohvalu za volvo, kao vidi puklo je al je to volvo pa se super lijepi ili nešto slično. Ko onda s diferencijalom :lol:
Zvučiš kao da imaš neki problem :? , ali ako to zanemarimo i vratimo se Volvu - nije niš čudno da je pukla plastika na armaturi izloženoj Suncu na autu starom 16 godina (btw. na dvojki mi je bila popucala cijela ploča s gornje strane od stakla prema unutra radi iste stvari) i zbog toga ne ide niš lošije ;) . Inače mislim da do sada nisam pljuvao ni po ostalim markama automobila, ali tijekom 30 godina vozio sam svašta i iako se ponavljam reći ću ti ponovo da sam na 244 u 10 godina imao samo dva (2) kvara na autu koji sam kupio kad mu je već bilo punih 14 godina i smatram da je Volvo (barem bio nekad) izrazito pouzdan i funkcionalan auto što je meni najvažnije. Možemo raspravljati o designu, ali to je stvar ukusa (a o ukusima se ne raspravlja). Npr. nova Lancia Musa mi je nakon godinu dana tj. cca 12 do 15 tkm pojela više od pola ulja u motoru da bi mi u servisu rekli da je to normalna pojava :?: Što je tu normalno :?: Inače 850-ku ne hvalim nešto posebno jer bih radije vozio dobru dvojku ili sedmicu pa i devetku (što sam zapravo u početku i tražio, ali toga više nema, prošlo svršeno vrijeme) no generalno je to auto sasvim o.k. sa svim manama koje ima svaki auto. Da sam ga svojedobno kupio novog mislim da bi me služio zauvijek. Ovako uvijek imaš brljotine od prošlih vlasnika tipa osnovno nepoznavanje i neodržavanje, liječenje od popravaka nadrimajstora itd. da ne pametujem ;) . I samo mi nemoj reć da si kupim novi auto jer takvu namjeru nemam, a ne bih to više učinio niti da imam 100.000 eura viška (kojih nemam uopće ;) ). Ali mene zapravo zanima kaj ti imaš protiv Volva? Koliko me sjećanje služi vozio si ga dugo i još imaš dvojku :?: ;) A ak se ne varam mislim da sam negdje prema jugu u jednom dvorištu vidio neku crvenu 850-ku na kojoj piše Ruka :o Ili griješim :?:[/quote]

Blago onom tko nema problema. Imam ja još di kojeg uz tu dvojku. Za onog u jaski crvenog imaš praf, al čeka da se oporavim malo, a ja čekam da naraste tak da na njega stane kompletan natpis ;)

Autor/ica:  olle [ sri ruj 14, 2011 5:57 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:

čekam da naraste tak da na njega stane kompletan natpis
E sad naravno slijedi pitanje: što je kompletan natpis :?:

Autor/ica:  Mrky [ sri ruj 14, 2011 9:11 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:
E sad naravno slijedi pitanje: što je kompletan natpis :?:
Toyota :?: 8-)

Autor/ica:  ruka [ sri ruj 14, 2011 1:15 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - instrument ploča

Citat:
E sad naravno slijedi pitanje: što je kompletan natpis :?:
ruka, sad na njega možeš napisati samo ruk, ili uka. Fali ga malo ;)

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/