Sada je: sub lip 21, 2025 10:53 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub lis 20, 2012 2:47 pm 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Pozdrav,

Imam već duže vrijeme problem sa kapanjem ulja negdje iz turbine, međutim u zadnjih mjesec dana počelo je već intezivnije tako da ispred kuće već imam popriličnu mrlju od ulja.

Čuo sam se sa par servisa, kažu da dovezem da se ustanovi da li je do turbine ili...

Zanima me da li je ko imao sličnih problema, cijena reparacije, nove turbine itd...

Mogu da napomenem da pri prvom paljenju auta izadje plav oblak dima i posle je sve u redu...


Vrh
   
PostPostano: sub lis 20, 2012 4:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 09, 2008 1:40 pm
Postovi: 994
Vozi: Volvo C30
Lokacija: Rijeka
Meni je bila ponuda reparacije u Rijeci kod kako sam cuo jednog od boljih ljudi za to raditi malo preko 3000 kn, s tim da kao ne daje garanciju ako je on ne sarafi na auto, tako da bi valjda i to trebalo nadoplatiti, valter gustin ja mislim, ili nes slicno, a u cemu je stvar ce netko strucniji od mene =)

_________________
Bmw E30 324D 2006-2008
Volvo S80 2.5 TDI Traktorčić 2008-2012
Volvo S80 T6 2012-2014 -- ponovno u obitelji :dance:
Volvo S40 1.8 2014 -2015
Mercedes C200SP 2015-2017
Saab 95 Aero 2018 - van pogona
Volvo C30 1.6D 2018 - 8-)


Vrh
   
PostPostano: sub lis 20, 2012 5:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Za početak provjeri povrat ulja iz turbine u karter. Gumena brtvica na kraju povrata se zna deformirati, pa pored nje prođe nešto ulja koje onda kapa po motoru, ispuhu i na pod.

Plavi oblak dima kod prvog paljenja može biti do istrošenih semeringa ventila. Kad motor odstoji, pored njih se iscjedi ulje u cilindre ili na gljivu ventila, a onda kod paljenja na hladno imaš malu dimnu zavjesu.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned lis 21, 2012 10:26 pm 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Hvala za sada, u srijedu vozim u servis pa cemo imati dijagnozu, za sada je najbitnije, na kom dijelu turbine curi ulje.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 24, 2012 1:09 pm 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Riješeno, zanimljivo da su 3 "majstora" tvrdila da je ulje iz turbine, a u servisu su mi ustanovili curenje iznad turbine na nekom semeringu, kod senzora bregaste, a ulje se samo slivalo niz turbinu, (istina da je nepristupčno za provjeriti ali...), uglavnom 10 eura + ruke, a umalo da skinem turbinu i posaljem na remont. Sreća

Pozdrav


Vrh
   
PostPostano: sri lis 24, 2012 3:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri tra 07, 2010 1:01 pm
Postovi: 662
neka na tome i ostane :clap:

_________________
nordic renegade team member

440 turbo
850 T5
740 TiC
940 GL
480 ES
460 turbo


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan