Sada je: sub tra 27, 2024 2:49 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub srp 06, 2013 11:07 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 12:14 pm
Postovi: 35
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Republika Pešćenica
Imam slijedeći problem:

Zadnji brisač je uslijed korozije prestao raditi (standardna boljka), rastavio sam kućište i nakon čišćenja sve je radilo neko kratko vrijeme ok.
Sad imam situaciju da kad spojim motor brisača na ispravljač (1000 mA, 12V) radi normalno (pustio sam ga pola sata bez prestanka i nije se zagrijavao ni radio ikakve probleme, uredno od jednog krajnjeg položaja do drugog), a kad ga montiram u auto radi u čudnim intervalima, tj. na kratko stane po sredini stakla, pa ode u krajni položaj, pa se vrati 1/3, itd...
Struje ima (nije ništa u prekidu), sve je podmazano, motor radi...
Sve je ovo isprobano bez ruke brisača tako da nema otpora trenja brisača po staklu.

U čemu bi mogao biti problem?

_________________
Kraljevstvo za T


Vrh
   
PostPostano: sub srp 06, 2013 11:11 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
Prekid u kablovima kod desne baglame od gepeka, skini tu malu ovalnu plastiku, razrezi crnu plasticnu mrezicu i povuci kablove sa prstom.
A ako sumnjas da nije to sto sam ti napisao onda uradi Ovako, upali zadnji brisac da radi non stop lagano podigni i spusti gepek pa ces vjerojatno naletiti na dio gdje nikako ne radi ili radi sve kako treba.

Obicno bude osteceno vise kablova od prelamanja

Sretno

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: ned srp 07, 2013 11:51 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 12:14 pm
Postovi: 35
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Republika Pešćenica
Probat ću to sa otvaranjem gepeka, mada sumnjam jer struje ima stalno na konektoru.
Pretpostavljam da misliš na snop žica koje ulaze u auto s vozačeve strane?
Nekako mi je najvjerojatnije da je problem u bimetalu koji je stavljen kao zaštita prije motora.

Inače, kad si tako dobro potkovan slučajevima iz prakse, kako riješiti poruku parking bulb failure? Žarulja je ispravna i nakon što lupim rukom po gornjem dijelu zadnjih svjetala (vozačeva strana) poruka nestane.

_________________
Kraljevstvo za T


Vrh
   
PostPostano: ned srp 07, 2013 12:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
To za kablove u ljevoj baglami je svakodnevnica kod nas, te probleme imamo na Volvu od 850 serije i to je sto se prvo pogleda kad su u pitanju smetnje sa brisacem zadnjeg stakla.
A ta struja sto kazes da je imas do motora to je samo "parkering" signal, treba da imas struju na 2 kabla i masu na 1.
A to za zarulju je da imas los kontakt u kucistu gdje se zarulja stavlja
Izvadi zarulju i malim sarafcigerom iskrivi kuciste sa strane da zarulja malo teze ulazi to jest da je kuciste malo bolje uhvati

Sretno

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 3:40 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 12:14 pm
Postovi: 35
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Republika Pešćenica
Riješeno.

Kablovi i sve oko struje je bilo ok.
Problem je bio u ležajevima motora koji su stvarali velik otpor što je dovodilo do velikog toka struje i bimetal bi isključio dovod struje zbog pregrijavanja.
Nakon čišćenja i podmazivanja sve radi ok.
Hvala na savjetima.

_________________
Kraljevstvo za T


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:16 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
Citat:
Imam slijedeći problem:

Zadnji brisač je uslijed korozije prestao raditi (standardna boljka), rastavio sam kućište i nakon čišćenja sve je radilo neko kratko vrijeme ok.
Sad imam situaciju da kad spojim motor brisača na ispravljač (1000 mA, 12V) radi normalno (pustio sam ga pola sata bez prestanka i nije se zagrijavao ni radio ikakve probleme, uredno od jednog krajnjeg položaja do drugog), a kad ga montiram u auto radi u čudnim intervalima, tj. na kratko stane po sredini stakla, pa ode u krajni položaj, pa se vrati 1/3, itd...
Struje ima (nije ništa u prekidu), sve je podmazano, motor radi...
Sve je ovo isprobano bez ruke brisača tako da nema otpora trenja brisača po staklu.

U čemu bi mogao biti problem?

Zar nisi to odma na pocetku uradio ? :D

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 12:14 pm
Postovi: 35
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Republika Pešćenica
Očistio sam samo mehanizam od motora do brisača (pužni prijenos, poluzupčanike i osovinu).

_________________
Kraljevstvo za T


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan