Po meni ne može ništa biti. U kraćim intervalima je možda čak i bolje za motor jer ima veću viskoznost i čvrstoću uljnog filma. Također, po pitanju DPF-a je isto bolje od A5/B5 jer ima manje sulfatnih pepela, sumpora i fosfora od A5/B5. No to pak za posljedicu dovodi do toga da ima i manji TBN te zbog toga C3 ulje ne može baš izdržati interval od 30.000 km koji je predviđen za A5/B5.
Znači, po meni si bez brige. Samo promijeni to ulje nakon 15.000 km (ili 10.000 ako imaš puno gradske vožnje ili vožnje pod opterećenjem). Sve bitne zahtjeve koje nalaže A5/B5 specifikacija zadovoljava i C3 (a čak je i bolja). Samo nikako ga mijenjati na 30.000 ili koliko Volvo već preporuča. Naravno ni A5/B5 ja nikad ne bi držao tih 30.000 (iako ono je kao napravljeno za to).
Zapravo, više koristi za motor bi bilo da se recimo duplo češće vrši izmjena ulja sa C3 uljem koje je osjetno jeftinije (možda i duplo). Financijski je isto (naravno uz uvjet da sam radiš servis), a sigurno je bolje za motor imati stalno znatno svježije ulje i noviji filter. No dobro, to je sad već filozofiranje.