Sada je: čet ožu 28, 2024 11:44 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet pro 04, 2020 8:17 am 
Offline

Pridružen/a: čet pro 03, 2020 10:52 am
Postovi: 7
Vozi: Volvo V40 D2 1.6 Summum
Pozdrav svima,
Imam problem sa Volvom 2013 godiste D2 1.6D, prije par dana na autoputu kada sam se ukljucivao automobil mi je izbacio gresku "DSTC temporary unavailable" i upalio je lampicu motora pri tom je jako tresao. S obzirom da je ovaj automobil kod mene tek 2 mjeseca nisam znao sta da radim te sam ga odslepao kod svog majstora to vece. Ujutro kada ga je majstor pregledao auto je upalio i vozio bez problema.
Iscitao je greske i u kompjuteru je spasena greska P1263000 koja navodno ukazuje na diznu na trecem cilindru.
S obzirom da automobil pali i radi bez problema sipao mi je aditiv za ciscenje dizni i dogovorili smo se da vozim tako neko vrijeme da vidim sta ce se desavati, prekjuce mi se desila ista situacija s tim da je odmah nakon sto sam ugasio i upalio auto on ponovo nastavio da radi normalno.
U ponedeljak idem u ovlasteni Volvo servis na dijagnostiku jer koliko sam istrazio po internetu VIDA dijagnostika je dosta preciznija po pitanju gresaka i pronalaska kvara, a i ponudili su mi neku nadogradnju i rekalibraciju softvera dizni besplatno pa smatram da ne moze da skodi.

Zanima me da li je neko imao slican problem, koliko vidim moguce je da su u pitanju ili podloske dizni ili sama dizna, ali mi se cini da problem nije toliko ozbiljan s obzirom da auto pali i vozi bez problema dok ga kompjuter ne ubaci u limp mode.
Prije mjesec dana su odradjeni veliki i mali servis sa svim filterima ukljucujuci i filter dizela.
Zahvalan sam na svakoj informaciji ili savjetu, pozdrav.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2020 9:07 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Dosta tih automobila s tim motorom imaju problem s diznama, nažalost loše gorivo - ne kupujte reparirane nego nove cca 1600-2000kn ovisno gdje se nabavlja

Aditivi
Ljudi rade greške, jer majstori krivo preporučuju - i tako unište sve 4 dizne
Prije sipanja bilo kakvog aditiva potrebno je očisti spremnika goriva, promijeniti filter goriva, te tek tada usipati u spremnik aditiv,
Uprotivnom napraviti ćete veći problem nego što ga sad imate. Jer aditiv rastapa sve naslage svega- i tada nastane veći problem nego što ste imali.

Kako napraviti čišćenje preko aditiva nakon čišćenja rezervara i filtera goriva , usipao sam u rezervar na 10L goriva ABRO aditiv (za mislim da piše za cca 500L goriva cijelu dozu koncentrat) (cca 100kn )
Upali auto da odradi 2 min i nakon toga ostavio auto da stoji 24 sata da aditiv djeluje u diznama.
Nakon toga kad upalite auto -početi će da lupa ( lupaju dizne koda pucate iz puške, jedva će raditi pokušat će se sam ugasiti) potrebno je voziti auto da se sustav dizna očisti.
Usipati pun tank goriva i odvoziti cca 200km i nakon toga zamijeniti ponovo filter goriva.
Obvezno raditi nakon što Vam majstor kaže da su sve 4 dizne loše. i nakon što se probudite u bolnici od udarca u glavu nakon što se pali kad čujete cijenu 4 dizne.

Ako ovo ne pomogne nažalost - nove dizne, preporuka je da prije svega vidite u kojem su stanju sve dizne, da radi 1 loše dizne, ne uništite sve 4 dizne.

P.S taj auto nakon promjene filtera goriva znanje je uplaiti preporuka je ugradnja ručne pumpe za navući gorivo na crijevo.

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2020 9:33 am 
Offline

Pridružen/a: čet pro 03, 2020 10:52 am
Postovi: 7
Vozi: Volvo V40 D2 1.6 Summum
Citat:
Dosta tih automobila s tim motorom imaju problem s diznama, nažalost loše gorivo - ne kupujte reparirane nego nove cca 1600-2000kn ovisno gdje se nabavlja

Aditivi
Ljudi rade greške, jer majstori krivo preporučuju - i tako unište sve 4 dizne
Prije sipanja bilo kakvog aditiva potrebno je očisti spremnika goriva, promijeniti filter goriva, te tek tada usipati u spremnik aditiv,
Uprotivnom napraviti ćete veći problem nego što ga sad imate. Jer aditiv rastapa sve naslage svega- i tada nastane veći problem nego što ste imali.

Kako napraviti čišćenje preko aditiva nakon čišćenja rezervara i filtera goriva , usipao sam u rezervar na 10L goriva ABRO aditiv (za mislim da piše za cca 500L goriva cijelu dozu koncentrat) (cca 100kn )
Upali auto da odradi 2 min i nakon toga ostavio auto da stoji 24 sata da aditiv djeluje u diznama.
Nakon toga kad upalite auto -početi će da lupa ( lupaju dizne koda pucate iz puške, jedva će raditi pokušat će se sam ugasiti) potrebno je voziti auto da se sustav dizna očisti.
Usipati pun tank goriva i odvoziti cca 200km i nakon toga zamijeniti ponovo filter goriva.
Obvezno raditi nakon što Vam majstor kaže da su sve 4 dizne loše. i nakon što se probudite u bolnici od udarca u glavu nakon što se pali kad čujete cijenu 4 dizne.

Ako ovo ne pomogne nažalost - nove dizne, preporuka je da prije svega vidite u kojem su stanju sve dizne, da radi 1 loše dizne, ne uništite sve 4 dizne.

P.S taj auto nakon promjene filtera goriva znanje je uplaiti preporuka je ugradnja ručne pumpe za navući gorivo na crijevo.
Hvala na odgovoru, auto je nakon promjene filtera goriva upalilo bez problema i od tad je radilo takodjer bez problema do prije par dana.
Jedina ponuda za novu diznu koju sam dobio ovdje (u Sarajevu) je 800KM sto je oko 3000 hrk. U pon idem u ovlasteni pa cu pitati koliko bi bila da se nabavi preko njih ali smatram da moze biti samo skuplje. (u prodavnici autodijelova su mi trazili broj sasije i koja mi tacno dizna treba tj sa kojeg cilindra jer su navodno sve 4 drugacije :? )

Muci me to sto automobil radi sasvim normalno sve dok se odjednom ne upali taj Limp mode i nema pravila kad ce se to desiti, prvi put mi se upalio pri malo jacem gasu prilikom ukljucivanja na autoput, drugi put u gradskoj voznji od semafora do semafora.

Da li mi u ovlastenom servisu preko dijagnostike mogu vidjeti stanje svih dizni ili moram voziti automobil kod specijaliste za dizne?


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2020 12:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
U ovlaštenom će ako je greška prisutna upaliti kalibraciju dizni te se onda mora ići voziti, i ako se ponovo isto ponovi mijenjaju se dizne , nismo jednom to radili , nekima i po par puta jer nisu ljudi htjeli dati 12000 kn za nove, a bilo je slučajeva da poslije kalibracije nije vise nikad bilo problema


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2020 12:42 pm 
Offline

Pridružen/a: čet pro 03, 2020 10:52 am
Postovi: 7
Vozi: Volvo V40 D2 1.6 Summum
Citat:
U ovlaštenom će ako je greška prisutna upaliti kalibraciju dizni te se onda mora ići voziti, i ako se ponovo isto ponovi mijenjaju se dizne , nismo jednom to radili , nekima i po par puta jer nisu ljudi htjeli dati 12000 kn za nove, a bilo je slučajeva da poslije kalibracije nije vise nikad bilo problema


Sent from my iPhone using Tapatalk
znaci moguce je da i kalibracija rijesi stvar?
Od zadnjeg puta kad je usao u limp mode nije prikljucivan na dijagnostiku niti su brisane greske tako da bi trebalo da je spremljena i dalje.
U pitanju je samo jedna dizna koja pravi problem, moze li se zamijeniti samo ona ukoliko dodje do toga?
Hvala puno na odgovoru


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2020 1:20 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
sve 4 dizne su jednake, nema tu nikakve filozofije, ostalo je prodaja magle.
Na Vidi se može pokrenuti brisanje dizni i ponovno kalibriranje, s time da on stalno upisuje parametre u dizne, postoji u Vidi broj završenih kalibracija.
Dizne se kalibriraju na povratu goriva odnosno mijerenju povrata, kod opuštenog gasa, treba jedno vrijeme da se završi kalibracija. Treba ubrzati i onda pustiti gas da auto u brzini sam usporava....

Izmjeri povrate na diznam, vidi koja dizna odstupa od ostalih.

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2020 1:29 pm 
Offline

Pridružen/a: čet pro 03, 2020 10:52 am
Postovi: 7
Vozi: Volvo V40 D2 1.6 Summum
Citat:
sve 4 dizne su jednake, nema tu nikakve filozofije, ostalo je prodaja magle.
Na Vidi se može pokrenuti brisanje dizni i ponovno kalibriranje, s time da on stalno upisuje parametre u dizne, postoji u Vidi broj završenih kalibracija.
Dizne se kalibriraju na povratu goriva odnosno mijerenju povrata, kod opuštenog gasa, treba jedno vrijeme da se završi kalibracija. Treba ubrzati i onda pustiti gas da auto u brzini sam usporava....

Izmjeri povrate na diznam, vidi koja dizna odstupa od ostalih.
mogu li mi to uraditi u ovlastenom preko dijagnostike ili moram voziti negdje drugo auto?


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2020 1:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Idi prvo u ovlašteni , oni mogu sve


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned pro 06, 2020 8:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 709
Vozi: S60 D2 DriveE
Dizne se mogu adekvatno reparirati, ako ti to radi neko ko zna šta radi.

Ja imam isti motor i zapisanu grešku na dvije dizne ali motor još uvijek radi ispravno.

Prijatelj ima dizel common rail servis sa svom mogućom opremom i certifikatima i pitao sam ga za ove dizne, kaže da ih redovno repariraju. Cijena reparacije po dizni je od 80-250 KM (zavisno od stepena oštećenja) a cijena novih dizni kod njega je 370 KM po komadu.

Nalazi se u Kozarskoj Dubici, nije ti blizu ali nije ni daleko ako ćeš puno uštediti.

Slobodno ga kontaktiraj:

https://www.olx.ba/artikal/28519812/ser ... l-service/


Vrh
   
PostPostano: uto pro 08, 2020 6:26 pm 
Offline

Pridružen/a: čet pro 03, 2020 10:52 am
Postovi: 7
Vozi: Volvo V40 D2 1.6 Summum
Citat:
Idi prvo u ovlašteni , oni mogu sve


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bio sam u ovlastenom i evo sta su mi rekli, mozda nekome bude od koristi.

Greska jeste na trecem injektoru, editovacu post pa cu napisati tacan kod greske iz njihove dijagnostike posto mi je papir koji su mi dali ostao u kaseti.
Serviser mi je rekao da moze biti problem do dovoda struje/komunikacije kompjutera sa injektorom ili do samog injektora. Zamijenio je mjesta 2. i 3. injektoru i rekao mi da iduci put kad mi ozbaci gresku dovezem auto opet da ga poveze na dijagnostiku i vidi na kojem je cilindru sada greska, ako je na 2. onda je problem u samom injektoru ako je na 3. onda je nesto do struje ili konekcije.
Od zadnjeg prebacivanja u limp mode, znaci zadnjih 10 dana auto se ponasa normalno, sipao sam gorivo na drugoj pumpi nego sto inace sipam i cini mi se da jos bolje radi i vuce doduse mozda je subjektivno.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan