Sada je: pet ožu 29, 2024 4:52 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto sij 03, 2023 7:55 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 31, 2022 10:42 am
Postovi: 10
Pozdrav ljubitelji 850 - moj prvi post na ovom forumu!

Ja sam Frane i dolazim iz Slovenije - prije godinu dana našao sam super crnog 850 R.

slika

Auto je u odličnom stanju, bez hrđe i svježe lakiran, sa kompletno presvučenom unutrašnjošću, novim Koni ovjesom, novim kočnicama, novim turbo (većim) punjačem, Ferrita dp, RIP kit + hrpa silikonskih crijeva i puno drugih sitnica. Imao je par vlasnika, ali su svi radovi dobro dokumentirani. Motor je, međutim, slab (visok pritisak, nejednakomerna kompresija, 380 K km...) - ali vec prije nakupa planirao sam s tim, tako da to niti nije problem. Naime, ovo mi je ostvarenje tinejdžerskog sna i auto namjeravam zadržati što duže.

Dakle, nakon godinu dana (... i ogromno problema u pokušaju pronalaženja sposobnog i pouzdanog mehaničara!) Volvo je konačno otišao kod stručnjaka za obnovu motora u TTM. Odlučio sam se za obnovu s originalnim dijelovima s iznimkom kovanih klipnjaca. Budući da već ima RIP kit, veći turbo i odvodnu cijev od 3 inča, ciljam na zdravih 350 KS s naglaskom na pouzdanost i upravljivost. Želim dodati najmanju moguću količinu stresa na motor, pa bih želio optimizirati cijeli sustav prije nego što se petljam boostom. Upgrejdi o kojima sam razmišljao:

- NA usisni razvodnik s većim otvorom kućišta leptira za gas
- 2.5T ispušni razvodnik (S60R, XC90 2.5T ...) za bolji protok - par mi je ljudi reklo, da se to ne isplati, da je flow Japanifolda dosta dobar?
- Možda NA bregaste?
- Propusniji filter panel unutar standardne zračne kutije (u stvari nece biti standardna zbog potrebe po vecem MAFu)
- standalone ECU sa custom mapiranjem

Par pitanja o mogućim uskim grlima:

1. Usis zraka
Auto trenutno koristi BMC Carbon intake, međutim, tehnički pregled je kučka pa cu to skinuti. Posto mi je bilo preporucen upgrade MAF-a, pitao bih, koja bi airbox kutija (i, naravno, MAF kuciste sa senzorom) mogla stajat na mjesto stock kutije bez vecih modifikacija? Mozda ova od P80 2.5 T motora?

2. Injektori
Za realnih 350-ish hp - originalni White injektori vjerovatno nece biti dosta? Koje bi injektore preporucili? Zelene?

3. Pumpa goriva/ulja
Pumpa ce vjerovatno biti okej ali hvalabogu u slucaju upgradea ti nije veliki trosak. Kako je sa originalnom pumpom ulja? Da li se preporucuje nova (motor ima 380k km iza sebe).

4. Kvacilo
Automobil koristi rucni M56 za kojeg znam, da nece biti problem. Druga stvar je kvacilo - koliko znam, stock moze izdrzati do 450-ak Nm te da nije problem kvacilo samo nego potisna ploca. Sta se preporucuje? Sachs potisne ploce (upgrade) su oko 600 EUR a mora se i modificirati flywheel - ukupno je to dosta visok trosak pa bi u slucaju, da ne postoje druge alternative radije mapirao auto na torque limiter i, naravno, dao napravit dobru mapu generalno.

5. Neki drugi mogući ograničavajući čimbenici?

6. Standalone ECU - prekonektori
Mapiranje i povezivanje novog ECU-a sa svim senzorima bit ce u rukama dobrog prijatelja. Koliko je komplicirano prevezati sve žice na nove konektore i povezati ih senzorima?

Ukratko - plan je podesiti motor na zdravih 350 HP s naglaskom s naglaskom na pouzdanosti i upravljivosti. Volio bih optimizirati sistem na nacin, da je dizanje boosta zadnja stvar u jednadžbi. Ne zelim, da bilo koja komponenta radi na limitu i ako bi doslo do toga, spreman sam smanjiti svoje ambicije.

Puno puno hvala na pomoci!

Sve najbolje


Vrh
   
PostPostano: uto sij 03, 2023 8:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
1. Okani se JDM dijelova na volvu.. ne drže vodu
2. Usisnu radije kod Miletecha dati složiti, ispušna ok
3. N/A bregaste OK, drugi kut otvaranja, bolji odaziv na gas
4.zeleni injektori su sa S60R/V70R i malo su preveliki... ok ali morat ćeš kvaaaalitetan remap odraditi inače bi mogao pjevati "uzalud vam trud svirači"
5.pumpa uzmi Boschovu većeg kapaciteta ali po meni nije potrebna je je originalna na 3.5bara radnog tlaka što je sasvim dovoljno
6.Ako imaš na autu M56 onda pitaj prethodne vlasnike zašto su je mijenjali? Tebi u originalu mora biti M59 koja ima špekulacije na dugoj poluosovini?!
7. 350 stabilnih ks je po meni osobno za stock motor uz par prerada ok al ne pretjeruj previše.. ukoliko imaš osobu od povjerenja koja će kvalitetno odraditi remap i stajati iza posla ok.. u suprotnom mogao bi često gledati kako lijepo izgledaju klipovi u rukama...
Želim ti puno sreće u daljnjem projektu i jedino sa sigurnošću ti mogu reći da te Euri baš žuljaju :)

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri sij 04, 2023 8:36 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 31, 2022 10:42 am
Postovi: 10
Citat:
1. Okani se JDM dijelova na volvu.. ne drže vodu
U mislima sam imao originalni ispušni kolektor, serijsko izrađen u Japanu : )
Citat:
2. Usisnu radije kod Miletecha dati složiti, ispušna ok
Miltek? Koju su prednosti?
Citat:
3. N/A bregaste OK, drugi kut otvaranja, bolji odaziv na gas
Super!
Citat:
4.zeleni injektori su sa S60R/V70R i malo su preveliki... ok ali morat ćeš kvaaaalitetan remap odraditi inače bi mogao pjevati "uzalud vam trud svirači"
Možda plavi onda (350-400 ccm)?
Citat:
5.pumpa uzmi Boschovu većeg kapaciteta ali po meni nije potrebna je je originalna na 3.5bara radnog tlaka što je sasvim dovoljno
Odlično.
Citat:
6.Ako imaš na autu M56 onda pitaj prethodne vlasnike zašto su je mijenjali? Tebi u originalu mora biti M59 koja ima špekulacije na dugoj poluosovini?!
Mislim, da su neke verzije čak i imale M56 serijski, no, ovaj je sigurno bio mijenjan (kutija je sasvim neoksidirana i čista) - saznajem više!
Citat:
7. 350 stabilnih ks je po meni osobno za stock motor uz par prerada ok al ne pretjeruj previše.. ukoliko imaš osobu od povjerenja koja će kvalitetno odraditi remap i stajati iza posla ok.. u suprotnom mogao bi često gledati kako lijepo izgledaju klipovi u rukama...
Želim ti puno sreće u daljnjem projektu i jedino sa sigurnošću ti mogu reći da te Euri baš žuljaju :)
Ne, nikako 350 mi je gornji limit - več bi vjerovatno 300 bilo dosta - vidjet čemo. Frend, koji če raditi na mapi je izuzetno sposoban precizan, pa imam totalno povjerenje. Hah, Euri me baš i ne žuljaju ali prema tome u kakvom je stanju auto i šta je sve na njemu več bilo napravljeno, šteta bi mi bila ne napraviti taj zadnji korak. Ali znam, da je to veliki financijski zalogaj :)

Puno ti hvala na odgovorima Leonardo!


Vrh
   
PostPostano: pet sij 06, 2023 9:21 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
https://instagram.com/milletechexhaust? ... MyMTA2M2Y=
Evo malo pogledaj i proguglaj ih..

Plave dizne su bolja i dovoljna opcija.

Na 850R jedine opcije kod grtribe su bile automatska AW50-42LE sa 4 brzine i smanjenih kw ili M59 sa 5 brzina i šperom.. čak i 2.0 verzije su dolazile sa M59 jedino što nisu imali 211 ka kao u T5/T5R nego 226ks u R varijanti

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sub sij 07, 2023 12:20 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 31, 2022 10:42 am
Postovi: 10
Citat:
https://instagram.com/milletechexhaust? ... MyMTA2M2Y=
Evo malo pogledaj i proguglaj ih..

Plave dizne su bolja i dovoljna opcija.

Na 850R jedine opcije kod grtribe su bile automatska AW50-42LE sa 4 brzine i smanjenih kw ili M59 sa 5 brzina i šperom.. čak i 2.0 verzije su dolazile sa M59 jedino što nisu imali 211 ka kao u T5/T5R nego 226ks u R varijanti
Hvala za na odgovorima i linku - poslat cu jim poruku.

U vezi M56 - E, nisam znao. Mislim, da sam jednom čitao, da su prvi primjerci R-a imali M56 getribe :eusa-think: ? Ali nema veze - slao sam prethodnom vlasniku poruku pa se nadam, da se javi. No, i u M56 može se ubacit Quaiffe, koliko znam ali o tom – potom. Bankrotirat cu razmisljajuci ovako :)

Lp. Frane


Vrh
   
PostPostano: uto sij 10, 2023 10:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
:) sretno dalje

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2023 3:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 31, 2022 10:42 am
Postovi: 10
Hvala!


Vrh
   
PostPostano: sub pro 09, 2023 8:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet kol 21, 2014 9:35 am
Postovi: 56
Vozi: švabski sepet i Volvo u planu
Pozdrav,do kud si stigao sa mapiranjem i obnovom motora?

_________________
Trenutno u pogonu:

Astra f 1.8 16V više ne...
Volvo V70 2.5T


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan