Sada je: uto srp 15, 2025 5:09 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet tra 22, 2011 8:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Neki dan me zaustavio lik ispred dućana i pita me kak sam zadovoljan s autom. Kaže da ima S60 D5 i da ne može riješiti problem koji mu se manifestira da mu se auto s vremena na vrijeme jednostavno ugasi u vožnji. Nakon toga ga normalno upali i nastavi dalje. Do idućeg gašenja. U servisu mu nakon svih dosadašnjih pokušaja žele promijeniti centralni komp (mislim da je spomenuo 10000 kuna). A to si veli ne može priuštiti.
Ne očekujem rješenje problema, ali bi neka informacija dobro došla. Možda je netko imao sličnih ili istih problema?

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 22, 2011 8:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Čuj ovak bi moglo biti bilo kaj, od loše postvaljenog filtera za naftu koji vuće zrak do xy senzora koji zeza. Trebalo bi ga spojiti na dijagnostiku, što ovi u servisu vjerojatno jesu, i vidjeti kaj ona veli. Neka greška bi trebala biti u memoriji. Tko zna možda je baš i taj nesretni komp. Mada koliko se ja sječam je to rijedak slučaj.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet tra 22, 2011 11:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Citat:
Neki dan me zaustavio lik ispred dućana i pita me kak sam zadovoljan s autom. Kaže da ima S60 D5 i da ne može riješiti problem koji mu se manifestira da mu se auto s vremena na vrijeme jednostavno ugasi u vožnji. Nakon toga ga normalno upali i nastavi dalje. Do idućeg gašenja. U servisu mu nakon svih dosadašnjih pokušaja žele promijeniti centralni komp (mislim da je spomenuo 10000 kuna). A to si veli ne može priuštiti.
Ne očekujem rješenje problema, ali bi neka informacija dobro došla. Možda je netko imao sličnih ili istih problema?
Pozz,
Vjerujem da ti je čovjek ostavio neki kontakt pa ga pitaj kakvi su uvjeti bili kod gašenja , siguran sam da ima neki detalj kojeg nije primjetio kod gašenja auta a što se tiće mijenjanja kompa možda je i potrebno al stvarno je rijedak slučaj pa koliko nas se uvjerilo da neki serviser kaže zamijeni cijeli komp pa nestane i možda sitnica koja se mogla riješiti za puno manje novaca .
Moj prijedlog je otići na dijagnostiku u neki drugi servis i potvrditi dijagnozu ili se možda nađe stvarno puno manji kvar .

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
PostPostano: pet tra 22, 2011 7:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Kaže da ima S60 D5 i da ne može riješiti problem koji mu se manifestira da mu se auto s vremena na vrijeme jednostavno ugasi u vožnji. Nakon toga ga normalno upali i nastavi dalje. Do idućeg gašenja. U servisu mu nakon svih dosadašnjih pokušaja žele promijeniti centralni komp (mislim da je spomenuo 10000 kuna).
Od svih senzora, samo manji broj ako je pokvaren prouzrocit ce gasenje motora, a kod ostalih se u slucaju kvara koristi zamjenska vrijednost i auto najcesce ode u safe mode. I naravno, mora ostati zapisana greska.

Meni se jednom ugasio u kod rezima stani kreni u koloni, pa sam s(p)retno uspio skrenuti pored ceste. Auto je odmah upalio i sve dalje je bilo normalno. Ostala je greska senzora radilice. Isto mi se ponovilo nakon sto su mi u servisu oprali motor. Dok se motor nije zgrijao i osusio, stalno se gasio u leru.

Znaci za pocetak moraju covjeku lijepo posteno pokazati koje su greske zapisane, a ako ih nema, e to je problem :roll:

Uf, a da nije samo neki kontakt...? :?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sub tra 23, 2011 6:26 pm 
Offline

Pridružen/a: sub pro 18, 2010 10:49 pm
Postovi: 49
Vozi: volvo s60 d5
pozz
I ja imam isti problem promijenjen je filter nafte,mislio sam da je to ali nije.Samo mi se ugasi u leru pada ler gas i auto zatrzne i ugasi se, nekidan mi se 40 puta ugasio.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 25, 2011 12:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Procesor.Osjetio na vlastitoj koži!Mada je dijagnostika pokazivala padove i nagla povećanja pritiska goriva i to kod više majstora.Jedan elektroničar je nešto čačkao po kompu i riješio problem,auto se više nije gasio. :dance: (Iako sam ja po prvoj dijagnostici promjenio reg.pritiska goriva,senzor pritiska,filter goriva,pa čak i pumpu u rezervaru)Tako da dijagnostike i nisu baš pouzdane.


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2011 8:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Citat:
Procesor.Osjetio na vlastitoj koži!Mada je dijagnostika pokazivala padove i nagla povećanja pritiska goriva i to kod više majstora.Jedan elektroničar je nešto čačkao po kompu i riješio problem,auto se više nije gasio. :dance: (Iako sam ja po prvoj dijagnostici promjenio reg.pritiska goriva,senzor pritiska,filter goriva,pa čak i pumpu u rezervaru)Tako da dijagnostike i nisu baš pouzdane.
Preporuči čovjeka prije nego se odluči mijenjati cijeli komp.
Iako bi trebao znati što je čačkao i time riješio problem jer kao što sam i prije napisao znaju biti čak neki bezazleni uzroci kvara npr.(neki spoj kablova ili konektora koji su zaduženi za spajanje osnovnih komponenti i komp provjerava prisutnost istih a ako nema komunikacije gasi se) a dijagnostike su jako dobra stvar za prepoznati neki kvar bez kompletnog rastavljanja auta i naravno nije svemočna jer ona je programirana za gro stvari ali ne za sve moguće situacije .
U puno slučajeva iskustvo i znanje aktivnih članova foruma rješavaju velike probleme.

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2011 9:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Sve sam prekopao da nađem vizitku od meštra ali kao da je u zemlju propala :shock: Probat ću još sutra,pa javim.Ma bilo je frkovito to gašenje jer nisi mogao skužiti kad će krepati i bilo me je frka uopće prestizati nekog,a kamoli kamione ili busove.Zamisli,prestigneš kamion i onda ti ispred njega krepa auto... :angelic-halofell:


Vrh
   
PostPostano: sri tra 27, 2011 7:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
A za koji komp ti je rekao da je riknuo, za ECU-kod motora ili CEM-kod vozača?


Vrh
   
PostPostano: sri tra 27, 2011 4:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Iskreno,nemam pojma.Frend je vozio auto kod majstora i išao po njega tak da ne znam.Saznat ću sve detalje pa ću napisati.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 29, 2011 4:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Zvao sam meštra koji mi je "zaustavio" gašenje motora i nisam ga ništa razumio... :shifty: sve u nekim el.šiframa...Uglavnom,greška na kompu ispod haube.


Vrh
   
PostPostano: uto svi 03, 2011 6:50 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 05, 2011 1:14 pm
Postovi: 36
Vozi: s 60
i ja imam isti kvar valjda s gorivom i majstor je spojijo iz kanistra crijeva direktno i auto ide dobro a kad spoji da vuce iz rezervara na leru radi a kada treba veci broj okretaja on krepa.


Vrh
   
PostPostano: sri svi 04, 2011 7:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Citat:
i ja imam isti kvar valjda s gorivom i majstor je spojijo iz kanistra crijeva direktno i auto ide dobro a kad spoji da vuce iz rezervara na leru radi a kada treba veci broj okretaja on krepa.
Probaj voziti s otvorenim rezervoarom možda se odušak zaštopao pa ti stvara vacuum i ne dozvoljava da gorivo normalno dozira .

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Ahrefs [Bot] i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan