VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Umro Rudolf
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=473
Stranica: 9/10.

Autor/ica:  iggy [ sub kol 11, 2007 6:48 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Evo, i ja se danas vratio iz ordinacije dr. Biškupa :D . Poklopac je predihtan, promjenjene gumice ispod svjećica i promjenjena posudica antifriza. Ne moram vam ni govoriti da sam prezadovoljan :D (jel se to piše zajedno ili odvojeno? :? ). Konačno sam sretan, kada sam išao u VŽ vozio sam se 120 kmh i pretekla me Lada :evil: , ali kada sam se vraćao ... :twisted: :twisted:
Nadam se da je to kraj ove sapunice, još samo da saznam zašto dimi.
Dimi?????? Pa nisam skužil iz prijašnjih postova da ti auto daje dimne signale. Nego reci koje je boje bjeli, plavkasto-sivi ili crni? Mislim ne zezam te. Bijeli je od vode koja ulazi u cilindar i izgara, plavkasti od ulja a crni od prebogate smjese (premalo zraka). I kad daje dimne signale, kad ga nagaziš ili kad se voziš lagano pa otpustiš gas? Daj podatke.
Pa ovako, jedan dan sam ženu stavio za volan da ga turira, a ja sam šnjofao kod auspuha. Dim je, čini mi se, crni i smrdi po benzinu, a ne po ulju. Baca ga nekad i u leru, nekad kad ga stisnem. Jednom sam primjetio kad sam stao na semaforu na Slavonskoj, da se fakat zdimio, ono, kroz šajbu se vidilo. Što se tiče zraka, skužio sam da je usisno crijevo koje ide pored akumulatora u kutiju filtera zraka totalno raspadnuto, pa ne znam može li ga to zezati. Nikola nije mogao nošta ispitati jer onaj tester za njega nije bio kod njih. Vjerovatno će ga imati sljedeći tjedan pa ću otići da vide da nisu slučajno injektori.

Autor/ica:  zlaya [ sub kol 11, 2007 8:07 am ]
Naslov: 

Da li ste možda skidali svječice da vidite kakve su boje radi sagorijevanja, da li su na svim cilindrima iste boje, čuj i nama ti zna tak zadimit kad ga stiskamo jer ga onda zaljeva gorivom i baci takav sivo-crni dim e sad jedino što nije to u velikim količinama i ne konstantno, kolko znam svjećke si mjenjao koje si stavio :?:

Autor/ica:  tcode [ sub kol 11, 2007 9:18 am ]
Naslov: 

Citat:
Što se tiče zraka, skužio sam da je usisno crijevo koje ide pored akumulatora u kutiju filtera zraka totalno raspadnuto, pa ne znam može li ga to zezati.
Ako je crijevo oštećeno između turbine i MAF senzora onda smjesa može biti loša jer ECU (komp.) nema pravu informaciju o količini usisanog zraka.
No ja bih rekao da će u tom slučaju smjesa biti presiromašna jer će dio zraka koji ulazi kroz to oštećenje ostati neizmjeren jer zaobilazi MAF senzor pa će ga biti previše. Možda je to razlog zašto ti je i ventil poginuo.. (samo nagađam)

Ono što je Zlaja napisao je točno. Turbo motori u određenim uvjetima rade u određenom "modu". Postoje dva osnovna stanja u kojem ECU određuje količinu goriva za određenu količinu usisanog zraka. Zovemo ih "closed loop" i "open loop". Motor radi u closed loop-u kada je zagrijan na radnu temperaturu, na leru i kod vožnje bez velikog opterećenja (npr. konstantna vožnja pri recimo 120 km/h). Tada ECU priprema smjesu tako da bude uvijek što bliže idealnom omjeru zraka i benzina, a koji je 14.7:1. To je "idealan" omjer kod kojeg gotovo sva smjesa sagorijeva u cilindrima, te katalizator radi maksimalnom efikasnošću, a i sama potrošnja goriva je optimalna. U slučaju naglog pritiska papučice gasa do poda (WOT ili Wide Open Throttle), punog opterećenja, visoke temp. ambijenta, punog tlaka turbine, sve su to preduvjeti prilikom kojih ECU "odlučuje" obogatiti smjesu narušavanjem idealnog omjera na vrijednosti čak i do 10:1. Svrha "zalijevanja" benzinom je isključivo hlađenje ventila, a preko njih i samih cilindara, smanjujući na taj način i temperaturu ispušnih plinova. U takvim uvjetima sasvim je normalno da iz auspuha vidite crni dim, to nije ništa drugo nego taj "višak" benzina koji nije izgorio u cilindrima.

Autor/ica:  gonzo [ sub kol 11, 2007 9:38 am ]
Naslov: 

crijevo na koje on misli je ono koje dovodi hladni zrak iz blatobrana do kutije zračnog filtera te ono nemože uzrokovati nikakav kvar na motoru..

Autor/ica:  tcode [ sub kol 11, 2007 12:27 pm ]
Naslov: 

Citat:
crijevo na koje on misli je ono koje dovodi hladni zrak iz blatobrana do kutije zračnog filtera te ono nemože uzrokovati nikakav kvar na motoru..
Zato sam i napisao "ako je oštećeno između turbine i MAF senzora", jbga ja nisam vidovit pa da mogu 100% biti siguran na koje crijevo je mislio :lol:

Autor/ica:  gonzo [ sub kol 11, 2007 1:15 pm ]
Naslov: 

napisao je čovjek ljepo "usisno crijevo koje ide pored akumulatora u kutiju filtera zraka"
cane prebranac :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Autor/ica:  dugi [ sub kol 11, 2007 2:41 pm ]
Naslov: 

Ajde baš sam :D kaj si napokon sredil Volvaća , nadam se da te više nebu zahebaval :!:

Autor/ica:  iggy [ sub kol 11, 2007 2:56 pm ]
Naslov: 

Citat:
Da li ste možda skidali svječice da vidite kakve su boje radi sagorijevanja, da li su na svim cilindrima iste boje, čuj i nama ti zna tak zadimit kad ga stiskamo jer ga onda zaljeva gorivom i baci takav sivo-crni dim e sad jedino što nije to u velikim količinama i ne konstantno, kolko znam svjećke si mjenjao koje si stavio :?:
Mislim da su NGK, 40 kn/kom.

Autor/ica:  iggy [ sub kol 11, 2007 2:57 pm ]
Naslov: 

Citat:
crijevo na koje on misli je ono koje dovodi hladni zrak iz blatobrana do kutije zračnog filtera te ono nemože uzrokovati nikakav kvar na motoru..
Točno, iz blatobrana u kutiju filtera. I nemojte se sad vi svađati :wink: .

Autor/ica:  iggy [ sub kol 11, 2007 2:59 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ajde baš sam :D kaj si napokon sredil Volvaća , nadam se da te više nebu zahebaval :!:
I ja se nadam, neću računati one potrošne stvari. :roll:

Autor/ica:  zlaya [ sub kol 11, 2007 5:29 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Da li ste možda skidali svječice da vidite kakve su boje radi sagorijevanja, da li su na svim cilindrima iste boje, čuj i nama ti zna tak zadimit kad ga stiskamo jer ga onda zaljeva gorivom i baci takav sivo-crni dim e sad jedino što nije to u velikim količinama i ne konstantno, kolko znam svjećke si mjenjao koje si stavio :?:
Mislim da su NGK, 40 kn/kom.
Jesu to platinske svječice ili obične vulgaris, malu su mi prjeftine mislim da bi tu minimum trebale ić long-life platina ili iridium svjećke skini ih i pogledaj kak izgledaju, mi ti inače vozimo na DENSU iridium cca 200 kn komad dok ti NGK ima samo najače platina svječice za turbomotore i cijena je oko 500 kn za sve 4, nazovi firmu VELEPROMET u Končarevoj oni su ti zastupnici za DENSO pa ih pitaj što ide za tvoj motor ali mislim da je platina minimum :!:

Autor/ica:  tcode [ sub kol 11, 2007 7:03 pm ]
Naslov: 

Citat:
napisao je čovjek ljepo "usisno crijevo koje ide pored akumulatora u kutiju filtera zraka"
cane prebranac :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Ma nemam ti ja pojma gdje je to, moj akumulator je odavno odšetao u gepek :D

Autor/ica:  gonzo [ sub kol 11, 2007 7:06 pm ]
Naslov: 

i moj će se uskoro prošetat :wink:

Autor/ica:  nucleus [ sub kol 11, 2007 7:08 pm ]
Naslov: 

moj nikad ni nije bio naprijed :D

Autor/ica:  tcode [ sub kol 11, 2007 7:37 pm ]
Naslov: 

Sad ozbiljno. Auto je složen, radi i vozi.
Ono što bi mene zanimalo da sam na Igijevom mjestu, sanirane su posljedice, ali što je sa uzrokom? Ne bih te htio plašiti ali moram ti reći da znam za jedan T4 na kojem je ventil pregarao 3 puta, svaki puta je rađeno isto što i kod tebe, a nakon toga je čovjek popi*dio i kupio komplet novi agregat.
I taj auto je na prodaju ali ga ne bih preporučio, bilo je tu poslije podosta kemijanja.

Stranica: 9/10. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/