VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

s40 1.9TD(1998) problem s ler-gasom i pokazivačem goriva
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1027
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  dgovorcin [ pon pro 17, 2007 11:37 am ]
Naslov: 

Citat:
kroz intercooler ne prolazi nikakva smjesa(osim na starim turbacima sa fergazerom) nego stlačeni vrući zrak koji je se i zagrijao usred tlačenja(na benzincu oko 180-200C) te je zadaća intercoolera da ga ohladi ,a svi znamo da hladniji zrak bolje podržava gorenje od onoga vrućega.
Ni na turbo bezincima s rasplinjačom/frgazerom ne prolazi kroz IC smjesa, nego samo zrak.
Hladniji zrak lošije podržava gorenje nego topli. Zato na dieselima i dolazi do samozapaljenja jer je temperatura zraka, da bi se taj proces uopće dogodio, oko 600 C. Da je niža oko 300C do samozapaljenja nebi ni došlo. No zašto se zrak onda hladi u IC-u? Zato jer ga onda kad je ohlađen u jednom molu zraka ima više. Naime to je čista fizika/kemija. S smanjenjem temperature plinovi postaju gušću po molu zraka ili laički rećeno biti će veći broj molekula po jediničnom volumenu plina. Što je temperatura okoline veća to čestice plina više titraju i udaljenije su jedna od druge a obrnuto važi za smanjenje temperature okoline. Više molekula znaći i više molekula zraka koje će moći ući u kemijsku reakciju s raspršenim gorivom u cilindru, što znaći i bolje izgaranje tj. veću energiju koju će detonacija proizvesti što opet mi vulgaris vozaći osječamo kao više snage.

Autor/ica:  ruka [ pon pro 17, 2007 11:38 am ]
Naslov: 

ovo više nema nikakve veze sa niskim i nemirnim lerom jel tako?

Autor/ica:  dgovorcin [ pon pro 17, 2007 11:40 am ]
Naslov: 

Citat:
ovo više nema nikakve veze sa niskim i nemirnim lerom jel tako?
Ha, je :lol:

Autor/ica:  gonzo [ pon pro 17, 2007 12:04 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
kroz intercooler ne prolazi nikakva smjesa(osim na starim turbacima sa fergazerom) nego stlačeni vrući zrak koji je se i zagrijao usred tlačenja(na benzincu oko 180-200C) te je zadaća intercoolera da ga ohladi ,a svi znamo da hladniji zrak bolje podržava gorenje od onoga vrućega.
Ni na turbo bezincima s rasplinjačom/frgazerom ne prolazi kroz IC smjesa, nego samo zrak.
Hladniji zrak lošije podržava gorenje nego topli. Zato na dieselima i dolazi do samozapaljenja jer je temperatura zraka, da bi se taj proces uopće dogodio, oko 600 C. Da je niža oko 300C do samozapaljenja nebi ni došlo. No zašto se zrak onda hladi u IC-u? Zato jer ga onda kad je ohlađen u jednom molu zraka ima više. Naime to je čista fizika/kemija. S smanjenjem temperature plinovi postaju gušću po molu zraka ili laički rećeno biti će veći broj molekula po jediničnom volumenu plina. Što je temperatura okoline veća to čestice plina više titraju i udaljenije su jedna od druge a obrnuto važi za smanjenje temperature okoline. Više molekula znaći i više molekula zraka koje će moći ući u kemijsku reakciju s raspršenim gorivom u cilindru, što znaći i bolje izgaranje tj. veću energiju koju će detonacija proizvesti što opet mi vulgaris vozaći osječamo kao više snage.
stara renault alpina je imala draw-through sistem dakle karburator pa turbina ali to su kasnije promjenili jer je dolazilo do paljenja u usisnoj grani.
@dgovorcin ;vrlo jasno opisano :idea:
@ruka; čitaj pažljivije moje postove jer nisam rekao da otto motori nisu MSUI ,a to da jesam tvrd imaš pravo,tek da me vidiš kako radim obračun dobar digitron imam. :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  tcode [ pon pro 17, 2007 12:30 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
kroz intercooler ne prolazi nikakva smjesa(osim na starim turbacima sa fergazerom) nego stlačeni vrući zrak koji je se i zagrijao usred tlačenja(na benzincu oko 180-200C) te je zadaća intercoolera da ga ohladi ,a svi znamo da hladniji zrak bolje podržava gorenje od onoga vrućega.
Ni na turbo bezincima s rasplinjačom/frgazerom ne prolazi kroz IC smjesa, nego samo zrak.
Hladniji zrak lošije podržava gorenje nego topli. Zato na dieselima i dolazi do samozapaljenja jer je temperatura zraka, da bi se taj proces uopće dogodio, oko 600 C. Da je niža oko 300C do samozapaljenja nebi ni došlo. No zašto se zrak onda hladi u IC-u? Zato jer ga onda kad je ohlađen u jednom molu zraka ima više. Naime to je čista fizika/kemija. S smanjenjem temperature plinovi postaju gušću po molu zraka ili laički rećeno biti će veći broj molekula po jediničnom volumenu plina. Što je temperatura okoline veća to čestice plina više titraju i udaljenije su jedna od druge a obrnuto važi za smanjenje temperature okoline. Više molekula znaći i više molekula zraka koje će moći ući u kemijsku reakciju s raspršenim gorivom u cilindru, što znaći i bolje izgaranje tj. veću energiju koju će detonacija proizvesti što opet mi vulgaris vozaći osječamo kao više snage.
Vrlo površno i krivo objašnjeno.

Autor/ica:  dgovorcin [ pon pro 17, 2007 1:18 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
kroz intercooler ne prolazi nikakva smjesa(osim na starim turbacima sa fergazerom) nego stlačeni vrući zrak koji je se i zagrijao usred tlačenja(na benzincu oko 180-200C) te je zadaća intercoolera da ga ohladi ,a svi znamo da hladniji zrak bolje podržava gorenje od onoga vrućega.
Ni na turbo bezincima s rasplinjačom/frgazerom ne prolazi kroz IC smjesa, nego samo zrak.
Hladniji zrak lošije podržava gorenje nego topli. Zato na dieselima i dolazi do samozapaljenja jer je temperatura zraka, da bi se taj proces uopće dogodio, oko 600 C. Da je niža oko 300C do samozapaljenja nebi ni došlo. No zašto se zrak onda hladi u IC-u? Zato jer ga onda kad je ohlađen u jednom molu zraka ima više. Naime to je čista fizika/kemija. S smanjenjem temperature plinovi postaju gušću po molu zraka ili laički rećeno biti će veći broj molekula po jediničnom volumenu plina. Što je temperatura okoline veća to čestice plina više titraju i udaljenije su jedna od druge a obrnuto važi za smanjenje temperature okoline. Više molekula znaći i više molekula zraka koje će moći ući u kemijsku reakciju s raspršenim gorivom u cilindru, što znaći i bolje izgaranje tj. veću energiju koju će detonacija proizvesti što opet mi vulgaris vozaći osječamo kao više snage.
Vrlo površno i krivo objašnjeno.
Očekujem iscrpan ispravak.

Autor/ica:  tcode [ pon pro 17, 2007 1:25 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Ni na turbo bezincima s rasplinjačom/frgazerom ne prolazi kroz IC smjesa, nego samo zrak.
Hladniji zrak lošije podržava gorenje nego topli. Zato na dieselima i dolazi do samozapaljenja jer je temperatura zraka, da bi se taj proces uopće dogodio, oko 600 C. Da je niža oko 300C do samozapaljenja nebi ni došlo. No zašto se zrak onda hladi u IC-u? Zato jer ga onda kad je ohlađen u jednom molu zraka ima više. Naime to je čista fizika/kemija. S smanjenjem temperature plinovi postaju gušću po molu zraka ili laički rećeno biti će veći broj molekula po jediničnom volumenu plina. Što je temperatura okoline veća to čestice plina više titraju i udaljenije su jedna od druge a obrnuto važi za smanjenje temperature okoline. Više molekula znaći i više molekula zraka koje će moći ući u kemijsku reakciju s raspršenim gorivom u cilindru, što znaći i bolje izgaranje tj. veću energiju koju će detonacija proizvesti što opet mi vulgaris vozaći osječamo kao više snage.
Vrlo površno i krivo objašnjeno.
Očekujem iscrpan ispravak.
Nemam sada vremena. Za početak,evo ti mali hint.. što misliš koliko radnih taktova bi izdržao motor da se u svakom od njih dogodi detonacija?

Autor/ica:  ruka [ pon pro 17, 2007 1:32 pm ]
Naslov: 

mislim da bi bilo pametnije da se ovo prekine sada odmah prije ulaska u totalni ot i skroz pogrešne teorije kao što je to bio slučaj sa onim gumama ako se netko sjeća.

Pitanje je ler gasa, plovka i zaletavanja pumpe.

Autor/ica:  dgovorcin [ pon pro 17, 2007 1:54 pm ]
Naslov: 

Citat:
mislim da bi bilo pametnije da se ovo prekine sada odmah prije ulaska u totalni ot i skroz pogrešne teorije kao što je to bio slučaj sa onim gumama ako se netko sjeća.

Pitanje je ler gasa, plovka i zaletavanja pumpe.
Jemaš pravo, I'm out of here.

Autor/ica:  tcode [ pon pro 17, 2007 4:07 pm ]
Naslov: 

Citat:
mislim da bi bilo pametnije da se ovo prekine sada odmah prije ulaska u totalni ot i skroz pogrešne teorije kao što je to bio slučaj sa onim gumama ako se netko sjeća.

Pitanje je ler gasa, plovka i zaletavanja pumpe.
Protiv OT-a sam, ali ne mogu ostat imun na gluposti koje se ovdje ponekad pišu. Meni, ako nešto nije jasno, rađe ne pišem o tome.

Obzirom da će se u skorijoj budućnosti upravljanje forumom prestrukturirati, kao dodatak tome predlažem da se sve rasprave koje odu u drugom smjeru, a imaju nekakvog smisla za nastavak, izdvoje i prenesu u novi topic, te u odgovarajući podforum.

Autor/ica:  maky79 [ sri pro 19, 2007 9:27 pm ]
Naslov: 

Vidim da ste potpuno skrenuli s teme... Lakše malo ljudi, mislim da svi želite pomoći....

Ja polako napredujem kroz Vadis i učim tako da zasad nebi komentiral tko je u pravu a tko u krivu...

Evo prvog problema zbog neispravnog, tj. pokazivača goriva koji to ne radi.... Kupil sam auto i ono na rezervi, OK mislim lik nebi dao 100 kn pa ču ja da natankiram i onda natankam za 200 kn i opet na nuli, znači ne radi... dalje opet odem na pumpu i natočim do čepa puni rezervoar... I uvjeren sam da ima rezervoar od 60 litara... napravim nekih 500 km, 2-3 sata rada na mjestu i poštelavanje gasa i izmjena filtera goriva, pa si računam da imam za nekih još 200km otprilike... A kad danas ujutro zove žena i veli... "Čuješ, ovaj naš auto je krepal!!!"... :shock: :shock: :shock: :shock: :cry:
Ja reko, pa kako? Upalio i radi na mjestu dok se spremala da krene i odjednom gecrk... :roll:

Danas poslijepodne odem tam da vidim kaj je i prvo otpojim ulaz na pumpu i tamo suho ko u sahari... Ulijem malo u rezervar i anlihtam pumpu i kres upalio... Odemo na benzinsku i natočimo.... 35 litara !!!! :shock: :shock: .... Pun do čepa!!!
Naime iz kanistra sam natočil cca9-10lit.
Koliko litara ima rezervar na mom volvu(S40 1.9TD 1998god.)??? Zar nije 60? Ušlo samo 45!?!
Možda 15 ne može dohvatiti ili ??? :lol:

Autor/ica:  maky79 [ sri pro 19, 2007 9:30 pm ]
Naslov: 

Eh, da , imam još jedno pitanje....
Kolika je potrošnja tog modela?? Ja čuo 7-8 ovisno o režimu vožnje i korištenju klime...

Autor/ica:  dgovorcin [ sri pro 19, 2007 9:44 pm ]
Naslov: 

Citat:
Vidim da ste potpuno skrenuli s teme... Lakše malo ljudi, mislim da svi želite pomoći....

Ja polako napredujem kroz Vadis i učim tako da zasad nebi komentiral tko je u pravu a tko u krivu...

Evo prvog problema zbog neispravnog, tj. pokazivača goriva koji to ne radi.... Kupil sam auto i ono na rezervi, OK mislim lik nebi dao 100 kn pa ču ja da natankiram i onda natankam za 200 kn i opet na nuli, znači ne radi... dalje opet odem na pumpu i natočim do čepa puni rezervoar... I uvjeren sam da ima rezervoar od 60 litara... napravim nekih 500 km, 2-3 sata rada na mjestu i poštelavanje gasa i izmjena filtera goriva, pa si računam da imam za nekih još 200km otprilike... A kad danas ujutro zove žena i veli... "Čuješ, ovaj naš auto je krepal!!!"... :shock: :shock: :shock: :shock: :cry:
Ja reko, pa kako? Upalio i radi na mjestu dok se spremala da krene i odjednom gecrk... :roll:

Danas poslijepodne odem tam da vidim kaj je i prvo otpojim ulaz na pumpu i tamo suho ko u sahari... Ulijem malo u rezervar i anlihtam pumpu i kres upalio... Odemo na benzinsku i natočimo.... 35 litara !!!! :shock: :shock: .... Pun do čepa!!!
Naime iz kanistra sam natočil cca9-10lit.
Koliko litara ima rezervar na mom volvu(S40 1.9TD 1998god.)??? Zar nije 60? Ušlo samo 45!?!
Možda 15 ne može dohvatiti ili ??? :lol:
Jesi 100% siguran da negdje povremeno ne povuće zrak u sistem? Inaće, tank ti je 60 litara i nemogu baš izmaštati razlog zašto ne bi mogao povući zadnjih 15 litara. A imam bujnu maštu.

Autor/ica:  dgovorcin [ sri pro 19, 2007 9:46 pm ]
Naslov: 

Citat:
Eh, da , imam još jedno pitanje....
Kolika je potrošnja tog modela?? Ja čuo 7-8 ovisno o režimu vožnje i korištenju klime...
Pa to je jako individualna stavr, al u svakom slučaju mogla bi se kretati u tim granicama. Meni je dosta manja 5-7, ali opet nemamo iste motore.

Autor/ica:  maky79 [ sri pro 26, 2007 11:57 am ]
Naslov: 

Lijep pozdrav svima....
Želim Vam sretan i blagoslovljen Božić kao i sretnu i uspješnu novu godinu....!!!

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/