VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Dijagnostika-Senzor udaranja
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1431
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  gonzo [ čet ožu 13, 2008 8:12 am ]
Naslov: 

senzor protoka zraka ne zuji i ne nalazi se ispod kutije zraka nego direkt na njoj sa strane prema usisnoj grani ili turbu.

Autor/ica:  gonzo [ čet ožu 13, 2008 8:13 am ]
Naslov: 

Citat:
Da. Vjerojatno je na momente prebogata.
koliko sam vidio da ima sportski otvoreni auspuh pa zato puca.

Autor/ica:  Tadija2507 [ čet ožu 13, 2008 10:22 am ]
Naslov: 

Citat:
senzor protoka zraka ne zuji i ne nalazi se ispod kutije zraka nego direkt na njoj sa strane prema usisnoj grani ili turbu.
Hvala na infou, a sto se nalazi ispod osiguraca, (MAF ili MAP) senzor, tako nesto nesto za usis je

Autor/ica:  quasymodo [ čet ožu 13, 2008 5:00 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Neznam mislimo li na isto, meni se kada je auto hladan cuje jedno 2 min u zimi neko zujanje, iz nečega što se nalazi kod kutije za filter zraka, ispod osigurača, to je navodno nekekav senzor količine protoka zraka nešto, i to prestaje čim se auto zagrije (tj. kad otpusti čok)

A ne-ne nije ti to nikakav senzor u pitanju! To ti je zračna turbina koja se nalazi s lijeve strane filtera zraka, ali ispod nje; kraj kutije osiguraća! Znaći ta turbina ti daje kad je motor hladan, više zraka; tj upuhuje zrak kroz filter da motor bolje radi a kad se zagrije ugasi (cca 2min). Uglavnom otišo' ti ležaj na turbini i pa probaj podmazat mada neće pomoć. Savjet: Na turbini imaš jedan đek, fino ga iskopčaj i riješena stvar! Nećeš se više nervirat i uostalom to ti nije potrebno! Ak otvoriš filter zraka ispod ćeš vidjet na podnožju gdje taj dodatni zrak ulazi, kroz onu klapnu!!!! BTW turbina ti je jako skupa; čak i kod velje!

Autor/ica:  gonzo [ čet ožu 13, 2008 6:38 pm ]
Naslov: 

moj ima samo 14T turbinu :lol: :lol:

Autor/ica:  Tadija2507 [ pet ožu 14, 2008 10:12 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Neznam mislimo li na isto, meni se kada je auto hladan cuje jedno 2 min u zimi neko zujanje, iz nečega što se nalazi kod kutije za filter zraka, ispod osigurača, to je navodno nekekav senzor količine protoka zraka nešto, i to prestaje čim se auto zagrije (tj. kad otpusti čok)

A ne-ne nije ti to nikakav senzor u pitanju! To ti je zračna turbina koja se nalazi s lijeve strane filtera zraka, ali ispod nje; kraj kutije osiguraća! Znaći ta turbina ti daje kad je motor hladan, više zraka; tj upuhuje zrak kroz filter da motor bolje radi a kad se zagrije ugasi (cca 2min). Uglavnom otišo' ti ležaj na turbini i pa probaj podmazat mada neće pomoć. Savjet: Na turbini imaš jedan đek, fino ga iskopčaj i riješena stvar! Nećeš se više nervirat i uostalom to ti nije potrebno! Ak otvoriš filter zraka ispod ćeš vidjet na podnožju gdje taj dodatni zrak ulazi, kroz onu klapnu!!!! BTW turbina ti je jako skupa; čak i kod velje!

Ako sam gledao dobar dio na e-bayu oko 90 funti, ali ako iskopcam nece sto ce se desiti, kako ce raditi motor?

Autor/ica:  quasymodo [ pet ožu 14, 2008 7:20 pm ]
Naslov: 

Meni radi najnormalnije, već dvije godine je prošlo od kad sam isključio turbinu!

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/