VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
EGR i smjesa benz/zrak - S40 T4? https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1516 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | zlaya [ uto ožu 25, 2008 6:59 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Svijećice dolaze sutra pa sam odlučio još malo se zafrkavat, probao sam ištekat šteker sa MAF-a i sve radi isto, nikakve reakcije.. Znači li to da ustvari on zeza?
Lako moguće inače ti Gonzo ima jedan Maf u rezervi za T4.
|
Autor/ica: | cceelloo [ uto ožu 25, 2008 8:16 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Svijećice dolaze sutra pa sam odlučio još malo se zafrkavat, probao sam ištekat šteker sa MAF-a i sve radi isto, nikakve reakcije.. Znači li to da ustvari on zeza?
Lako moguće inače ti Gonzo ima jedan Maf u rezervi za T4.![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto ožu 25, 2008 8:52 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Svijećice dolaze sutra pa sam odlučio još malo se zafrkavat, probao sam ištekat šteker sa MAF-a i sve radi isto, nikakve reakcije.. Znači li to da ustvari on zeza?
Lako moguće inače ti Gonzo ima jedan Maf u rezervi za T4.![]() ![]() |
Autor/ica: | cceelloo [ sri ožu 26, 2008 8:32 am ] |
Naslov: | |
Zvao sam u servis, čisto se raspitat za cijenu maf-a.. Bolje da nisam ![]() ![]() Nadam se da mi to nije problem ![]() Inače lik mi kaže da to nikad još nisu mijenjali, volvo servis u rijeci. A gledao sam cijene na netu, u americi dođe oko 230 $ - 1100 kn! |
Autor/ica: | tcode [ sri ožu 26, 2008 9:02 am ] |
Naslov: | |
Ako je do MAF-a, nešto ćemo iskemijat, ima Gonzo jednog u rezervi, a imam i ja jedan gotovo nov. |
Autor/ica: | gonzo [ sri ožu 26, 2008 1:37 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Svijećice dolaze sutra pa sam odlučio još malo se zafrkavat, probao sam ištekat šteker sa MAF-a i sve radi isto, nikakve reakcije.. Znači li to da ustvari on zeza?
Lako moguće inače ti Gonzo ima jedan Maf u rezervi za T4.neznam za koji model ti treba jer su različiti uglovnom imam orginal volvo maf skinut sa s40 turbo my04 sa pređenih 40tisoč milja . javi na PM ak ti paše. |
Autor/ica: | cceelloo [ sri ožu 26, 2008 8:27 pm ] |
Naslov: | |
Moram najprije vidjet dali je maf problem, sve se čini da nije, sa novim svijećicama auto ne dimi više, primjetio sam da se lagano izvukla cijev usisa na turbini pa sam i to sredio, moguće da je to bio problem, još samo da sredim instalaciju prema bobinama jer mi je to radilo onaj 'misfiring' i onda ga probam, nisam imao vremena za sve to danas. Hvala, ako bude trebalo javim se za MAF. Ali sve se čini kako ću sutra morat blendat nekom BMW-u da mi se makne sa ceste ![]() |
Autor/ica: | quasymodo [ sri ožu 26, 2008 8:45 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Teško će ti netko "čitati" mapu iz ECU-a (može se, ali to zahtijeva lemljenje po njemu), to nije niti potrebno. Ono što tebe zanima je smjesa, a nju možeš ispitati korištenjem širokopojasne lambda sonde sa pripadajućim kontrolerom (WideBand).
daj malo pojasni to bolje; onako laički! Kako i gdje se to može napravit i naravno koliko to košta? Znam za još jednog dečka koji ima tu mobilnu varijantu (sonda se postavi u ispušnu cijev zadnjeg lonca), broj ti pošaljem na PM ako želiš. Zadnja i najskuplja varijanta je da si kupiš kontroler i sondu.. http://shop.vems.hu/catalog/product_inf ... 8ab2344e2b sorry tek sad vidio post. Može, slobodno pošalji na PM broj! Znači s tom sondom se može izmjerit smjesa??? |
Autor/ica: | cceelloo [ čet ožu 27, 2008 9:30 pm ] |
Naslov: | |
Ovako, možda je sve jasno ali ja uvijek volim neku potvrdu od strane iskusnijih ljudi ili onih koji su imali isti problem. Nakon svega sto sam iskušao i napravio, neki simptomi su nestali, auto vozi bez nekih iznenađenja - ne pusti me na cesti ![]() U vožnji se ponaša potpuno isto sa uključenim/isključenim MAF-om, osjeti se lagano gušenje na malim okretajima kad je uključen senzor i u oba slučaja lambda svijetli. Kod uključenog senzora lambda počne svijetliti nakon par minuta od pokretanja motora, kad je senzor isključen svijetli stalno. I još jedna 'sitnica'...ne osjetim uključivanje turbine ni u jednom slučaju..što do danas nije bio slučaj, na 2400 okretaja jasno se osjetilo. I to nije sve, ugasim auto a pali se ventilator ![]() Možda vam padne još koja ideja prije uštekavanja na dijagnostiku koju sam ugovorio za subotu. Thanks. |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 27, 2008 9:31 pm ] |
Naslov: | |
Pozdravi se sa MAF-om. |
Autor/ica: | sansi [ čet ožu 27, 2008 9:33 pm ] |
Naslov: | |
To sa ventilatorom sam imao isto i bio je uzrok MAF senzor |
Autor/ica: | cceelloo [ čet ožu 27, 2008 9:33 pm ] |
Naslov: | |
A da jebiga.. To sam i mislio. Misliš da je to uzrok i ovo sa turbinom i ventilatorom? |
Autor/ica: | sansi [ čet ožu 27, 2008 9:36 pm ] |
Naslov: | |
Znam samo za ventilator nisam sad siguran je li i turbina ona se nebi tribala isključit ali crni dim i sve to triba bi otić svakako na dijagnostiku a ako turbo ne puni vozi što prije na otklanjanje kvara i izvještavaj nas možda pomognemo. |
Autor/ica: | cceelloo [ pon ožu 31, 2008 10:02 pm ] |
Naslov: | |
Stvar riješena, dobri čiko tcode mi je nabavio MAF, ugradim i sve štima - problem riješen. Ko švedska urica radi ![]() Hvala svima na pomoći a posebno tcodu. |
Autor/ica: | quasymodo [ pon ožu 31, 2008 11:47 pm ] |
Naslov: | |
bravo! Sjedi 5!!! ![]() |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |