VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Došao je kraj (S80 2.5 TDI)
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1638
Stranica: 2/3.

Autor/ica:  Vili [ sri tra 16, 2008 10:53 am ]
Naslov: 

Postoji u Vinkovcima kuća "Auto Mario" i svi ih hvale, ljudi puno rade i to je sve OK. Al on daje garanciju 6 mj. ili 10kkm. A to mi je u najboljem slučaju 2 mjeseca. Jebeš to.
A ovo sa repariranim motorima iz Njemačke mi i jest najvjerojatnija varijanta, nešto sam i našao po 1900 €, i sad čekam više informacija.

Autor/ica:  Vili [ čet svi 01, 2008 11:46 pm ]
Naslov: 

Eto, samo da obavjestim, ovaj primjerak nastavlja službu sa srcem palog heroja iz 96', pa ćemo vidjeti dokle će tako. Osobno sam zagovarao novi motor, nisam baš oduševljen ovim rješenjem, ali videt ćemo. Obično se stavljaju motori mlađi od karosereije, ali svako pravilo ima iznimke.

Autor/ica:  hal9000f [ pet svi 02, 2008 12:12 pm ]
Naslov: 

Citat:
Eto, samo da obavjestim, ovaj primjerak nastavlja službu sa srcem palog heroja iz 96', pa ćemo vidjeti dokle će tako. Osobno sam zagovarao novi motor, nisam baš oduševljen ovim rješenjem, ali videt ćemo. Obično se stavljaju motori mlađi od karosereije, ali svako pravilo ima iznimke.

Želim ti sreću :-)

BTW, dok si tražio rješenje, da li si prikupio koju točnu informaciju o cijeni "tvornički" repariranog motora?

Ja sam tražio iz znatiželje i najjeftinije kaj sam našao je bilo u Njemačkoj preko 3k eura...

I jesi slučajno saznao koliko košta novi?

E, da - ako znaš i ovo - koliko mora imat kompresiju:

-novi
-minimum
-max razlika izmedju cilindara

THNX.

Autor/ica:  ruka [ pet svi 02, 2008 1:06 pm ]
Naslov: 

a bas sam ti htio javit da sam nekidan kod veljka ugledao jednog s80 iz 2000g, s takvim motorom, razbit, a motor naoko ko nov, suh ko barut, uredan I ljep...

Autor/ica:  Vili [ sub svi 03, 2008 4:42 pm ]
Naslov: 

Daklem ovako. Tek za koji tjedan ću znati kakav je motor, ali imam ne baš obećavajući osječaj. Opet nešto dimi, mada mi mehaničar kaže da možda još nije sve sjelo na svoje. Ne znam šta na starom motoru ima sjedat na svoje jer to nije rađen motor, ali ajde. Tako da ću se morat raspitat za taj primjerak kod Veljka. Cijena, km?
A tvornički reparirani motor u Biškupa sa garancijom 100000km bez ugradnje košta 36.400 kn. To ti je bez popusta. Ja sam zagovarao tu varijantu, jer kad odbijem popust, pa PDV, pa umanjenu poreznu osnovicu na kraju godine izađe pno manje, a bar imam sigurnu stvar. Novi motor kažu nemože. Za kompresisu ti nemam pojma, znam da treba bit min 27 da bi se motor smatrao valjanim, a moj stari je imao 21-22. I išo dvjestadvadeset.

Autor/ica:  hal9000f [ sub svi 03, 2008 8:42 pm ]
Naslov: 

Citat:
Daklem ovako. Tek za koji tjedan ću znati kakav je motor, ali imam ne baš obećavajući osječaj. Opet nešto dimi, mada mi mehaničar kaže da možda još nije sve sjelo na svoje. Ne znam šta na starom motoru ima sjedat na svoje jer to nije rađen motor, ali ajde. Tako da ću se morat raspitat za taj primjerak kod Veljka. Cijena, km?
To kaj dimi može bit krivo podešeno paljenje. Meni je do prije par dana dosta dimio crni dim (onak da ti bude neugodno dat jaki gas), a nakon posjeta BALOG-u (Servis BOSCH pumpi i diza) http://balog.ipo.hr gdje sam mijenjao uloške dizni i podesio paljenje, auto ide ko raketa i skoro uopće NE dimi! Otkad ga imam više od 4 god. nije išao ovak odlično.

Čim stignem budem napisao na forumu izvještaj za kolege dizelaše...

Citat:
A tvornički reparirani motor u Biškupa sa garancijom 100000km bez ugradnje košta 36.400 kn. To ti je bez popusta. Ja sam zagovarao tu varijantu, jer kad odbijem popust, pa PDV, pa umanjenu poreznu osnovicu na kraju godine izađe pno manje, a bar imam sigurnu stvar. Novi motor kažu nemože. Za kompresisu ti nemam pojma, znam da treba bit min 27 da bi se motor smatrao valjanim, a moj stari je imao 21-22. I išo dvjestadvadeset.
Po V4DISU za 850 TDI, kompresija novog je 30, a min. je 24. Pitao sam te, baš da vidim ako imaš neke druge informacije...
Meni je mjerio i kompresiju i odlična je za auto s 350 tkm - 28 bara!

Bok,

Autor/ica:  grimreaper [ sub svi 03, 2008 8:49 pm ]
Naslov: 

Citat:
Meni je mjerio i kompresiju i odlična je za auto s 350 tkm - 28 bara!
Pa naravno kad sam ti ga ja ispuhao 8) :lol:

Autor/ica:  hal9000f [ sub svi 03, 2008 11:43 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Meni je mjerio i kompresiju i odlična je za auto s 350 tkm - 28 bara!
Pa naravno kad sam ti ga ja ispuhao 8) :lol:

Da, prije je bila 30 :wink:

Autor/ica:  ruka [ pon svi 05, 2008 2:06 pm ]
Naslov: 

Citat:
a moj stari je imao 21-22. I išo dvjestadvadeset.
ne bi vjerovao, al što mu se viši bliži kraj sve bolje ide ali lošije pali, svi do jednog ti stariji dizeli su takvi.

Autor/ica:  BORIS [ pon svi 05, 2008 2:23 pm ]
Naslov: 

Što je slabija kompresija to se bolje razvrtava :lol:

Autor/ica:  Vili [ pon svi 05, 2008 10:15 pm ]
Naslov: 

Ma znam, možda su mu otpori manji, šta ja znam. Ali upravo ono najčudnije po meni je brzina kojom je došlo do havarije motora. Nema dva mjeseca kako smo prvi put primjetili da dimi, i to crn dim. A čak i nije stalno dimio, nego kad upali i nekad kad mu daš gas. U zadnjih 20tkm je potrošio samo litru-litru i po ulja. A palio je kao mina. I već je bilo odlučeno da se u petom šestom mjesecu radi lagana ili možda cjela generalka, pogotovo pošto smo mjerili kompresiju, i onda tri dana kasnije...

Autor/ica:  Vili [ sri lip 11, 2008 9:18 am ]
Naslov: 

Jučer smo išli tražit uzrok manjka snage motora. Kao da mu turbina počinje punit na 3000. Naravno da smo prvo pomislili da je u pitanju mjerač protoka mase zraka, istvarno je na testeru pokazao manju vrijednost od predviđene, za nekih 20 %. Znači, auto slabije ubrzava, i fali mu 5-10 km/h max. brzine. I već smo si mislili to je to, kad, de da vidimo položaj pedale gasa, kad tamo, isto fali 20%. Ja uprem kao konj, a tobože sam dao samo 70-80% gasa.
Danas posljepodne će se majstori malo igrat, pa ćemo vidit šta će bit.
Inače, od promjene motoraje prošlo 6-7- tkm, za sada sve u redu, pogledat ćemo danas i potrošnju ulja.

Autor/ica:  gonzo [ sri lip 11, 2008 1:38 pm ]
Naslov: 

80% gasa je normalna stvar..

Autor/ica:  Vili [ sri lip 11, 2008 7:54 pm ]
Naslov: 

80% pokaže kad se popnem na gas, kad ustanem i stojim na njemu. Ako je to normalno, šta to znači da je ipak mjerač protoka zraka? I nabijem ga ako je to normalno, pa neplaćam 80% cijene auto i registracije!

Autor/ica:  gonzo [ sri lip 11, 2008 8:06 pm ]
Naslov: 

Citat:
80% pokaže kad se popnem na gas, kad ustanem i stojim na njemu. Ako je to normalno, šta to znači da je ipak mjerač protoka zraka? I nabijem ga ako je to normalno, pa neplaćam 80% cijene auto i registracije!
nemaju veze postotak gasa sa regom i osiguranjem :lol: :lol: :lol: probaj taj maf jer znam da su VW motori imali puno problema s njima.

Stranica: 2/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/