VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
Heico https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2932 |
Stranica: 2/14. |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 10:51 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: A, onda morate oboje u klub
Vjerujem da će mi se pridružiti!
|
Autor/ica: | tcode [ sri pro 17, 2008 11:03 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Iako C70 ako ništa drugo radi svoje težine nije i nemože biti prava sportska "pila", nije ni daleko od toga. Budući mi je to prvi Volvo bio sam ugodno iznenađen performasama T5 motora, a igrom sreće našlo se i nešto novaca koje sam mogao odvojiti u poboljšanje sportskog duha svog C70, pa evo kako je to ispalo.
Nadam se da se nećeš ljutiti ako i ja kojom svojom skromnom rječju i bez obzira na to što sam među svojim "prijateljima" poznat još i kao "tjuner iz pijeska", prokomentiram tvoj auto i setup. Ipak je ovo automobilistički orijentiran forum, a vjerujem da si i otvorio ovaj topic u namjeri da sa nama podijeliš svu muku i radost koju ti je tuning auta priuštio, te da su komentari dobrodošli.ACB (gdje sam kupio auto i gdje ga servisiram) nije baš bio oduševljen mojom idejom da nabavm Heico ECU upgrade (nisu ga testirali, garancija i sve to), međutim na moje inzistiranje pristali su mi instalirati "svoj" softver (navodno to za njih radi neki majstor iz Austrije). Cijena je bila nešto niža nego kod Heica, ali sam zauzvrat dobio mogućnost prilagodbe softvera svojim zahtjevima. Prva verzija softvera donijela je značajno poboljšanje pogotovo u momentu u području 2.000 - 4.500 okr. Krajnja snaga je također povećana na blizu 260KS. Sve ovo sam provjerio na valjcima Instituta u Velikoj Gorici. Čudna stvar se međutim desila sa snagom u području ispod 2.000 okr, ta je bila manja od originalne tvorničke postave, što se u vožnji manifestiralo ili otežanim kretanjem (kod manjeg gasa) ili urnebesnim cviljenjem guma (kod većeg gasa). Btw, auto je došao s Pirellijevim gumama PZERO Rosso, 235/35ZR18 -za svaku pohvalu! Nakon što sam na grafikonu s valjaka nacrtao kako bih ja to želio majstor iz Austrije je nakon par dana poslao novi softver. Već na prvu to je djelovalo ok, što je pokazalo i ponovljeno mjerenje na valjcima. Nakon nekoliko tjedana jurcanja (manje po gradu, više po autoputu i raznim zavojitim cestama) pokazalo se da ovjes ima problema s novim podešenjem motora. Inače, ovjes je tvornički podešen pomalo "penzionerski", u zavoju se dosta ljulja, prilično je visok i mekan. Ukratko, stječe se dojam da većinu držanja ceste odrađuju gume, a ne ovjes. Odlučio sam se za Heico, što je u stvari eibach. Heico, naime, ne proizvodi svoje djelove, nego radi specifikacije po kojima se onda za njih rade dijelovi. Tako je njihov limited-slip diferencijal u stvari Quaife prizvod, itd. Nakon instalacije novih opruga i amortizera spoznao sam dvije stvari: 1) da C70, unatoč višku kilograma, može imati impresivno držanje u zavojima (definitivno bolje ne samo od Audia nego i od BMW-a) 2) da su zagrebačke ceste preko noći postale puno neravnije! Unatoč 3cm nižim oprugama i tvrđem ovjesu C70 i dalje nije postao prava sportska jurilica (ali to nije ni ideja ovog auta, zar ne?), međutim definitivno je postao zabavniji za vožnju. Serija kratkih zavoja mu i dalje baš ne leži (za to bi trebao smršaviti barem 200Kg), ali u svim ostalim elementima držanja ceste je značajno napredovao. Nakon par mjeseci vožnje pokazalo se da motor stvarno dobro potegne u području 3.000-5.000 okr., međutim nakon toga se nekako "upitomi". Upravo radi toga ostatak novca sam potrošio na Heicov intercooler (veća površina) i filter za zrak (zapravo proizvod K&N-a). To je snagu natjeralo na oko 270KS i maksimalni moment na oko 385Nm. Nažalost, to je ujedno i dovelo stvar na granicu (ako ne i malo preko) koju prednji pogon fizikalno može izvući. Auto ide jako dobro, potrošnja je samo malo veća od originalne tvorničke postave, Golfa GTI-a možete dobrano osramotiti prilikom uspona Vončininom a Porsche Boxter (sa slabijim motorom) vam nemože baš ništa. Max brzina je 260km/h (i po GPS-u i po tahometru, u Institutu su mi mjerili točnost tahometra i greške su manje od 3km/h!). Ali, naravno da ima i ali..: -čim padne kiša gume vrlo teško prenose snagu na podlogu -vožnju s uključenim DSTC-om je bolje zaboraviti, jer "svađa" DSTC-a i novog ECU softvera se svodi na trzaj od ubrzanja pa trzaj od oduzimanja gasa radi klizanja kotača. (kad se isključi DSTC to je druga priča - tada stvar funkcionira tako dobro da vam oduzme dah!) Ispušni sustav nisam mijenjao, auto ionako ima dosta snage, a i sviđa mi se i izgled i zvuk ovakav kakav je. Kočnice također nisam dirao. Nije baš da susavršene, ali nisu ni loše, i što je najvažnije nisam primjetio da se pregrijavaju. U prilog Heica moram spomenuti još jednu stvar: nakon par mjeseci na obadva zadnja amortizera primjetio sam tragove ulja. Poslao sam slike mailom u Heico i nakon 2 tjedna sam dobio 2 nova amortizera uz molbu da stare (o njihovom trošku) pošaljem u Njemačku. Svaka čast! Novi su ok, tako da pretpostavljam da se radilo o tvorničkoj grešci. Kao neki rezime mogu ponuditi svoje dosadašnje iskustvo vožnje ovim autom: bez daljnjega se radi o kvalitetnom, lijepom i živahnom kupeu. Međutim, dovoljna je samo jedna vožnja bez krova Zagrebom u subotnje jutro ili još bolje, uz obalu nekog našeg mjesta u Dalmaciji, uz laganu vožnju i muziku namještenu tako da taman čujete lagani fijuk vjetra i ugodno brundanje pet cilindara, pa da shvatite da ovaj auto i bez ovih prerada ima svoju snagu i karizmu! Krenut ću otprilike onim redom kako si i ti opisivao svoj autić . Ovjes ne bih posebno komentirao, osim jedne napomene, a to je da ljudi često puta smetnu s uma da njega čini puno više elemenata od samih opruga i amortizera. To znači da imaš još jako puno prostora za napredak. No na žalost, kako si i sam već uvidio, svaki korak prema performance osobinama najčešće uzima svoj danak na udobnosti vožnje, pa je balans između ta dva suprotna zahtjeva od velike važnosti za nekog tko se u tom autu svaki dan vozi. Citat: Nakon par mjeseci vožnje pokazalo se da motor stvarno dobro potegne u području 3.000-5.000 okr., međutim nakon toga se nekako "upitomi" Ovo je čisto klasični problem svih tuniranih auta sa serijskim (premalim) turbo punjačima. I zapravo jedino što se sa njime i može dobiti. Upravo zbog prenaglog i masivnog momenta koji sada imaš, ratuješ sa proklizavanjem kotača. Tako da se ne bih složio sa tvrdnjom da je 260 ili 270KS limit prednjeg pogona, to je samo zbog nelinearnog i preranog velikog okretnog momenta. Prednji pogon može puno više .Što se tiče ispušnog sustava, predlažem da investiraš u 3" down pipe, još će malo pomoći oko spoolinga turbine. Ostatak auspuha bi trebalo drugačije dimenzionirati samo u slučaju prelaska na veći turbo punjač, odnosno osjetno veće snage. |
Autor/ica: | tcode [ sri pro 17, 2008 11:47 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Sve ok, vidim da se razumijemo jako dobro . Strut bar, odnosno mulda-mulda "štanga" je svakako detalj na ovjesu koji preporučam. Mislim da nećeš izgubiti na udobnosti uopće (na mom autu se čak javio i kontra efekt ), volan će ti postati izravniji i cijeli prednji kraj "kompaktniji". |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 12:10 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Sve ok, vidim da se razumijemo jako dobro .
Je, razumijemo se! Strut bar, odnosno mulda-mulda "štanga" je svakako detalj na ovjesu koji preporučam. Mislim da nećeš izgubiti na udobnosti uopće (na mom autu se čak javio i kontra efekt ), volan će ti postati izravniji i cijeli prednji kraj "kompaktniji". Hvala na odgovoru! |
Autor/ica: | zlaya [ sri pro 17, 2008 12:24 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču, da postavi dyno ispis i naravno slikice
Takav nisam ni našao, ovi iz Heica su mi nudili s 200 cellova - rekli su mi da je to taman da prođe eco test u Faterlandu! Tražili su za njega 1176 EUR (plus troškovi slanja u Hrvatsku), što mi se čini prilično za dobitak od samo 10 KS. Ali velim, ja sam prije razmišljao o limited-slip diferencijalu jer mi se veći problem sad čini prianjanje nego nedostatak snage, međutim u Baotiću su mi rekli da oni to neznaju ugraditi a do Heica ima više od 10 sati vožnje, pa mi baš nisu usput. Šteta, jer koliko se sjećam LSD i nije nešto bitno skuplji od downpipe-a. Za strut bar definitivno preporuka moram priznat da mi se auto puno promjinenio nakon ugradnje, kako je rečeno direktniji, kompaktniji, a kod tebe mislim da će to bit i izraženije s obzirom da je cabrio. |
Autor/ica: | grimreaper [ sri pro 17, 2008 1:32 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: kako bi onda popravili potrganu getribu ako ju neznaju rastavit, pa svaki malo bolji "ne šaraf" majstor to zna napravit..
Mislim da se mjenjaci ne popravljaju, nego mijenjaju. Barem je tako tvrdio netko sa V40 na newsima pred par godina. Covjek je imao problema sa mjenjacem, pa su mu rekli da moze dobit novi mjenjac za skoro 5000e.
|
Autor/ica: | gonzo [ sri pro 17, 2008 1:42 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: kako bi onda popravili potrganu getribu ako ju neznaju rastavit, pa svaki malo bolji "ne šaraf" majstor to zna napravit..
Mislim da se mjenjaci ne popravljaju, nego mijenjaju. Barem je tako tvrdio netko sa V40 na newsima pred par godina. Covjek je imao problema sa mjenjacem, pa su mu rekli da moze dobit novi mjenjac za skoro 5000e. |
Autor/ica: | gonzo [ sri pro 17, 2008 1:45 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču, da postavi dyno ispis i naravno slikice
Takav nisam ni našao, ovi iz Heica su mi nudili s 200 cellova - rekli su mi da je to taman da prođe eco test u Faterlandu! Tražili su za njega 1176 EUR (plus troškovi slanja u Hrvatsku), što mi se čini prilično za dobitak od samo 10 KS. Ali velim, ja sam prije razmišljao o limited-slip diferencijalu jer mi se veći problem sad čini prianjanje nego nedostatak snage, međutim u Baotiću su mi rekli da oni to neznaju ugraditi a do Heica ima više od 10 sati vožnje, pa mi baš nisu usput. Šteta, jer koliko se sjećam LSD i nije nešto bitno skuplji od downpipe-a. ako te zanima katalizator 100 ili 200 cell za razumnu cijenu javi mi na PM. @sansi imam jedan 100-200 cell za tebe kao što je obećano (PM) |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 1:47 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Citat: Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču, da postavi dyno ispis i naravno slikice
Takav nisam ni našao, ovi iz Heica su mi nudili s 200 cellova - rekli su mi da je to taman da prođe eco test u Faterlandu! Tražili su za njega 1176 EUR (plus troškovi slanja u Hrvatsku), što mi se čini prilično za dobitak od samo 10 KS. Ali velim, ja sam prije razmišljao o limited-slip diferencijalu jer mi se veći problem sad čini prianjanje nego nedostatak snage, međutim u Baotiću su mi rekli da oni to neznaju ugraditi a do Heica ima više od 10 sati vožnje, pa mi baš nisu usput. Šteta, jer koliko se sjećam LSD i nije nešto bitno skuplji od downpipe-a. Za strut bar definitivno preporuka moram priznat da mi se auto puno promjinenio nakon ugradnje, kako je rečeno direktniji, kompaktniji, a kod tebe mislim da će to bit i izraženije s obzirom da je cabrio. A jel netko ima iskustva sa šper diffom na Volvu? Ja kad prerano dodam gas u zavoju cijeli auto ode prema van uz nesmiljeno okretanje guma. Jel se tu šta dobije sa šper diffom? I kako stoje stvari sa "torque steeringom" (nažalost neznam hrvatski izraz za to pa molim pomoć! ), jel šper diff tu pomogne ili dodatno odmogne? Trenutačno je to prilično izraženo, tj. dodavanje snage je pojačalo taj efekt.. |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 2:20 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Citat: Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču, da postavi dyno ispis i naravno slikice
Takav nisam ni našao, ovi iz Heica su mi nudili s 200 cellova - rekli su mi da je to taman da prođe eco test u Faterlandu! Tražili su za njega 1176 EUR (plus troškovi slanja u Hrvatsku), što mi se čini prilično za dobitak od samo 10 KS. Ali velim, ja sam prije razmišljao o limited-slip diferencijalu jer mi se veći problem sad čini prianjanje nego nedostatak snage, međutim u Baotiću su mi rekli da oni to neznaju ugraditi a do Heica ima više od 10 sati vožnje, pa mi baš nisu usput. Šteta, jer koliko se sjećam LSD i nije nešto bitno skuplji od downpipe-a. ako te zanima katalizator 100 ili 200 cell za razumnu cijenu javi mi na PM. @sansi imam jedan 100-200 cell za tebe kao što je obećano (PM) |
Autor/ica: | tcode [ sri pro 17, 2008 2:25 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat:
A jel netko ima iskustva sa šper diffom na Volvu? Ja kad prerano dodam gas u zavoju cijeli auto ode prema van uz nesmiljeno okretanje guma. Jel se tu šta dobije sa šper diffom? I kako stoje stvari sa "torque steeringom" (nažalost neznam hrvatski izraz za to pa molim pomoć! ), jel šper diff tu pomogne ili dodatno odmogne? Trenutačno je to prilično izraženo, tj. dodavanje snage je pojačalo taj efekt..
Na Quaife LSD-u se već nekoliko godina vozim. Dobro radi, ali nemoj očekivat čuda. I dalje tvrdim da je tvoj problem premasivan okretni moment na preniskim okretajima motora.
|
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 3:00 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat:
A jel netko ima iskustva sa šper diffom na Volvu? Ja kad prerano dodam gas u zavoju cijeli auto ode prema van uz nesmiljeno okretanje guma. Jel se tu šta dobije sa šper diffom? I kako stoje stvari sa "torque steeringom" (nažalost neznam hrvatski izraz za to pa molim pomoć! ), jel šper diff tu pomogne ili dodatno odmogne? Trenutačno je to prilično izraženo, tj. dodavanje snage je pojačalo taj efekt..
Na Quaife LSD-u se već nekoliko godina vozim. Dobro radi, ali nemoj očekivat čuda. I dalje tvrdim da je tvoj problem premasivan okretni moment na preniskim okretajima motora.Ukratko, ti si u pravu, u 1. stupnju prijenosa (pa čak i u 2. kad je skliska podloga), momenta ima previše na osovini na nižim okretajima motora. Međutim, kad je cesta suha odnosno kad pričamo o višim stupnjevima prijenosa onda ga ima "taman" (kako bi rekao Mujo kao odgovor na pitanje "a koliko ste onda popili"). Problem je dakle u inteligentnijem ECU-u koji bi uzimao sve te stvari u obzir i malo pametnije dozirao moment na osovini pri nižim brojevima okretaja u nižim stupnjevima prijenosa uzimajući u obzir i trenje podloge. Svjestan sam da LSd tu nemože pomoći, jer on je potpuno nemoćan kad prokližu obadva kotača.. Ovdje je zanimljiv članak kako se to može riješiti uz pomoć elektronski kontroliranog LSD-a i 4WD pogona, što je dosta komplicirana opcija na cabriu jer je on i ovako težak, pa koga zanima.. http://blog.saabpointewest.ca/?tag=elec ... ntial-elsd |
Autor/ica: | zvr [ sri pro 17, 2008 3:22 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Tuning stvarno vuče jedno za drugim sad sam se u to 100 % uvjerio čitajući ovaj post Samo mali komentar na bježanje auta u zavoju pri naglijem dodavanju gasa. Moj S40 sa svojih 140 ks sa svojih 220 nm zna ozbiljno proklizati ako mu se u krivom trenutku doda gas. Mislim da motor (govorim o petcilindrašu) koji je postavljen malo ispred prednje osovine težak za fordovu šasiju. Kažem to je moje mišljenje ,nikome ne solim pamet. |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 3:35 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Tuning stvarno vuče jedno za drugim sad sam se u to 100 % uvjerio čitajući ovaj post
Bez brige, novi sam ovdje ali koliko vidim svi ovdje govore svoja mišljenja i iskustva bez ideje da se nekom "soli pamet" Samo mali komentar na bježanje auta u zavoju pri naglijem dodavanju gasa. Moj S40 sa svojih 140 ks sa svojih 220 nm zna ozbiljno proklizati ako mu se u krivom trenutku doda gas. Mislim da motor (govorim o petcilindrašu) koji je postavljen malo ispred prednje osovine težak za fordovu šasiju. Kažem to je moje mišljenje ,nikome ne solim pamet. Ovo što si spomenuo lako može biti istina, ja sam prije imao Peugeot coupe sa 140KS i nije mi se to dešavalo (2.0 motor, dakle lakši nego tvoj). Kod C70 mi je međutim drukčiji osjećaj: nije to kao da autohoće van radi inercije u prednjem dijelu, nego ga gume svojim klizanjem radi previše momenta vuku van. Nisam siguran da sam dobro objasnio na što mislim, pa ću pokušati ovako: ovo o čemu ti pričaš mi se zna desiti kad prebrzo uđem u zavoj, ali to mi se desi u prvoj polovici zavoja. Ovo o čemu ja pričam je kad je brzina ulaska u zavoj ok, i onda (negdje baš oko polovice zavoja) dodaješ gas da ubrzaš iz zavoja. E pa ako previše odnosno prerano dodam gas onda gume kližu prema van i vuku me van zavoja. To je još jedna od posljedica "previše momenta" sindroma. Sad sam se već naviknuo na to, pa puno bolje doziram koliko gume mogu podnijeti u tom trenutku.. samo da dodam: nije tu ništa nejasno, moment natjera gume da kližu pa umjesto da auto izvlače van iz zavoja one klizanjem omogućuju centrifugi da napravi svoje tj. da ga izbacuje van. Isto se dešava čak i na Imprezi ako divljački stisneš gas unato č tome što ima 350KS na 4 kotača i LSD i na prednjoj i stražnjoj osovini. To je dakle vozačeva greška, i tu nema pomoći, osim ako ne uskoči neka pametna i vrlo brza elektronika! |
Stranica: 2/14. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |