Citat:
Dao sam link dokumentaciju u kojoj piše da su u mom motoru (u odnosu na 2.5T) veće klipnjače, jača radilica, poboljšano hlađenje itd. Svi ti zahvati se rade da se motoru osigura mogućnost hendlanja veće snage. Ako si ti ipak uvjeren da je to tako kako si napisao onda samo nabavi veću turbinu, nasviraj software na 350-400KS (ili koliko već misliš da ide) i voziiii!
Ne nisam uvjeren, samo tražim informacije. U stvari čak i ne tražim, nadam im se.
Citat:
Ono kaj mislim da tebe buni je mala razlika u snazi između mog T5 i 2.5T, ali sjeti se da i T5 iz S60 u stock verziji razvija samo 20KS više od mog motora ali to ne znači da su internalsi unutra isti. Uvjeren sam da moj motor ne bi izdržao Tomičinih 2.2 bara tj. 400 i kusur KS koji idu uz to, ali isto tako (po svim podacima koje sam uspio sakupiti) ne bih se usudio frljiti 2.5T motor puno preko 300KS. No, bez obzira na argumente, svatko od nas radi svoj izbor na svom motoru..
A da, slažem se, može se igledati i s te strane. Samo ponavljam, T5 u S60 je 2,4 (i 250 i 260 ks verzija) a tvoj i moj su 2.5. Prema tome, nekaj tu još ima osim manjih rupa u bloku i više metala između. A kako se bavim proizvodnjom znam koliko vremena i novaca traži da se razvije nešto od nule, a koliko da se nešto postojeće izmodificira, dotjera i poboljša. T4 je očito obilnije i komotnije isprojektiran i nije se štedjelo na svakom gramu gusa ili aluminija pa može istrpiti puno više.
Sad mi još neukom onako for dummies objasni kaj su to internalsi? Pomični dijelovi tipa klipovi/klipnjače, dihtunzi, stijenke u bloku između cilindara i kanala ulja i vode, nešto za jesti...?