Sada je: ned srp 06, 2025 11:01 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sri lip 27, 2007 1:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Masne naslage bi bile od smjese benzina iz komore za sagorjevanje koje idu u kanal od vode pod pritiskom kompresije kroz rupu u dihtungu. E sad, kak ti je Kiki rekal skini plastike, ali i pripazi malo na kompesionu posudicu i razinu rashladne tekučine u njoj za svaki slučaj. pogledaj gdje ti je nivo kad je auto hladan a gdje kad je vruć. Rekao si da je rashladne tekučine u sistemu bilo preko maximima to bi moglo biti zato jer je kompresija natiskala smjesu u rashladni sistem. Ako je dihtung puknuo.
To vidiš po crevima, ostanu tvrda dugo nakon je auto ugašen, u slučaju da nabija kompresiju u sistem hlađenja. Rashladna tekućina preko maksimuma je apsolutno normalna stvar ukoliko se auto pregrije, voda i antifriz nisu ulje koje nema temperaturne anomalije i ne širi se pod utjecajem topline. Ajde nemojte strašit čovjeka bezveze, da nabija kompresiju u sistem vode osjetio bi to prije i poslije, ne bi auto normalno radio ni na leru, a ne bi se pregrijavao od toga ukoliko nije začepljen kiler,zaštekan termostat ili neispravan termoelement koji uključuje ventilator(e). Meni se motor( honda) prošle godine pregrijao na samom ulasku u tunel Sv. Rok, a imao je samo 7000km, također je bilo u tom momentu viška tekućine. Uzrok je bio pregoreni osigurač ventilatora i ogromna gužva zbog kojeg sam išao jako sporo po zaustavnoj traci pa nije bilo dovoljno strujanja zraka. Kad se ohladio tekućina se vratila na normalu. Eto.
:lol: Dobro neću ga više strašiti. Evo Iggy i sam si se uvjerio da nema nikakve paste u kompresionoj posudi i nije ti grunuo dihtung na glavi. Mislim glavi motora :-). Sve otalo su trivijalni kvarovi koji se lako poprave. Budi miran, ipak je to Volvo :-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lip 27, 2007 9:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Danas je plastika frknula dole :twisted: , a i oprao sam kiler, ali nisam baš zadovoljan :? . Imao sam samo malo tekućine za mušice, a i nemam baš pristup cijelom kileru pa ću ovih dana to ponoviti. Ima tih beštija posvuda, svaki dan sam na autocesti (šajbu perem svaki drugi dan). Skinuo sam samo donji poklopac, a bočne sam ostavio.
Hvala svima na savjetima, stvarno je ovaj forum neprocjenjiv :D :D :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan