Ti motori, tj, konkretno ovaj je dosta opterećen motor, to isključuje grube tolerancije, da je obični, ne bi mu se to desilo garant.
Ima radiona, a ja te mogu povest za ruku i da prođeš kroz njih, na prste jedne ruke u cjeloj zemlji ćeš naći one koje se bave obradama glava a imaju aparaturu mlađu od 15 godina. Ima radiona i sa novim mašinama ali ne rade to. U zagrebu ima dvije koje su u stanju to pošteno napraviti. Oni koji mogu napraviti dobar posao uzmu i novce, pa onaj tko želi jeftinije proći uglavnom na kraju plati skuplje jer mu ne odrade posao kako treba.
Recimo, HS-produkt bi mogao super obrađivat glave, imaju jedan od najboljih strojnih parkova, al ne rade to. Al zato radi meho na svoja dva stroja iz 1982 i 1980 koje je kupio prije par godina iz njemačke ili švedske, malo radili, zna se da se tamo malo radi jel

. Strojevi bog bogova, rade, vrte, novo pofarbani, ma super, samo vretena imaju lufta al ko ga jebe, nemožeš imat i ovce i novce. Onda ode mehaničar kod mehe, jer kud bi došao da odnese glavu na skupu obradu, koštalo bi više nego on može uzet love za to. Onda malo više dihtmase i udri miško, za beograd...i nakon par godina nastane u narodu fama o jako lošim motorima jer ne izdrže ni 50-100 hiljada od generalke. Nije problem u motoru, nego u šlampavosti i nemogućnosti odrađivanja posla kako treba. Vani postoje firme koje se bave isključivo generalkama motora, kod nas ih nema, a dobro bi došle.
Iggy, napij se krvi onome tko ti je složio motor.