Sada je: čet srp 10, 2025 7:54 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 125 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 8:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ili ovak nešto :lol:

slika

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 10:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jezus, pa ima 100kg samo u tim cijevima.. :shock:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 10:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Jel ja to vidim dve turbine?!? iggy prvo razmisli dal su ti dve dosta... :P

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 10:21 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet lip 22, 2007 11:51 pm
Postovi: 294
Lokacija: Rijeka
Žao mi je zbog tvoje boli i to što ćeš olakšat malo novčanik al nitko ne pita ono važno pitanje

Kako ide golf


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 11:19 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ventil može pregorjeti zbog nekoliko razloga zbog kojih netreba mijenjati komplet motor,, a te su loše brtvljenje ventila uzrokovano gareži nakuplenoj na ventilu, a pošto je glava bila sređivana sumnjam na loše ošlajfane ventile ili oštečeno sjedište ventila, onda drugi uzrok mogu biti vodilice ventila, treči uzrok zaštopan ispušni sistem, te podizači ventila.

Ali to budu dečki kod Biškupa vidli zakaj se to dogodilo,, ne vidim razlog da bi zbog toga trebal mijenjati motor,, jedino ako nisu popucale karike i zgrebale jako cilindar, kaj bi moglo biti jer u večini slučajeva kad pregori ventil kompresija je 0 bara, a klip bez ijedne karike može napraviti pritisak oko 2 bara.
isto tak može i nedobar dosjed ventila biti uzrok, što može bit i uzrok tak lošeg sagorjevanja. Kad karike puknu nema nekog pretjeranog lupanja u motoru.
Ne bi se štel mešati, osuli ste po meni kad sam rekao da je previše novaca bacio za tu igru i da ima mačka u vreći, nažalost ispalo je tako. Tolerancije u obradama su se pomakle a danas malo ljudi kod nas ima strojeve ( planske brusilice i alate za obradu dosjeda) koji mogu pratiti tolerancije u stotu a kamoli u tisućitu što su nerjetko zahtjevi modernih mašina. Jedine korektne opcije kod novije strojogradnje su ili zamjena djela za novi ili cjeli neotvarani agregat, sve do momenta kad se na ovim područjima ne počnu nabavljati obradni strojevi zadnje generacije.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 11:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ma sve to stoji, ali nije taj motor zadnji krik tehnike, u proizvodnji je više od 10 godina. Moguće je da posao obrade glave nije napravljen kako spada, ali da nema radiona kod nas koje to mogu napraviti nije točno.
Mislim da je nakon popravka trebalo napraviti mjerenje ispušnih plinova sa širokopojasnom sondom i EGT senzorom, te vidjeti što se događa. Ovako i dalje nagađamo.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 1:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Ti motori, tj, konkretno ovaj je dosta opterećen motor, to isključuje grube tolerancije, da je obični, ne bi mu se to desilo garant.
Ima radiona, a ja te mogu povest za ruku i da prođeš kroz njih, na prste jedne ruke u cjeloj zemlji ćeš naći one koje se bave obradama glava a imaju aparaturu mlađu od 15 godina. Ima radiona i sa novim mašinama ali ne rade to. U zagrebu ima dvije koje su u stanju to pošteno napraviti. Oni koji mogu napraviti dobar posao uzmu i novce, pa onaj tko želi jeftinije proći uglavnom na kraju plati skuplje jer mu ne odrade posao kako treba.
Recimo, HS-produkt bi mogao super obrađivat glave, imaju jedan od najboljih strojnih parkova, al ne rade to. Al zato radi meho na svoja dva stroja iz 1982 i 1980 koje je kupio prije par godina iz njemačke ili švedske, malo radili, zna se da se tamo malo radi jel ;). Strojevi bog bogova, rade, vrte, novo pofarbani, ma super, samo vretena imaju lufta al ko ga jebe, nemožeš imat i ovce i novce. Onda ode mehaničar kod mehe, jer kud bi došao da odnese glavu na skupu obradu, koštalo bi više nego on može uzet love za to. Onda malo više dihtmase i udri miško, za beograd...i nakon par godina nastane u narodu fama o jako lošim motorima jer ne izdrže ni 50-100 hiljada od generalke. Nije problem u motoru, nego u šlampavosti i nemogućnosti odrađivanja posla kako treba. Vani postoje firme koje se bave isključivo generalkama motora, kod nas ih nema, a dobro bi došle.
Iggy, napij se krvi onome tko ti je složio motor.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 1:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ne pričam napamet. Meni se na motoru dogodila havarija prošlog ljeta, kompresor klime potrgao je kanalni remen, a ovaj se pak zapleo u zupčasti (na remenicama radilice) i svih 16 ventila je otišlo u P.M.
Glava je skinuta, obrađena u Sesvetama kod čovjeka koji je za posao brušenja, postavljanja gumica, ventila itd. uzeo 600 kn. Motor na mom autu sa svojih 300 i kusur konja, itekako je opterećeniji od motora u Igijevom autu, a sad već ima iza sebe osim 6 tkm nerijetko vrlo žustre vožnje, te 4 dana drag utrka gdje nije nimalo pošteđen. Još uvijek radi 'ko švedska urica :), eko test je savršen, potrošnja ponekad smiješna za tu snagu.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 1:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
tcode, 6000km :!: , oprosti, to ja napravim ponekad u dva tjedna. Taj motor mora ić parsto hiljada bez problema.
Uostalom ti si van konkurencije i ne brojiš se, ti spavaš s gedorama pod jastukom ;)
Pa kaj ti radiš s tim konjima kad imaš samo 6tkm u godinu dana? Budu ti pocrkali ak ih ne rastrčavaš više ;)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 2:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
tcode, 6000km :!: , oprosti, to ja napravim ponekad u dva tjedna. Taj motor mora ić parsto hiljada bez problema.
Uostalom ti si van konkurencije i ne brojiš se, ti spavaš s gedorama pod jastukom ;)
Pa kaj ti radiš s tim konjima kad imaš samo 6tkm u godinu dana? Budu ti pocrkali ak ih ne rastrčavaš više ;)
Napravim ja godišnje preko 30tkm, ali ne sa Volvom ;) . Ovih 6 000 km je ipak dovoljan pokazatelj na motor koji je toliko naturpijan, govorimo o prirastu snage većem od 50% u odnosu na serijalu. Isto tako, mislim da Iggy nije sa svojim prešao više od 1-2 tkm, ako i toliko, od trenutka kada je motor "popravljen".
Ne znam koliko dugo će moj motor izdržati, no ono što očekujem kao eventualan problem su klipnjače, zbog povećeg okretnog momenta koji sada trpe, a nikako probleme glave i ventila, jer je auto gotovo savršeno mapiran, EGT (tem. ispušnih plinova) se ne penje preko 800 stup. cel., a smjesa na full boost-u ide i do 10.8:1.
I da, nisam šarafio po autu, pa valjda više od 2 mjeseca :oops:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 3:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Žao mi je kaj to čujem Iggy. :cry: Znam da si u k**** zbog toga :(
Nadam se da do toga nije došlo zbog toga kaj si u subotu prenapregnul motor zbog malo povečeg tereta u autu.... :?
(za neinformirane -> mene je vozio na meet jer je moj bio na "generalki")

_________________
I'm not crazy! My reality is just different than yours...
XC70 AWD automatic u garaži.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 3:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
tcode, 6000km :!: , oprosti, to ja napravim ponekad u dva tjedna. Taj motor mora ić parsto hiljada bez problema.
Uostalom ti si van konkurencije i ne brojiš se, ti spavaš s gedorama pod jastukom ;)
Pa kaj ti radiš s tim konjima kad imaš samo 6tkm u godinu dana? Budu ti pocrkali ak ih ne rastrčavaš više ;)
Napravim ja godišnje preko 30tkm, ali ne sa Volvom ;) . Ovih 6 000 km je ipak dovoljan pokazatelj na motor koji je toliko naturpijan, govorimo o prirastu snage većem od 50% u odnosu na serijalu. Isto tako, mislim da Iggy nije sa svojim prešao više od 1-2 tkm, ako i toliko, od trenutka kada je motor "popravljen".
Ne znam koliko dugo će moj motor izdržati, no ono što očekujem kao eventualan problem su klipnjače, zbog povećeg okretnog momenta koji sada trpe, a nikako probleme glave i ventila, jer je auto gotovo savršeno mapiran, EGT (tem. ispušnih plinova) se ne penje preko 800 stup. cel., a smjesa na full boost-u ide i do 10.8:1.
I da, nisam šarafio po autu, pa valjda više od 2 mjeseca :oops:
Prešao sam od sređivanja 5000 km, sad složim ovaj cilindar pa sam opet 5tkm miran :roll: i onda imam još dva, što znači da bih sljedeće godine na more mogao bez straha :D .
Tko zna što se desilo, u pitanju je drugi cilindar, zvuk je sličan samo malo blaži. Vidjet ćemo šta će reći dr. Nikola.

Mene brine što on poslije sređivanja nije prestao trošiti ulje, sad je od popravka na 5000 km potrošio dobre 2,5 litre.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 3:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Žao mi je zbog tvoje boli i to što ćeš olakšat malo novčanik al nitko ne pita ono važno pitanje

Kako ide golf
Ide, ide samo kad izađem van još se 15 minuta tresem ko mr. parkinson. Jučer, kad sam došao doma i otišao na wc, zapišao sam pola kupaone :wink: :lol: .
Nije da se ismijavam, ali meni je to nešto što sam uvijek mrzio, golf II pogotovo žuti. Ali, sad mi je dobar, ide, ima krov i došao sam na posao suh, zahvaljujući jednoj dobroj duši koja mi ga je ustupila.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 3:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Žao mi je zbog tvoje boli i to što ćeš olakšat malo novčanik al nitko ne pita ono važno pitanje

Kako ide golf
Ide, ide samo kad izađem van još se 15 minuta tresem ko mr. parkinson. Jučer, kad sam došao doma i otišao na wc, zapišao sam pola kupaone :wink: :lol: .
Nije da se ismijavam, ali meni je to nešto što sam uvijek mrzio, golf II pogotovo žuti. Ali, sad mi je dobar, ide, ima krov i došao sam na posao suh, zahvaljujući jednoj dobroj duši koja mi ga je ustupila.
S karmičkog stajališta ovo ti je nešto kao pokora i lekcija u jednom :-). Nego ima li novosti iz klinike Biškup? Javljaj čim nešto saznaš.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 4:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Žao mi je kaj to čujem Iggy. :cry: Znam da si u k**** zbog toga :(
Nadam se da do toga nije došlo zbog toga kaj si u subotu prenapregnul motor zbog malo povečeg tereta u autu.... :?
(za neinformirane -> mene je vozio na meet jer je moj bio na "generalki")
Ma ne brini, sve 5, ako te konobarica po(d)nijela nebi trebao ni rudolfu biti problem. :wink:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 125 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan