Sada je: sri srp 09, 2025 12:42 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 55 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 10:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Zbog 95-tice ti je možda motor i stradao.. turbo+visoka kompresija( 9:1, za turbaka je to dosta visoko)+niskooktansko gorivo i eto ti posla. Pitanje je da li na našim pumpama deklarirana 95-tica uopće ima svojstva 95-tice :?
Vidis, vidis, malo si pisao a puno si napisao! :wink: :D

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 10:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Za vikend smo bili malo na morenu i kako sam se malo ganjo po autoputu auto mi popio cijeli tank, drugo jutro mi se punac ponudio da ce natocit auto sta sam ja sa smjeskom prihvatio ( tko nebi :D ) al tu je nastao problem, kreten je otiso na inu gdje nema eurosupera 98 i natocio super plus 98 sta je gorivo za stare krame, skuzio sam tek jutros kad sam se vratio u zg i oprao auto, sta da radim? potrosio sam cijeli tank tog smeca i auto cudno zvuci, turbina se glasnije cuje i bucniji je motor, koje su posljedice??? radi se o v40 T4 2001

Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 10:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:
Onda je stvarno cuo kak' mu auto dela lose! :wink: :D

Mala sala! :wink:

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 10:53 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet svi 03, 2007 7:38 am
Postovi: 52
Lokacija: ZG
Citat:
Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:
ne ozbiljno, motor je puno glasniji i nemirniji, cak se vibracije prenose na karoseriju, na 4000 okretaja rokce skoro kao dizel. ozbiljno ljudi nesto nije u redu, kiki a da ja potegnem do varazdina da vi to malo pogledate? btw, kako je na t4 sa ventilima, ima neki interval nakon kojeg se stelaju ako se stelaju?

_________________
V40 T4 + LPG


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 11:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:
ne ozbiljno, motor je puno glasniji i nemirniji, cak se vibracije prenose na karoseriju, na 4000 okretaja rokce skoro kao dizel. ozbiljno ljudi nesto nije u redu, kiki a da ja potegnem do varazdina da vi to malo pogledate? btw, kako je na t4 sa ventilima, ima neki interval nakon kojeg se stelaju ako se stelaju?
Uh, pa nije valjda još jedan sa izgorenim ventilima :(

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto lis 02, 2007 12:03 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet svi 03, 2007 7:38 am
Postovi: 52
Lokacija: ZG
Citat:
Uh, pa nije valjda još jedan sa izgorenim ventilima :(
o nije tako jako glasno, bar ne jos :cry:

_________________
V40 T4 + LPG


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 8:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
U 850 2.4 20v točim 95 oktana, jer je tako radio i bivši vlasnik. To je OK?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 9:31 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
U 850 2.4 20v točim 95 oktana, jer je tako radio i bivši vlasnik. To je OK?
Ok je, kod atmo motora oktanska vrijednost goriva nije toliko kritična, osim ako nisi jako ozbiljno nabrijao motor (dignuta kompresija itd.).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 10:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Onakav je kakav je stigao iz tvornice :D

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 10:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Pardon my english ali kaj nemaju benzinci senzor protiv kliktanja (dakle, nekontrolirane eksplozije uzrokovane samozapaljenjem smjese, one koja nije uzrokovana iskrom iz svječice) koji bi trebao sprječavati upravo takve stvari i havarije motora? Mislim da imaju. A koliko ja vidim u nekim tu brošurama i katalozima da se za taj autić preporučuje Research Octane Number RON 91-98. Po tome ono što se natočilo u taj auto je sasvim u redu pod uvjetom da ima bar 91 oktan. A navodno ih je bilo čak 98. Dobro, još uvijek stoji ona o (ne)kvaliteti goriva.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 10:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pardon my english ali kaj nemaju benzinci senzor protiv kliktanja (dakle, nekontrolirane eksplozije uzrokovane samozapaljenjem smjese, one koja nije uzrokovana iskrom iz svječice) koji bi trebao sprječavati upravo takve stvari i havarije motora? Mislim da imaju. A koliko ja vidim u nekim tu brošurama i katalozima da se za taj autić preporučuje Research Octane Number RON 91-98. Po tome ono što se natočilo u taj auto je sasvim u redu pod uvjetom da ima bar 91 oktan. A navodno ih je bilo čak 98. Dobro, još uvijek stoji ona o (ne)kvaliteti goriva.
Većina novijih auta ima knock senzor, ali budi siguran da je taj sustav svjetlosnu godinu od savršenstva.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 11:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Pardon my english ali kaj nemaju benzinci senzor protiv kliktanja (dakle, nekontrolirane eksplozije uzrokovane samozapaljenjem smjese, one koja nije uzrokovana iskrom iz svječice) koji bi trebao sprječavati upravo takve stvari i havarije motora? Mislim da imaju. A koliko ja vidim u nekim tu brošurama i katalozima da se za taj autić preporučuje Research Octane Number RON 91-98. Po tome ono što se natočilo u taj auto je sasvim u redu pod uvjetom da ima bar 91 oktan. A navodno ih je bilo čak 98. Dobro, još uvijek stoji ona o (ne)kvaliteti goriva.
Većina novijih auta ima knock senzor, ali budi siguran da je taj sustav svjetlosnu godinu od savršenstva.
Ak ti veliš, bit ću siguran. :-) Da, tu mi fali malo iskustva, odrastao sam na dieselima; Ascona 1.6 D. Peugeot 404 break diesel, Peugeot 309 grd, Volvo V40 D. Navodno ovaj potonji ima sličan takav senzor koji registrira nekonrolirane explozije. Što točno mjeri a potom radi nemam poima ali mogao bi baš i malo istražiti.
Nego na kraju bi preporučio autoru ove teme i imaocu/nositelju problema da bez obzira vjerovao svojem osjećaju da auto radi lošije ili ne, svejedno posjeti kliniku Biškup na kraju Varaždina. Bolje spriječiti, nego lječiti. Pitaj Iggy-a kaj mislio o tome :-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 11:32 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ventili se podešavaju sami,, a za pregled se možeš dogovoriti sa dečkima kod Biškupa..


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 12:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto srp 24, 2007 3:23 pm
Postovi: 519
Vozi: S60 2.4 2000.
Lokacija: ZAGREB
Citat:
Citat:
Ja uglavnom točim ES95 na Ini a kad natočim 98, osjetim razliku, pogotovo pod klimom je življi auto. Nisam još sa ovim probao 100-tku, ali mi je bivši letio na tome. Uglavnom, mali potroši sve što naspeš. :wink:
Zbog 95-tice ti je možda motor i stradao.. turbo+visoka kompresija( 9:1, za turbaka je to dosta visoko)+niskooktansko gorivo i eto ti posla. Pitanje je da li na našim pumpama deklarirana 95-tica uopće ima svojstva 95-tice :?
Ja imam S40 TD 115 KS pa točim eurodisel, žena ima Ibizzu 1.4, i toči eurosuper 95.
Ako kupim drugi Volvo 1.8 ili 2,0 benzinca (ne turbo) šta da točim, jer ste mi malo pobrkali u glavi te benzine?
Na Ini ima:
super 95 - to je kažu za stare aute
eurosuper 95 - to je za nove moderne motore, tako kažu na Ininim web stranicama???
super plus 98 - za ovo gorivo isto kažu da je za starije aute, pa mi nije jasno dal novi smiju ili nesmiju trošit ovo gorivo, a vidim da Vi preporučujete za turbake jer je "jače"?

Na Tifonu ima:
eurosuper 95
eurosuper 98
( to znači da nijedno nije za stare ili ???)

Iz ove teme sam skužio da je Inin super plus 98 = Tifonovom eurosuperu 98, jedino je stvar kvalitete, Tifonovo gorivo je inače kvalitetnije!? Tako kažu!

I šta da točim ako kupim benzinca?
U Brodu imamo samo dvije "kuće" Tifon i Inu u koje imam koliko - toliko povjerenje, ostali privatnici su katastrofa i ni za boga nebi nikom preporučio da natoči to smeće u svoj auto.
Na prvom mjestu mi je Tifon!

Pozdrav!

_________________
Sholle
sholle.sb@gmail.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 02, 2007 12:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Toci LPG :wink:

Salu na stranu, ja tocim ES95icu u 40tku i sasvim je zadovoljna sa njim. Tocio sam u par navrata 98icu i nije bilo razlike, no zato je auto daleko zadovoljniji sa slovenskim benzinom. Mirnije radi, manje trosi, bolje ide...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 55 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan