VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

problem: zajeb sa gorivom
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=739
Stranica: 2/4.

Autor/ica:  ronnie [ pon lis 01, 2007 10:11 pm ]
Naslov: 

Citat:
Zbog 95-tice ti je možda motor i stradao.. turbo+visoka kompresija( 9:1, za turbaka je to dosta visoko)+niskooktansko gorivo i eto ti posla. Pitanje je da li na našim pumpama deklarirana 95-tica uopće ima svojstva 95-tice :?
Vidis, vidis, malo si pisao a puno si napisao! :wink: :D

Autor/ica:  KIKIR6 [ pon lis 01, 2007 10:23 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
Za vikend smo bili malo na morenu i kako sam se malo ganjo po autoputu auto mi popio cijeli tank, drugo jutro mi se punac ponudio da ce natocit auto sta sam ja sa smjeskom prihvatio ( tko nebi :D ) al tu je nastao problem, kreten je otiso na inu gdje nema eurosupera 98 i natocio super plus 98 sta je gorivo za stare krame, skuzio sam tek jutros kad sam se vratio u zg i oprao auto, sta da radim? potrosio sam cijeli tank tog smeca i auto cudno zvuci, turbina se glasnije cuje i bucniji je motor, koje su posljedice??? radi se o v40 T4 2001

Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:

Autor/ica:  ronnie [ pon lis 01, 2007 10:38 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:
Onda je stvarno cuo kak' mu auto dela lose! :wink: :D

Mala sala! :wink:

Autor/ica:  jaZey [ pon lis 01, 2007 10:53 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:
ne ozbiljno, motor je puno glasniji i nemirniji, cak se vibracije prenose na karoseriju, na 4000 okretaja rokce skoro kao dizel. ozbiljno ljudi nesto nije u redu, kiki a da ja potegnem do varazdina da vi to malo pogledate? btw, kako je na t4 sa ventilima, ima neki interval nakon kojeg se stelaju ako se stelaju?

Autor/ica:  tcode [ pon lis 01, 2007 11:05 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
Citat:
Nesmije mu biti ništa, to si si malo zabrijal da se sve jače čuje (sorry) ali tak ti je to, kad si skužil kaj se je dogodilo počel si jače slušati auto nego prije i tražiti problem,, zaboravi na to kaj se je dogodilo i vozi auto,, bit će sve ok :idea:
ne ozbiljno, motor je puno glasniji i nemirniji, cak se vibracije prenose na karoseriju, na 4000 okretaja rokce skoro kao dizel. ozbiljno ljudi nesto nije u redu, kiki a da ja potegnem do varazdina da vi to malo pogledate? btw, kako je na t4 sa ventilima, ima neki interval nakon kojeg se stelaju ako se stelaju?
Uh, pa nije valjda još jedan sa izgorenim ventilima :(

Autor/ica:  jaZey [ uto lis 02, 2007 12:03 am ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
Uh, pa nije valjda još jedan sa izgorenim ventilima :(
o nije tako jako glasno, bar ne jos :cry:

Autor/ica:  Mrky [ uto lis 02, 2007 8:56 am ]
Naslov: 

U 850 2.4 20v točim 95 oktana, jer je tako radio i bivši vlasnik. To je OK?

Autor/ica:  tcode [ uto lis 02, 2007 9:31 am ]
Naslov: 

Citat:
U 850 2.4 20v točim 95 oktana, jer je tako radio i bivši vlasnik. To je OK?
Ok je, kod atmo motora oktanska vrijednost goriva nije toliko kritična, osim ako nisi jako ozbiljno nabrijao motor (dignuta kompresija itd.).

Autor/ica:  Mrky [ uto lis 02, 2007 10:29 am ]
Naslov: 

Onakav je kakav je stigao iz tvornice :D

Autor/ica:  dgovorcin [ uto lis 02, 2007 10:46 am ]
Naslov: 

Pardon my english ali kaj nemaju benzinci senzor protiv kliktanja (dakle, nekontrolirane eksplozije uzrokovane samozapaljenjem smjese, one koja nije uzrokovana iskrom iz svječice) koji bi trebao sprječavati upravo takve stvari i havarije motora? Mislim da imaju. A koliko ja vidim u nekim tu brošurama i katalozima da se za taj autić preporučuje Research Octane Number RON 91-98. Po tome ono što se natočilo u taj auto je sasvim u redu pod uvjetom da ima bar 91 oktan. A navodno ih je bilo čak 98. Dobro, još uvijek stoji ona o (ne)kvaliteti goriva.

Autor/ica:  tcode [ uto lis 02, 2007 10:53 am ]
Naslov: 

Citat:
Pardon my english ali kaj nemaju benzinci senzor protiv kliktanja (dakle, nekontrolirane eksplozije uzrokovane samozapaljenjem smjese, one koja nije uzrokovana iskrom iz svječice) koji bi trebao sprječavati upravo takve stvari i havarije motora? Mislim da imaju. A koliko ja vidim u nekim tu brošurama i katalozima da se za taj autić preporučuje Research Octane Number RON 91-98. Po tome ono što se natočilo u taj auto je sasvim u redu pod uvjetom da ima bar 91 oktan. A navodno ih je bilo čak 98. Dobro, još uvijek stoji ona o (ne)kvaliteti goriva.
Većina novijih auta ima knock senzor, ali budi siguran da je taj sustav svjetlosnu godinu od savršenstva.

Autor/ica:  dgovorcin [ uto lis 02, 2007 11:03 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Pardon my english ali kaj nemaju benzinci senzor protiv kliktanja (dakle, nekontrolirane eksplozije uzrokovane samozapaljenjem smjese, one koja nije uzrokovana iskrom iz svječice) koji bi trebao sprječavati upravo takve stvari i havarije motora? Mislim da imaju. A koliko ja vidim u nekim tu brošurama i katalozima da se za taj autić preporučuje Research Octane Number RON 91-98. Po tome ono što se natočilo u taj auto je sasvim u redu pod uvjetom da ima bar 91 oktan. A navodno ih je bilo čak 98. Dobro, još uvijek stoji ona o (ne)kvaliteti goriva.
Većina novijih auta ima knock senzor, ali budi siguran da je taj sustav svjetlosnu godinu od savršenstva.
Ak ti veliš, bit ću siguran. :-) Da, tu mi fali malo iskustva, odrastao sam na dieselima; Ascona 1.6 D. Peugeot 404 break diesel, Peugeot 309 grd, Volvo V40 D. Navodno ovaj potonji ima sličan takav senzor koji registrira nekonrolirane explozije. Što točno mjeri a potom radi nemam poima ali mogao bi baš i malo istražiti.
Nego na kraju bi preporučio autoru ove teme i imaocu/nositelju problema da bez obzira vjerovao svojem osjećaju da auto radi lošije ili ne, svejedno posjeti kliniku Biškup na kraju Varaždina. Bolje spriječiti, nego lječiti. Pitaj Iggy-a kaj mislio o tome :-)

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto lis 02, 2007 11:32 am ]
Naslov: 

Ventili se podešavaju sami,, a za pregled se možeš dogovoriti sa dečkima kod Biškupa..

Autor/ica:  SHOLLE [ uto lis 02, 2007 12:31 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Ja uglavnom točim ES95 na Ini a kad natočim 98, osjetim razliku, pogotovo pod klimom je življi auto. Nisam još sa ovim probao 100-tku, ali mi je bivši letio na tome. Uglavnom, mali potroši sve što naspeš. :wink:
Zbog 95-tice ti je možda motor i stradao.. turbo+visoka kompresija( 9:1, za turbaka je to dosta visoko)+niskooktansko gorivo i eto ti posla. Pitanje je da li na našim pumpama deklarirana 95-tica uopće ima svojstva 95-tice :?
Ja imam S40 TD 115 KS pa točim eurodisel, žena ima Ibizzu 1.4, i toči eurosuper 95.
Ako kupim drugi Volvo 1.8 ili 2,0 benzinca (ne turbo) šta da točim, jer ste mi malo pobrkali u glavi te benzine?
Na Ini ima:
super 95 - to je kažu za stare aute
eurosuper 95 - to je za nove moderne motore, tako kažu na Ininim web stranicama???
super plus 98 - za ovo gorivo isto kažu da je za starije aute, pa mi nije jasno dal novi smiju ili nesmiju trošit ovo gorivo, a vidim da Vi preporučujete za turbake jer je "jače"?

Na Tifonu ima:
eurosuper 95
eurosuper 98
( to znači da nijedno nije za stare ili ???)

Iz ove teme sam skužio da je Inin super plus 98 = Tifonovom eurosuperu 98, jedino je stvar kvalitete, Tifonovo gorivo je inače kvalitetnije!? Tako kažu!

I šta da točim ako kupim benzinca?
U Brodu imamo samo dvije "kuće" Tifon i Inu u koje imam koliko - toliko povjerenje, ostali privatnici su katastrofa i ni za boga nebi nikom preporučio da natoči to smeće u svoj auto.
Na prvom mjestu mi je Tifon!

Pozdrav!

Autor/ica:  grimreaper [ uto lis 02, 2007 12:43 pm ]
Naslov: 

Toci LPG :wink:

Salu na stranu, ja tocim ES95icu u 40tku i sasvim je zadovoljna sa njim. Tocio sam u par navrata 98icu i nije bilo razlike, no zato je auto daleko zadovoljniji sa slovenskim benzinom. Mirnije radi, manje trosi, bolje ide...

Stranica: 2/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/