Sada je: pon srp 14, 2025 9:22 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub svi 26, 2012 9:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Teško, to povlači dosta toga za izmenu; ECU, instalacije, skroz druge agregate, DIM, ...koliko ti traže za motor, ako si ga nasao?


Vrh
   
PostPostano: sub svi 26, 2012 10:21 pm 
Offline

Pridružen/a: sub pro 18, 2010 10:49 pm
Postovi: 49
Vozi: volvo s60 d5
Jedan trazi 1500 eura a ovaj drugi 1650 eura al ovaj prvi nije puno ni preso samo 67 000.


Vrh
   
PostPostano: sub svi 26, 2012 10:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
To ti je povoljnooo. čak extra cena; bar je to moje mišljenje. U Deutschlandu su motori od 2.500 Eura pa nadalje.


Vrh
   
PostPostano: ned lip 19, 2016 4:31 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 24, 2015 6:49 pm
Postovi: 5
Vozi: volvo s40 1.9td
Danas mi se rascijepao mikro remen od alternatora i zapetljao se u zupcasti. Vidim da su i drugi imali istih problema pa me interesuje kako se rijesilo.


Vrh
   
PostPostano: ned lip 19, 2016 5:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Druga glava ili treba vidjeti dali se tvoja da urediti.Sve u svemu povelik izdatak nažalost

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned lip 19, 2016 5:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Ajmo cije delove za veliki servis moram priznat sad sam se us....

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: ned lip 19, 2016 7:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Nije problem čije dijelove nego se na velikom servisu mijenja i microremen i rolice(ili rolica ovisno o tipu)pa nema ovakvih problema.Plus toga moj savjet je sve to promijeniti nakon 100 000 km ili max 5 godina

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon lip 20, 2016 2:40 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 24, 2015 6:49 pm
Postovi: 5
Vozi: volvo s40 1.9td
Ja sam sada u nedoumici. Mislim ako je pukao jednom to se može desiti opet. Ne volim da mjenjam auta nego biram pouzdana i dugotrajna. Za s60 sam čitao da je motor projektovan u volvo kamionom programu. To mi je uljevalo povjerenje u izdržljivost i pouzdanost.
Mogu li biti siguran u pouzdanost ako promjenim glavu i stavim nov remen


Vrh
   
PostPostano: pon lip 20, 2016 4:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Nije problem u motoru već u neredovititim izmjenama remenja,španera i ostale galanterije koja ulazi u taj program te kupnja loših i ne kvalitetnih dijelova(posebice ležaja).Isto je bitno pravovremeno detektirati neobične zvukove koji dolaze iz rotirajućih sklopova koji ukazuju na istrošenost ležaja,kučišta ležaja itd.,a to so vrlo česti uzročnici kvarova sličnih tvojem.


Vrh
   
PostPostano: pon lip 20, 2016 10:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Remen i glava su najmanji problem i nisu uzroci havarije. Roleri, natezači su mnogo veći problem, a najveći remenica na alternatoru i ležaj klima kompresora. Ja sam na mom bivšem V70 D5 prvi v. servis naoravio na 176hkm, stavio Volvo set. Nakon nekih 10hkm počele vibracije kanalnog remena, u jesnom Volvo ovlašćenom servisu mi rekli da je natezač kanalnog i roler, koji su inače bili novi i Volvo, otišli. Samo sam im tražio da pogledaju remenicu alternatora, Ne, natezač, roler i novi kaiš 420€. Dobro, odem kući, skinem alternator, roler sa kvačilom zaštopovao. Toliko o ovlašćenom.


Vrh
   
PostPostano: čet lip 23, 2016 10:11 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 24, 2015 6:49 pm
Postovi: 5
Vozi: volvo s40 1.9td
Postoji li mogucnost da je remen od alternatora skidan i pogresno postavljen nakon zamjene ulja u kompresoru klime.
Na svim slikama i youtube filmicima sam vidio da su kanali okrenuti ka gore a na mom autu kanalici su sa unutrasnje strane.
Jako mi je bitno da imam pouzdanu informaciju jer sam servisirao auto prije neki dan, i smatram da je do cijepanja remena doslo zbog naopakog postavljanja.


Vrh
   
PostPostano: čet lip 23, 2016 10:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Tvoj remen bi trebao imati kanale i s jedne i druge strane

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet lip 23, 2016 10:57 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 24, 2015 6:49 pm
Postovi: 5
Vozi: volvo s40 1.9td
moj ima kanale samo sa jedne. jeli moguce da je nestrucnost u pitanju


Vrh
   
PostPostano: pet lip 24, 2016 10:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Moj je sa obe strane rebrast

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pet lip 24, 2016 10:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Citat:
moj ima kanale samo sa jedne. jeli moguce da je nestrucnost u pitanju




Koji motor je u pitanju? Mislim da samo ovi noviji D 2.0, 2,4 motori imaju takav remen (kanale samo sa jedne strane), Volvo stariji D5244T, T2,3,4 imaju sa obe strane kanale, jer kaiš tako ide da obe strane naležu oko rolnica, servo pumpe, alternatora, klima kompresora, remenice radilice. Kod novijih mislim da taj kaiš ide samo preko radilice, servo pumpe i alternatora i da imaš dva kanalna kaiša, nisam siguran, jer nisam imao prilike videti noviji motor.
D5 tvoj mora imati remen koji ima kanale sa obe strane.


Zadnja izmjena: Booki, dana/u pet lip 24, 2016 11:27 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan