VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str.
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9527
Stranica: 2/3.

Autor/ica:  CoL3 [ čet vel 14, 2013 3:17 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

da,to sam shvatio, i citao sam po google-u, razlika je golemo u snazi NA i ovog mog turba,evo danas se vracam sa faxa kako sam 10km od grada magistrale,vozim normalno 5-om 100-120km/h,znaci skroz lagan gas, i cim malo boosta se osjeti odmah mi izbacuje plin,ocito nedovoljan dotok zraka

Autor/ica:  Turbodiesel [ čet vel 14, 2013 3:43 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Citat:
"Žmuklerima"
Ne znam šta ti ta riječ znači.
Citat:
piput vas
Kojih "nas"? Mani me tih ad hominem fora, imaš pitanje, odgovori na njega kao čovjek.
Citat:
ne mislim ništa objašnjavat.
Bojim se da nije pitanje volje nego nečeg drugog...radujem se da me razuvjeriš argumentima.
Citat:
Imate svoj stav,
Svako ga ima, kao i...razne druge stvari. ;)
Ovdje ne pričamo o muzičkom ukusu već o, kako ti tvrdiš, dokazanim činjenicama, pa vjerujem da ti ne bi bilo teško dokazati istinu.
Ponavljam, argumentima. Šta si ti "radio" i "osjetio" ma "x automobila" me ne zanima, imao sam i ja "xx automobila" i svašta "osjetio", ali ne vidim kako bi to bilo relevantno za ovu raspravu*, pa ne bih da idemo u offtopic.
Dakle, ako imaš video-snimke i dyno slipove svojih auta sa i bez gljive sa ostatkom setupa nepromijenjenim. Ukoliko nemaš, daj šta imaš...od prijatelja, sa interneta i slično i objašnjenje na koji način gljiva dodaje snagu 200ks turbo motoru.

Izvoli.

Autor/ica:  danchi [ čet vel 14, 2013 6:09 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

To ti je psiho efekt!Kad baba popije tabletu odmah je zdravija i brže hoda :D Na "pravim"autima gljive rastu u kučištu filtera :lol: (i u pragovima...)

Autor/ica:  tcode [ čet vel 14, 2013 6:28 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Nema tu puno znanosti. Filteri zraka su nužno zlo i svi redom su restriktori usisa, neki više, neki manje. Što je manja restrikcija, to će više zraka ući u motor. Više zraka znači više okretnog momenta, odnosno više snage iz motora. Ukoliko se ugradnjom gljive uspije smanjiti ta restrikcija (protočnošću filter elementa, većom površinom, velocity stack-om itd.), a da se pritom ne poremeti dotok hladnog i svježeg zraka, neupitno je da će se profitirati. Samo nemojte očekivati desetke % na osnovnu snagu jer to nećete vidjeti. Ali da se može pokoji pony osloboditi, može. Ali se isto tako lošom gljivom i/ili ugradnjom može i izgubiti dio snage.

Autor/ica:  Kiki031 [ čet vel 14, 2013 7:02 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Mali doprinos raspravi: naručio sam i stavio K&N panel filter u svoj S60 ljetos, čisto radi toga da motor malko lakše "diše", a to je ujedno i sve što sam (nadam se) dobio. Iskreno, nikakvu povećanu snagu, dodatne ponije ili razliku od njegovih standardnih 170 konjića nisam osjetio, a nisam to ni očekivao. Primjetio sam jedino malko drugačiji, ajmo reći, sportskiji zvuk (ali samo za za nijansu) i to je to. K&N-ov panel filter sam imao i na bivšem autu, Xsari, a tu mogu doista reći da se na malom motoru 1.4 i, sa 75 konjića, ipak osjetilo malo poboljšanje, radila je i ponašala se malo življe, a zvuk je bio puno ljepši sa tim filterom. Naravno, ni to nisu bile neke drastične razlike, ali se moglo osjetiti.

Autor/ica:  Leonardo23 [ čet vel 14, 2013 7:10 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Franjo, prvu gljivu koju sam kupio, kupio sam je od Robija za 200 kn i nisam očekivao savršenstvo!
Simotu (sramotu) sam uzeo preko neta znači radi se o karbonskoj tubi koja ide na motore do 2500 ccm imala je isti problem kao i ona od 200 kn
Ja nekazem da je to nešto loše ili nije ali iz svog iskustva mogu reći samo da gljiva više služi kao neka estetika ispod poklopca motora i da je panel bolja solucija od same pečurke
Svojevremeno sam navijao i za najskuplji filter za CDA ali zašto bi ja dao 2000 kuna za filter a za njegovu ugradnju treba još 200-tinjak kuna da sve posložiš u košu i prebaciti akumulator u dragocjeni prostor u bunkeru
Opet i dalje tvrdim da sa pečurkom na motoru na kojem se mi vozimo, govorimo o turbacima, taj filter nemože ništa više snage dati a i ako da to su tako male nijanse da se to uopće neosjeti
Đutub vam je krcat filmića sa i bez čuning filtera i u igri su par jadnih kobila u plusu

Autor/ica:  tcode [ čet vel 14, 2013 11:06 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Na turbaku nećeš dobiti više snage u vrhu jer ecu kontrolira količinu zraka koju će turbo isporučiti. Ali ćeš zato dobiti nešto bolji odziv na gas i raniji spool turbine. No, generalno se slažem sa tobom, samo otvoreni filter na serijskom turbaku ne znači puno.

Autor/ica:  Leonardo23 [ čet vel 14, 2013 11:25 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Thank you maestro

Autor/ica:  CoL3 [ pet vel 15, 2013 7:07 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

sve shvatio :D
e sada da iskoristim temu,mislim poslije guma gewinde da radim (MBC CUSTOM)
zanima me da li su isti amotizeri,odnosno velicina i to u T4 i npr. 1.8 16v jer bih probao naci polovne amortizere pa ih poslati da ih prerade u gewinde da mi moji originalni amortizeri ostanu :)

Autor/ica:  Turbodiesel [ pet vel 15, 2013 7:12 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Radije skupi pare za nove amortizere pa njih prerađuj.

Autor/ica:  CoL3 [ pet vel 15, 2013 7:16 pm ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Zasto,jesi li radio kod njih ? cuo sam par iskustava i svi ga hvale kako radi...
Amortizeri ne trebaju biti u dobrom stanju,jedino je bitno da stup nije oksidirao i da nije negdje ostecen. On stavljam nove semeringe i reparira klip i ventile.

Autor/ica:  Turbodiesel [ sub vel 16, 2013 1:53 am ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str.

Izvini, preletio sam onaj do o MBC-u.
U tom sučaju, moglo bi biti ok. Mada je novo za te dijelove, zbog same (ne)istrošenosti materijala uvijek bolje, ali kako hoćeš. Posavjetuj se s njim.

Autor/ica:  CoL3 [ sub vel 16, 2013 2:01 am ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str.

to mi je on i rekao bas sto sam napisao u drugoj recenici jer sve pravi u kombinaciji aluminija i inoxa, on stavlja uložak i sve ostalo,one se kasnije mogu reparirati,pravi setup po mojoj zelji, meni auto nije za stylea sada da ga ja ubijam u pod,cisto da ostane na visini kao sto je zadnji kraj (koji propadne) i da se prednji malo spusti niže da dobije malu dozu agresivnosti i normalno da leži bolje na cesti,on kaze ako ne bude ured na svoj trosak mjenja setup,prepravlja i to, jos je netko sa foruma slao amortizere,da nije Robi tko li, tako sam negdje procitao,pa kada bih mogao do ljeta naci jos 2 da urade pa da nam spusti cijenu jer je u tom slucaju 2000kn,a ovako 2400kn

Autor/ica:  jazmi [ sub vel 16, 2013 9:23 am ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ?

Citat:
da,to sam shvatio, i citao sam po google-u, razlika je golemo u snazi NA i ovog mog turba,evo danas se vracam sa faxa kako sam 10km od grada magistrale,vozim normalno 5-om 100-120km/h,znaci skroz lagan gas, i cim malo boosta se osjeti odmah mi izbacuje plin,ocito nedovoljan dotok zraka

tebi nešto ne valja s plinom. nema to veze s gljivom.

Autor/ica:  CoL3 [ sub vel 16, 2013 10:16 am ]
Naslov:  Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str.

plin je bio uredu dok nisam gljivu stravio,ja sam radio nekoliko puta kalibraciju,al ovdje mu ocito nije dobra smjeza dotoka zraka ili sto vec s gljivom

Stranica: 2/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/