VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
S60 T5 test drive! https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=956 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 30, 2007 8:19 am ] |
Naslov: | |
neznam ni sam vishe,trebao bi isprobat josh jedan takav da mogu usporediti. muchi me samo jer 2,4T 200hp prima gas ko luud vech od 2,500Rpm a ovaj hebeni T5 mrtav do 4kile al opet ono 2,4T je soft turbo i radi i sa vechom kompresijom dok ovaj sa tlakom al opet nebitno sjecham se svog T4 dok je bio serijski sa 2,2 je pocheo lagano a na 2,800 je imao full snagu zahvaljujuchi bregastima malog stupnja. |
Autor/ica: | marko-svibje [ ned pro 02, 2007 2:01 pm ] |
Naslov: | |
Masa čini svoje,a možda filtere i to zamijenit. ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ ned pro 02, 2007 6:45 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Masa čini svoje,a možda filtere i to zamijenit.
sa turiranjem na leru nećeš ništa postići,samo šteti motoru a to što je T5 teži od T4 nebi trebao bit problem jer ima 50ks više što znači da T5 vuče 5,9kg po 1 konjskoj snagi a dok T4 vuče 6,4kg po 1 konjskoj snazi tako da bi po svim zakonima fizike T5 trebao biti minimalno brži, ali nisam ja niti napisao da želim usporedbu sa T4 već me je samo iznenadila ta tromost T5 motora do 4 kile rpm.![]() što se tiče autoputa taj auto je napravio zadnjih 60tkm relacije wien-hanover autobahna pa tako zagušenost motora isključujem a ta tromost upućuje sigurno na neki kvar bar se nadam ili je taj T5 zaista takav kakvim sam ga opisao. trebao bi probati još jednoga da mogu 100% potvrditi a koliko vidim za to ću morati kontaktirati AK Biškup ![]() |
Autor/ica: | tcode [ ned pro 02, 2007 8:02 pm ] |
Naslov: | |
Citat: a to što je T5 teži od T4 nebi trebao bit problem jer ima 50ks više što znači da T5 vuče 5,9kg po 1 konjskoj snagi a dok T4 vuče 6,4kg po 1 konjskoj snazi tako da bi po svim zakonima fizike T5 trebao biti minimalno brži, ali nisam ja niti napisao da želim usporedbu sa T4 već me je samo iznenadila ta tromost T5 motora do 4 kile rpm.
Osnovni model S60 T5 ima 1470kg po papirima. Dodaj na tu masu svu silinu dodatne opreme (a svaki je ima poprilično) i eto te na debelo preko tone i pol.Drugo, ovi omjeri Kg/KS su relevantni samo u trenutku kada motori dosegnu maksimalnu snagu. Kod T5 motora maks. snaga se razvija nešto kasnije zbog veće zapremine motora, turbine itd. Kod ubrzanja i međuubrzanja se to itekako osjeti, jer automobil veće mase će biti u tom pogledu inertniji i za nagliju promjenu brzine (ubrzanje), trebati će više snage, i sve dok ju motor ne razvije (a za to treba proći neko vrijeme dok se motor razvrti, turbina počne puhati punim plućima), automobil je "lijen". A možda su ipak u šumi ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ ned pro 02, 2007 8:09 pm ] |
Naslov: | |
T5 razvija max snagu ranije nego T4 i ta za nekih 300rpm a mase koje sam naveo su mase vozila sa svim tekućinama i prosječnim vozačom od oko 80kg tako da nema razloga da je tromiji nego T4 |
Autor/ica: | tcode [ ned pro 02, 2007 8:15 pm ] |
Naslov: | |
Citat: T5 razvija max snagu ranije nego T4 i ta za nekih 300rpm a mase koje sam naveo su mase vozila sa svim tekućinama i prosječnim vozačom od oko 80kg tako da nema razloga da je tromiji nego T4
Pusti dyno chart-ove koje deklarira proizvođač. I sam si se uvjerio u to kada si prvi puta bio u RSR-u, gjde ti je bio max. okretni moment, a gdje je po "specifikaciji" koja se navodi u teh. podacima proizvođača ![]() Točno je da je masa vozila izražena sa svim tekućinama i bla bla.. sve što si naveo, tako je navedena i izražena i kod T4, ali definitivno NIJE uračunata dodatna oprema. Aj, nema veze, najbolje je da ti probaš još kojeg, pa sam presudi. |
Autor/ica: | gonzo [ ned pro 02, 2007 8:25 pm ] |
Naslov: | |
T5 modeli imaju svejedno svu opremu tako da to nemože puno iznosit, eventualno razlika između kožnih i polukožnih siceva može iznosit 3-5kg a ova druga oprema je ista jer koliko je teži sa gsm telefonom ili drvenim volanom ,ajd nek je teži 20 kila što je zanemarivo. i V50t5 awd je teži nego taj s60 pa opet vuče marljivo od nekih 2500rpm tako da taj s60 kojeg sam vozio ima sigurno neki kvar ,ponaša se kao tipični atmosferac a ne kao jedan turbo motor sa 330Nm. |
Autor/ica: | tomislavostrman [ ned sij 27, 2008 7:39 pm ] |
Naslov: | |
hej,haj. baš sam kupil s 60 t5 250 ks,odlično ide ali je auto definitivno napravljen za otvorenu cestu i kao što je već rečeno linearna ubrzanja su -nema "sportske vožnje"-npr. vozio sam staru subaru imprezu 225 ks turbak iz 98 i auto vuče i u prvoj i u drugoj puno bolje -tulum na kotačima ali nije kao volvo u krajnjim brzinama.mislim da je t5r druga priča,skraćena getriba,pogon na sva četri i da je za sportskiju vožnju |
Autor/ica: | Izy [ pon sij 28, 2008 1:57 pm ] |
Naslov: | |
Ako si u Zg ja ti mogu ponuditi svoj V70 T5, pa da vidim utiske. Ja osobno nisam još uvijek zadovoljan performansama, iako je mnogo toga rađeno kod Biškupa i auto ide bolje nego prije, ako ne vjeruješ meni, možda možeš vjerovati G-tech-u, ali IMHO to je još uvijek daleko od onoga što bi T5 trebao davati. Neznam možda sam ja presubjektivan i previše čangrizav, ali eto. A usporedbe sa prezom ne pušim jer je u prvom redu ipak velika razlika u startnosti vozila zbog razlike u pogonu i načinu prijenosa snage na podlogu! |
Autor/ica: | grimreaper [ pon sij 28, 2008 2:21 pm ] |
Naslov: | |
@Izy: S60 T5 automatic i C70T5 automatic koje sam probao u zadnjih mjesec dana idu bolje nego moj T5R. Buduci da je tvoj T5 kada sam ga probao bio osjetno tromiji od mojeg, mora bit neka kvaka. Jesi radio kaj jos od tada? |
Autor/ica: | Izy [ uto sij 29, 2008 2:04 pm ] |
Naslov: | |
Joj grim naj me bedirati.... Da me neki automatic namlati kak zeca... nebu to dobre za moje slabašno srčeko.... ![]() Kad bi se sve stavilo na papir stavljena je nova turbina i napravljen malo prošireni veliki servis u kojemu se podrazumjeva i promjena komplet lamele s košarom i ležajem, izmjena SVIH tekućina u vozilu, filtera, blahblah i još neke sitnice. Sve u svemu od kada sam ga uzel investirao sam red veličine 25k kn. Ono što mi ostaje je generalka jer je kompresija na cilindrima na doljnjoj granici dopuštenih vrijednosti. No još nisam baš ziher dal' bum auto zadržaval ili ne. Još se nisam 100% odlučio. Vrijeme će pokazati. No ako definitivno odlučim zadržati auto (možda ne ja osobno ali barem ako će ostati u mom vlasništvu), onda ću se odlučiti definitivno za generalku. Samo je problem u tome što bih ja definitivno radio poštenu generalku u tom slučaju a Toni me odgovara od toga i preporuča samo predihtavanje.... No o tome bum razmišljal kad to dojde na red. |
Autor/ica: | gonzo [ uto sij 29, 2008 5:51 pm ] |
Naslov: | |
izi koliku kompresiju mjeriš ?? |
Autor/ica: | Izy [ ned vel 10, 2008 2:07 pm ] |
Naslov: | |
AFAIR niskih 11 po svim cilindrima |
Autor/ica: | gonzo [ ned vel 10, 2008 2:22 pm ] |
Naslov: | |
serijski taj motor ima 8,5:1 kompresiju ali to mi nikad nije bilo jasno kad se mjeri kako uvjek pokaže više. frend i ja smo mjerili na fiatu 16v turbo koji serijski ima 8:1 a mi izmjerili 11 ![]() |
Autor/ica: | tcode [ ned vel 10, 2008 3:38 pm ] |
Naslov: | |
Postoji statička i dinamička kompresija. |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |