VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
"Tele" je vani! (više nije) https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=960 |
Stranica: 2/5. |
Autor/ica: | C70 [ sub pro 01, 2007 5:49 am ] |
Naslov: | |
Katastrofa ![]() Po mojoj slobodnoj procjeni ne radi se samo o jednom servisnom intervalu. Vjerovatno barem o 2 do 3. Nije toliko pitanje kvalitete Valvoline ulja...nego najminimalnije održavanje ...a ovdje ga očito nije bilo. Uz sve to i pogrešna gradacija ulja... ![]() Šta se tiče ugradnje novih djelova, to stoji... da se mjenja samo jedan klip ako je sve ostalo u granicama dozvoljenog...malo mi je isto nejasno zašto klipnjače. Možda jedna od klipa koji je stradao ali ne sve...jer kako kažeš ostali klipovi i cilindri su uredu kao novi šta ukazuje da su vjerovatno i klipnjače uredu...jer zaista su izuzetno rjetke deformacije svih klipnjača...ovo navodm ćisto iz ekonomskih razloga...možda nebi bilo loše razmotrit još jednom odluku oko promjene... ![]() |
Autor/ica: | Branimir [ sub pro 01, 2007 11:06 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Fino. Još jedan Volvo motor koji je dobio po pi*ki od Valvoline ulja
Kiki koliki je inače po specifikaciji Volva servisni interval za taj motor, ili je ovo bio nemar vlasnika koji je očito ložio ovaj stroj ili je preskočio jedan servisni interval pa otišlo sve u p.m., inače na svom autu ulje mjenjam između 6-8 tkm upravo kako bi pokaušao izbjeć ovo.![]() |
Autor/ica: | Branimir [ sub pro 01, 2007 11:09 am ] |
Naslov: | |
Citat: @Branimir; ostali klipovi su super, nema potrebe raditi dodatan trošak, čak ni karike nisu potrošene, onda znaš da je i stanje klipova OK, jedino ovaj koji je dobil po pi...
Kako to da u tom slucaju treba mijenjati sve klipnjace, da li se nesto desilo na letecim lezajevima/radilici? Naravno, ocekujemo fotke i iz buducih faza rada. 8) Da li blok ima izmjenjive kosuljice cilindara? |
Autor/ica: | gonzo [ sub pro 01, 2007 11:20 am ] |
Naslov: | |
koliko ulja ti potroši do tih 20tkm |
Autor/ica: | C70 [ sub pro 01, 2007 12:37 pm ] |
Naslov: | |
Gledaj Kiki je navea da ide i promjena radilice, šta povlači za sobom i promjenu svih ležaja: temeljnih, letečih i na krajevima radilice kugličastih ležaja. Kako mi se čini i sama radilica je platila odnosno sicevi ležaja a vjerovatno nije više ravna nego u offsetu - deformirana. I da se ne mjenja radilica nego poravna,opet ide brušenje šta opet povlači izmjenu navedenih ležaja. Ako se pogledaju malo detaljnije slike a pogotovo sve one površine gdje se nakupio talog ulja. Taj motor se izuzetno grijao odnosno pregrijavao zato je i dolazilo do (palenja ulja) odnosno karbonizacije i još pored toga protok minimalan ili nikakav zbog totalno začepljenog filtera...vjerovatno ide i glava na testiranje i ravnanje...OBAVEZNO. |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sub pro 01, 2007 11:41 pm ] |
Naslov: | |
Servisni interval je za taj motor 20tkm, pravilno ulje to može podnjeti, ali neodgovarajući acea standard ulja radi tu garež i polako sa vremenom dođe do toga do čega je došlo. Klipnjače mijenjam iz razloga što su termički sjebane odnosno 3 od 5 su poplavile zbog blokiranja letečih ležajeva, glavni ležajevi su tek malo dobili ( zanemarivo) tak da je blok motora OK. Glava se bude svakak obrađivala, testiranje nije potrebno jer se auto nije pregrijal i nije bilo tragova ulja u rashladnoj tekučini i obrnuto. |
Autor/ica: | C70 [ ned pro 02, 2007 5:24 am ] |
Naslov: | |
To je tako, uzročno posljedična veza je učinila svoje. Ma mislim kad pogledaš realno taj je motor odj...ao svoje. Toliko bit pregrijan da klipnjače poplave do 3 ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Izy [ ned pro 02, 2007 9:30 am ] |
Naslov: | |
Citat: Nemam sad sliku klipa kak zgleda zaboravil skinuti sa fotića, klip je udaral u glavu i razbio se sa strane i popucale su karike, nemožete vjerovati a bloku ništa! Ko novi je, bez oštečenja i potrošenosti.
Klip ti je pukao zato što je gadno pregrijan, inače blok nebi mogao mogao proći bez vidljivijih oštečenja... Moj savjet ti je da staviš ostale klipove pod temperaturu od min 60 oC (temperatura vrenja vode) i onda ih dobro pregledaš zbog pukotina koje ti se šire zagrijavanjem a dok je hladan klip se ne vide.
|
Autor/ica: | Branimir [ ned pro 02, 2007 11:25 am ] |
Naslov: | |
Citat: koliko ulja ti potroši do tih 20tkm
Pocne javljati na displeju na oko 10k, na stangici je tada par mm iznad minimuma. Dotocim do maksimuma (7-8 dcl) i iducih 10 k,odnosno do izmjene sam miran.
|
Autor/ica: | KIKIR6 [ ned pro 02, 2007 11:33 am ] |
Naslov: | |
Malo ste zabrijali, motor nije odjebao svoje i nije bio pregrijan, pregrijale su se samo klipnjače zbog blokiranja letećih ležajeva. Auto ne slažem za prodaju nego za sebe. Klip nije pukao zbog pregrijavanja nego zbog toga kaj je udarao u glavu ( odšrafili su se šrafi na klipnjači ) Auto je vozio telac + baba. |
Autor/ica: | zlaya [ ned pro 02, 2007 11:56 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: koliko ulja ti potroši do tih 20tkm
Pocne javljati na displeju na oko 10k, na stangici je tada par mm iznad minimuma. Dotocim do maksimuma (7-8 dcl) i iducih 10 k,odnosno do izmjene sam miran. |
Autor/ica: | C70 [ ned pro 02, 2007 5:15 pm ] |
Naslov: | |
Kiki. Ja nisam imao pojma da je auto za tebe i da radiš za sebe. To več mjenja neke moje predrasude oko investiranja u motor odnosno nabavljanja oriđiđi djelova...mislim da ti je poznat slučaj iz CVB-a (Slaven) S70 t5 i koliko je njega koštao novi motor...kad bi meni bila pružena takva mogučnost bez razmišljnja bi se odlučio za novi motor...dobro razumjem i onu drugu stranu financijsku. Šta se tiće dali je motor bio pregrijan ili nije...meni klipnjače govore puno toga... ![]() 4 Branimir, u petak znači prije dva dana sam odvozja relaciju ST-ZG-ST sve u dahu znači točnih 834 km. Doslovno na šipki za ulje sam stavio crticu ma baš da vidim koliko če i ako če ulja potrošit. Šta se tiče same vožnje u pravcu ZG znači izlaz ST - rotor ZG (Dugi nije bio ![]() Ne da je Zlaya u pravu i njegove observacije nego ti gornji primjer govori i jedan od razloga zašto če i dalje motor ne trošit odnosno jako malo trošit ulje. |
Autor/ica: | zlaya [ ned pro 02, 2007 7:56 pm ] |
Naslov: | |
Čuj prika kod atmo motora je nešto drukčije i oni u principu i nesmiju trošit ulje, ono na 10tkm do 0.5 lit je u granicama normale dok za turbo motore to ne vrijedi a pogotovo kad ulje počne gubit svoja početna svojstva a ti šajbaš ga ko svetog Iliju na +40 a ulje ti recimo ima 15 tkm EGT na autoputu oko 800 stupnjeva ma nema boga da ti ga ne troši i još imaš neko govno od ulja pa u motoru malo po malo se skuplja talog,garež i eto ti za par 10-a tkm sranja, a čemu za parsto kuna. |
Autor/ica: | gonzo [ ned pro 02, 2007 8:15 pm ] |
Naslov: | |
@branimir e tad ti je onda vrijeme da mjenjaš ulje jer je ono izgubilo velik dio svojih svojstva i zato ga naglo počne trošit a i vjeruj mi tvoja turbina će ti biti jako zahvalna... |
Autor/ica: | Branimir [ pon pro 03, 2007 10:01 am ] |
Naslov: | |
Citat: @branimir
Ne kuzim kad, na 10 ili na 20? Auto do sad ima 67 k km, uredno je na svakih desetak k km javio "oil level low" na displeju. Bez obzira imalo ulje tada 8 ili 18 k km. Nekad sam natocio odmah, nekad 500 km kasnije.
e tad ti je onda vrijeme da mjenjaš ulje jer je ono izgubilo velik dio svojih svojstva i zato ga naglo počne trošit a i vjeruj mi tvoja turbina će ti biti jako zahvalna... |
Stranica: 2/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |