Sada je: uto srp 15, 2025 4:55 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 244 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 12 13 14 15 16 17 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet ožu 14, 2014 10:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned stu 30, 2008 2:27 pm
Postovi: 676
Vozi: V4O 1.9 D 103 KS
Lokacija: Sovići, Grude, Hercegovina
Citat:
Citat:
@zerich- ima li u tvojim krajevima takav motor?
U njegovim krajevima se gonjaju uglavnon renoji tuj i tamo tojota a jedan komšo ima i mečku
Ono što se voza u mom kraju moreš vidit samo u Ženevi jednom godišnje samo ne smimo o tom pričat :D

_________________
Ne vjeruj ženi koja laže!
slika


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 15, 2014 4:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
to je sve ured,gledali smo, mislim u pon ili uto skinuti karter, vjerujemo da je do letećih, jer situacija je ova, bili smo prvi put pomjesali polutke klipnjaca, mislim 3 i 4 ili kako vec,uglavnom nisu bile na svome mjestu prvi put kako je obiljezeno, ali su tad prvi put stavljeni novi lezajevi, sada kad smo montirali stavili smo svaki na svoj mjesto i tako su se onda i leteci pomjesali,nisu gdje su bili,pa vjerovatno na njima gubi ?


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 15, 2014 6:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jeste izmjerili tlak ulja na zagrijanom motoru?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 20, 2014 12:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
nismo mjerili,ali dok se pali lampica ocito da je nizak, da negdje gubi, karter sam svakako skidao da ga operem od starog ulja i spene pa sam usput zamjenio letece i senzor pritiska,ali se opet pojavljuje. Pri paljenju se uopce ne pali i kada auto radi u leru,nego nakon izvjesne voznje pođe se paliti ispod 1000 RPM, ne ostaje da je uljna pumpa ili brizgaljke ulja valjda.... mada nije se valjda mogla pumpa od stajanja pokvariti il sl.


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 20, 2014 9:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Hladno ulje je puno gušće, samim time je i pritisak veći, pa ti se zato ne pali lampica indikatora pritiska sve dok se ulje ne zagrije i tlak ne padne.

Dalje, uljna pumpa ne stvara pritisak ulja. Ona radi protok ulja kroz sistem. Pritisak stvaraju uljni kanali i tolerancije između radilice i ležajeva. Što su veće tolerancije, to je manji pritisak i obrnuto. Probaj još jednom skinuti karter i komprimiranim zrakom propuhati kroz sve uljne kanale do kojih možeš doći. Možda ti je diht masa negdje začepila koji kanal, meni se to jednom dogodilo.

Jeste li uopće stavili dobre ležajeve - tolerancije, premjerili radilicu i klipnjače sa mikrometrom?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 25, 2014 9:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
da, lezajevi su ured, nove sam i stavio,sve njegovo isto kao prije,prije je radilo... znaci evo, od kada sam sastavio motor opet sam promjenio lezajeve, pa je opet svijetlila lampica, zatim sam promjenio usput i senzor pritiska ulja, opet svijetli, pa smo evo danas brizgaljke ulja skidali i propuhivali, ja sam ih osobno ispuhao samo tako da sam ih ispuhao drama dobro, nije moglo mikroskopska prasina ostati, smontiramo i opet istoo !!! vise ludim, novca nemam, neznam koji vrag da mu radim,sad jedino sto kontamo da je ta uljna pumpa, ili sto mi kolega majstor smatra da nije ona sitka u karteru, ali valjda onaj dio sto ide u blok,jer se on samo ugura valjda u blok pa konta da na njemu ne vuče falš zrak, ili da nije na gumicama onim zelenim na karteru,al smo i njih namazali diht masom pa tako da neznam sta vise moze da bude,nisam pametan nikako, neznam da se mogla pumpa goriva tako od stajanja 15 dana pokvariti... imas li ideju gdje jos da pusem, gdje u karteru moze biti,njega sam detaljno bio oprao kad sam letece mjenjao,sitku nisam skidao,ali sam onaj dio sto ulazi u karter ocistio...
pritisak smo mjerili manometrom, kad dajem gasa on ide i do 3, ovako na leru u pocetku je oko 0.8, kasnije kad se zagrije bude oko 0.5,a senzor i mjeri 0.5
mislim da cu premlad posjediti zbog volva,a toliko ga volim da nemogu odustati, u inat kvarovima jos ga vise zelim


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 25, 2014 10:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Imaš još i onaj bypass uljni ventil u karteru. Ako je ispravan, otvori se na pritisku ulja oko 5 bara tako da pritisak ne raste preko toga. Ako je neispravan ili zaglavljen u otvorenom položaju, onda nemaš pritiska na leru.

Ali ja bih se kladio na to da ti nisu dobre tolerancije ležajeva i/ili da je radilica loša.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 26, 2014 12:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
to prvo cu probati vidjeti
lezece smo vratili tocno kako su bili, nalegli su odlicno, letece smo mjenjali na novo... e sad,a ko je radilica losa cudi me da nije gorila lampica kada sam prvi put sastavio motor ?


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 26, 2014 8:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Pored letećih, imaš i glavne ležajeve. Od prvog sklapanja si napravio jako malo km da bi mogao zaključiti da nije do njih.

Ležajevi se ne kupuju "od oka", nego se svaki journal na radilici mora precizno izmjeriti (mikrometrom, trebaš točnost u stotu milimetra), svaki promjer na klipnjači, svaki promjer na konzoli radilice. I onda se prema tome kupuju odgovarajući ležajevi da bi postigao potrebne tolerancije. Ukoliko su radilica i konzola u tvorničkom stanju, tek tada možeš kupovati ležajeve prema tablici proizvođača, pa uzimaš ležajeve označene bojama. Nadam se da barem malo shvaćaš da to nije dječja igra i da se tom poslu mora pristupiti krajnje ozbiljno inače imaš ovo što sada imaš. Opet ti ponavljam, tebi je daleko isplativije bilo naći drugi motor ili barem polumotor, jer ovako se učiti na vlastitim pogreškama uvijek bude najskuplja varijanta.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 26, 2014 10:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
to da, ovaj majstor ima prilicno iskustva pa on radi sve,ja pripomazem i sto mogu da uradim sam to uradim,sto je bezopasno,jer i on sam je slagao auta od 10sec, pa ja njemu sve prenosim sto mi kazes pap okusavamo rijesiti, al radilica je bila dobra,nju smo gledali jer me najvise strah za nju bilo,a na lezecim smatramo da bi do sada vec zaribao jer sam s autom presao oko 400-500km od kad sam ga sklopio neki dan, a uz to neznam dal sam napomenuo da je sve u standardu, nije specijala, jer da je radilica zaribala kaze da bi nju i lezajeve nosili na obradu. motor sam drugi mislio,a l ovako kada sam sve stavio na papir isplatnije mi je bilo ovako uraditi motor da znam sta imam jer su mi ruke gratis,a u nas dijelovi i mašinska obrada nije skupa,mada opet mogao sam uzeti blok pa se mozda posreci i potraje
i usput gdje se nalazi bypass taj uljni ventil u karteru tocnije ?


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 26, 2014 10:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ne sjećam se više gdje je taj ventil, najbolje da ti netko pogleda u VADIS-u pa stavi ovdje sliku.

Što se tiče "sve je u standardu", to ne znači da su ti svi ležajevi isti. Nego da preko oznaka na bloku motora i oznaka na radilci možeš iz tablice vidjeti koji ležaj (plavi, žuti, zeleni..) ide na koje mjesto.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 26, 2014 1:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
ako netko ovdje vidi valjda ce javiti,ja sam davno instalirao je bio ali nece registracija nesto... stavio sam i u grupu na fb, nadam se da netko ima vadis pa ce reci... usput kolega pita da se slucajno ne nalazi u uljnoj pumpi


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 28, 2014 12:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ako ti šta znači, na 16v redblocku se nalazi na uljnoj pumpi, odmah ispod remenice, u biti ti je to šaraf, opruga i kuglica i kad zašteka zna se desiti to što se tebi dešava.
Da li je na istom mjestu na whiteblocku, ne znam.

No u svakom slučaju sam skloniji vjerovati u tcode-ovu teoriju.

Pozdrav

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 28, 2014 6:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
hvala puno na infu,to cu svakako pogledat na uljnoj ima li,al me zanima ovamo da sad bezveze ne prosipam ulje jer sam stavio novo 5w40


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 28, 2014 7:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Na slici pod 32-34 je regulator.

KLIK!

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 244 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 12 13 14 15 16 17 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan