VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

kuckanje (ćekićanje) u motoru T4
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10522
Stranica: 14/17.

Autor/ica:  zerich [ pet ožu 14, 2014 10:38 am ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Citat:
Citat:
@zerich- ima li u tvojim krajevima takav motor?
U njegovim krajevima se gonjaju uglavnon renoji tuj i tamo tojota a jedan komšo ima i mečku
Ono što se voza u mom kraju moreš vidit samo u Ženevi jednom godišnje samo ne smimo o tom pričat :D

Autor/ica:  CoL3 [ sub ožu 15, 2014 4:33 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

to je sve ured,gledali smo, mislim u pon ili uto skinuti karter, vjerujemo da je do letećih, jer situacija je ova, bili smo prvi put pomjesali polutke klipnjaca, mislim 3 i 4 ili kako vec,uglavnom nisu bile na svome mjestu prvi put kako je obiljezeno, ali su tad prvi put stavljeni novi lezajevi, sada kad smo montirali stavili smo svaki na svoj mjesto i tako su se onda i leteci pomjesali,nisu gdje su bili,pa vjerovatno na njima gubi ?

Autor/ica:  tcode [ sub ožu 15, 2014 6:29 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Jeste izmjerili tlak ulja na zagrijanom motoru?

Autor/ica:  CoL3 [ čet ožu 20, 2014 12:36 am ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

nismo mjerili,ali dok se pali lampica ocito da je nizak, da negdje gubi, karter sam svakako skidao da ga operem od starog ulja i spene pa sam usput zamjenio letece i senzor pritiska,ali se opet pojavljuje. Pri paljenju se uopce ne pali i kada auto radi u leru,nego nakon izvjesne voznje pođe se paliti ispod 1000 RPM, ne ostaje da je uljna pumpa ili brizgaljke ulja valjda.... mada nije se valjda mogla pumpa od stajanja pokvariti il sl.

Autor/ica:  tcode [ čet ožu 20, 2014 9:52 am ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Hladno ulje je puno gušće, samim time je i pritisak veći, pa ti se zato ne pali lampica indikatora pritiska sve dok se ulje ne zagrije i tlak ne padne.

Dalje, uljna pumpa ne stvara pritisak ulja. Ona radi protok ulja kroz sistem. Pritisak stvaraju uljni kanali i tolerancije između radilice i ležajeva. Što su veće tolerancije, to je manji pritisak i obrnuto. Probaj još jednom skinuti karter i komprimiranim zrakom propuhati kroz sve uljne kanale do kojih možeš doći. Možda ti je diht masa negdje začepila koji kanal, meni se to jednom dogodilo.

Jeste li uopće stavili dobre ležajeve - tolerancije, premjerili radilicu i klipnjače sa mikrometrom?

Autor/ica:  CoL3 [ uto ožu 25, 2014 9:26 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

da, lezajevi su ured, nove sam i stavio,sve njegovo isto kao prije,prije je radilo... znaci evo, od kada sam sastavio motor opet sam promjenio lezajeve, pa je opet svijetlila lampica, zatim sam promjenio usput i senzor pritiska ulja, opet svijetli, pa smo evo danas brizgaljke ulja skidali i propuhivali, ja sam ih osobno ispuhao samo tako da sam ih ispuhao drama dobro, nije moglo mikroskopska prasina ostati, smontiramo i opet istoo !!! vise ludim, novca nemam, neznam koji vrag da mu radim,sad jedino sto kontamo da je ta uljna pumpa, ili sto mi kolega majstor smatra da nije ona sitka u karteru, ali valjda onaj dio sto ide u blok,jer se on samo ugura valjda u blok pa konta da na njemu ne vuče falš zrak, ili da nije na gumicama onim zelenim na karteru,al smo i njih namazali diht masom pa tako da neznam sta vise moze da bude,nisam pametan nikako, neznam da se mogla pumpa goriva tako od stajanja 15 dana pokvariti... imas li ideju gdje jos da pusem, gdje u karteru moze biti,njega sam detaljno bio oprao kad sam letece mjenjao,sitku nisam skidao,ali sam onaj dio sto ulazi u karter ocistio...
pritisak smo mjerili manometrom, kad dajem gasa on ide i do 3, ovako na leru u pocetku je oko 0.8, kasnije kad se zagrije bude oko 0.5,a senzor i mjeri 0.5
mislim da cu premlad posjediti zbog volva,a toliko ga volim da nemogu odustati, u inat kvarovima jos ga vise zelim

Autor/ica:  tcode [ uto ožu 25, 2014 10:14 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Imaš još i onaj bypass uljni ventil u karteru. Ako je ispravan, otvori se na pritisku ulja oko 5 bara tako da pritisak ne raste preko toga. Ako je neispravan ili zaglavljen u otvorenom položaju, onda nemaš pritiska na leru.

Ali ja bih se kladio na to da ti nisu dobre tolerancije ležajeva i/ili da je radilica loša.

Autor/ica:  CoL3 [ sri ožu 26, 2014 12:21 am ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

to prvo cu probati vidjeti
lezece smo vratili tocno kako su bili, nalegli su odlicno, letece smo mjenjali na novo... e sad,a ko je radilica losa cudi me da nije gorila lampica kada sam prvi put sastavio motor ?

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 26, 2014 8:28 am ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Pored letećih, imaš i glavne ležajeve. Od prvog sklapanja si napravio jako malo km da bi mogao zaključiti da nije do njih.

Ležajevi se ne kupuju "od oka", nego se svaki journal na radilici mora precizno izmjeriti (mikrometrom, trebaš točnost u stotu milimetra), svaki promjer na klipnjači, svaki promjer na konzoli radilice. I onda se prema tome kupuju odgovarajući ležajevi da bi postigao potrebne tolerancije. Ukoliko su radilica i konzola u tvorničkom stanju, tek tada možeš kupovati ležajeve prema tablici proizvođača, pa uzimaš ležajeve označene bojama. Nadam se da barem malo shvaćaš da to nije dječja igra i da se tom poslu mora pristupiti krajnje ozbiljno inače imaš ovo što sada imaš. Opet ti ponavljam, tebi je daleko isplativije bilo naći drugi motor ili barem polumotor, jer ovako se učiti na vlastitim pogreškama uvijek bude najskuplja varijanta.

Autor/ica:  CoL3 [ sri ožu 26, 2014 10:03 am ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

to da, ovaj majstor ima prilicno iskustva pa on radi sve,ja pripomazem i sto mogu da uradim sam to uradim,sto je bezopasno,jer i on sam je slagao auta od 10sec, pa ja njemu sve prenosim sto mi kazes pap okusavamo rijesiti, al radilica je bila dobra,nju smo gledali jer me najvise strah za nju bilo,a na lezecim smatramo da bi do sada vec zaribao jer sam s autom presao oko 400-500km od kad sam ga sklopio neki dan, a uz to neznam dal sam napomenuo da je sve u standardu, nije specijala, jer da je radilica zaribala kaze da bi nju i lezajeve nosili na obradu. motor sam drugi mislio,a l ovako kada sam sve stavio na papir isplatnije mi je bilo ovako uraditi motor da znam sta imam jer su mi ruke gratis,a u nas dijelovi i mašinska obrada nije skupa,mada opet mogao sam uzeti blok pa se mozda posreci i potraje
i usput gdje se nalazi bypass taj uljni ventil u karteru tocnije ?

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 26, 2014 10:25 am ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Ne sjećam se više gdje je taj ventil, najbolje da ti netko pogleda u VADIS-u pa stavi ovdje sliku.

Što se tiče "sve je u standardu", to ne znači da su ti svi ležajevi isti. Nego da preko oznaka na bloku motora i oznaka na radilci možeš iz tablice vidjeti koji ležaj (plavi, žuti, zeleni..) ide na koje mjesto.

Autor/ica:  CoL3 [ sri ožu 26, 2014 1:51 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

ako netko ovdje vidi valjda ce javiti,ja sam davno instalirao je bio ali nece registracija nesto... stavio sam i u grupu na fb, nadam se da netko ima vadis pa ce reci... usput kolega pita da se slucajno ne nalazi u uljnoj pumpi

Autor/ica:  Turbodiesel [ pet ožu 28, 2014 12:14 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Ako ti šta znači, na 16v redblocku se nalazi na uljnoj pumpi, odmah ispod remenice, u biti ti je to šaraf, opruga i kuglica i kad zašteka zna se desiti to što se tebi dešava.
Da li je na istom mjestu na whiteblocku, ne znam.

No u svakom slučaju sam skloniji vjerovati u tcode-ovu teoriju.

Pozdrav

Autor/ica:  CoL3 [ pet ožu 28, 2014 6:30 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

hvala puno na infu,to cu svakako pogledat na uljnoj ima li,al me zanima ovamo da sad bezveze ne prosipam ulje jer sam stavio novo 5w40

Autor/ica:  Turbodiesel [ pet ožu 28, 2014 7:34 pm ]
Naslov:  Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4

Na slici pod 32-34 je regulator.

KLIK!

Stranica: 14/17. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/