Sada je: čet srp 17, 2025 8:03 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 13 14 15 16 17 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sub srp 26, 2008 8:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
Citat:
novi upitnik, počelo mi bacat onu šipku s kojom se mjeri ulje - van! čim ga jače zgazim, razvrtim, šipka izleti jedno 3 cm van, i malo se motor poprska uljem.
jeli to radi lošeg dihtunga kapice (ne osjeti se nikakav zubac kad se šipka stavlja nazad, gumic aje na svom mjestu) ili to ipak preveliki pritisak?

čuoh da je kao "začepljen odušak ulja"?? ili tako neš?

fala
hmmm... meni se to događalo na golfu dok je gubil kompresiju... pogledaj ventile, dihtung glave...

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub srp 26, 2008 9:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
novi upitnik, počelo mi bacat onu šipku s kojom se mjeri ulje - van! čim ga jače zgazim, razvrtim, šipka izleti jedno 3 cm van, i malo se motor poprska uljem.
jeli to radi lošeg dihtunga kapice (ne osjeti se nikakav zubac kad se šipka stavlja nazad, gumic aje na svom mjestu) ili to ipak preveliki pritisak?

čuoh da je kao "začepljen odušak ulja"?? ili tako neš?

fala
promjeni dihtung na šipki ulja.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned srp 27, 2008 4:35 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Citat:
Citat:
novi upitnik, počelo mi bacat onu šipku s kojom se mjeri ulje - van! čim ga jače zgazim, razvrtim, šipka izleti jedno 3 cm van, i malo se motor poprska uljem.
jeli to radi lošeg dihtunga kapice (ne osjeti se nikakav zubac kad se šipka stavlja nazad, gumic aje na svom mjestu) ili to ipak preveliki pritisak?

čuoh da je kao "začepljen odušak ulja"?? ili tako neš?

fala
promjeni dihtung na šipki ulja.
znaci ipak je samo to...ja se več ustrtario :)

gracije.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 06, 2008 10:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Evo konjića 8)

slika

slika

slika

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 06, 2008 11:31 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
oooaaajme e, nisi mi trebo slike slat, jer ču SAD krenut u ZG! :)

glavno da mi je mehaničar na godišnjem do 18.8., do tad ču je izgleda samo mazit. :cry:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 10, 2008 12:13 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
evo je, stigla bejbe, i mali P C C C C C...

slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 10, 2008 12:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
:)

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 10, 2008 12:39 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
strah me malo da ona lampica ne gori zbog sonde, na 350 km potrošio sam 40 l, uz konstantno gaženje, bilo je i par....sprinteva... mogu mislit sta ce bit s novom turbinom :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=eVlZ8lkFtmk

rekord 237 kmh po GPS-u, a na satu pokazuje nekih 20 km više.
mozda GPS griješi :D (da bar)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 19, 2008 5:16 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
jos se ja tlacim s turbinom, naime, ako ja stavim turbinu gore i ako je limitiram je WG-om na 0.8 bara, nebi trebo imat problema dok nejdem remapirat čip, jeli to tako?
znam d abi brže došla do 0.8 bara nego ova koju sad imam, al to nebi trebalo tolko smetat motoru...?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 19, 2008 5:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
0,6 bara je serijski tlak za 2.0t motore. Sa 14t turbinom ne bi trebao ići preko 0,5 bara bez remap-a i neće biti problema.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri sij 14, 2009 9:41 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
evo da se i ja malo pohvalim, kako je nedelja protekla radno:

mečnuta nova 14T napokon, iako sam tjeo najprije napravit 3" direktan ispuh, moro sam malo okrenut redosljed, jer nikako da počnem nisčim.

pa tako ja uzeo stvar u svoje ruke i stavio pravu stvar na pravo mjesto:

the old, rusty one:
slika



i napokon, novi sjaj, ove crvene flekice po turbini je 0- grupa, pa ako nekom treba malo:
slika



zadovoljan sam, bio kod mehaničara na inspekciji 3. dan, nigdje ništa ne pušta, nigdje ništa ne visi, ne mrda se, limitiro sam je WG-om na 0.7 bara za sad, ubrzo ču po auspuh pa kod janeza na valjke :twisted:


Zadnja izmjena: OnYX, dana/u pon sij 24, 2011 4:00 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sri sij 14, 2009 9:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Svaka čast ,ne za posao nego za uvjete u kojima slažeš pilu :clap:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sri sij 14, 2009 10:00 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
fala fala, a moraš se snač s onim što imaš! kad bi imo garažu ja mislim da nebi uopče spavo.


Vrh
   
PostPostano: pet sij 16, 2009 7:03 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
evo stare:

stara turbina, horror:

slika

slika

slika

slika

slika

što bi ga ovo bilo? proboj neki?
slika


Vrh
   
PostPostano: pet sij 16, 2009 7:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ta pregrada tj. twin scrool je normalno da malo ispuca, ali ovak kak je to sve skupa kod tebe ispucalo nije ni malo normalno :o

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 13 14 15 16 17 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan