VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
kuckanje (ćekićanje) u motoru T4 https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10522 |
Stranica: 17/17. |
Autor/ica: | luj0 [ uto tra 29, 2014 3:11 pm ] |
Naslov: | Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4 |
Citat: Hvala,sad cu ga opet skinuti pa probati dok se vratim s fakulteta,ovaj sam bio skidao
Ajde ovako, prati ovo i nemas problemahttp://thepiratebay.se/torrent/3512164/VADIS_volvo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Starting VADIS for the first time Click your start menu and locate VADIS. Start the program. A window will appear prompting you to enter a user id and password. User ID: SYSADM Password: NQZ5-XC3E-P8HD-A2SU Password must be written exactly as above, dashes (-) included. After you?ve entered the information above, do not press any keys. Instead, use the mouse to click the button to the right labeled ?System Configuration?. Here you must create a new user. User ID: - Enter a name between one and eight characters. Password: - Enter a password between one and eight characters. The below options are: User Language - Language that will be used for the user. What you can select here may vary depending on your install (CD, DVD, etc). Information Types ? What information the user should be able to access. Press ?Select All? or pick individual components. Partner Group ? Select Volvo Cars Europe or International Misc. When the above steps are completed, click ?Create New User? and the username will appear in the top left list. Configuration is now complete, press ?OK? to continue. |
Autor/ica: | miro06 [ ned svi 11, 2014 9:49 am ] |
Naslov: | Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4 |
http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijel ... as-4594421" onclick="window.open(this.href);return false; ako se ne varam ovakav motor je u tebe, samo mi nije jasno otkud u s60-tki. |
Autor/ica: | CoL3 [ čet svi 22, 2014 12:19 am ] |
Naslov: | Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4 |
Ne pise koji motor ? A vadis sada kad sam instalirao nece ni da mi otvori :/ kliknem,a nista se ne događa... progooglat cu da nadem drugi... Uglavnom auto sam rijesio, pri mjerenju svega vidjeli smo da ima odstupanja malo na polutkama, tj. gnijezdu,kako li vi vec kazete, gdje upadne radilica, smije biti do 7-8 stoti, u mene je bilo 10, pa laganim smirglanjem vodobrusnim papirom, smo skinuli onu prvu masu sto je nekada stavljena te smo samo na taj nacin dobili 3 stoti, zatim nova klipnjaca koja je bila otisla (opet hvala veliko Nenadu) je rijesila problem. dosli smo na zeljene mjere, sve ostalo je bilo ured. Stavio sam sada glyco lezajeve. Sve pospajao, upalio i auto napokon normalno radi. Ne pali lampicu, sve je za 5,nista se ne cuje. Cak od kada sam ga kupio kada ga ugasim ono kao da se strese,ali sada nista,usput sam i dizne sve ocistio. Jedini problem mi je idalje, jos od udesa prosle godine malo kao grijanje,mada su neki rekli da treba tako. U voznji je temp 87-93, dok kada stoji ili po gradu zna doci do 100, te je na 102 palio odmah drugu brzinu ventilatora. Danas smo ispitivali releje i sve cackali,te je proradila prva brzina, ali i ona se pali na 102, pa bih to zelio nekako spustiti da se pali ranije,jer se ne sjecam da mi je ikada prije prelazila 95... cak sam i kupio novi senzor temperature/termoprekidac, ali izgleda dzabe |
Autor/ica: | jazmi [ pet svi 23, 2014 11:54 pm ] |
Naslov: | Re: kuckanje (ćekićanje) u motoru T4 |
Citat: Ne pise koji motor ?
A vadis sada kad sam instalirao nece ni da mi otvori :/ kliknem,a nista se ne događa... progooglat cu da nadem drugi... Uglavnom auto sam rijesio, pri mjerenju svega vidjeli smo da ima odstupanja malo na polutkama, tj. gnijezdu,kako li vi vec kazete, gdje upadne radilica, smije biti do 7-8 stoti, u mene je bilo 10, pa laganim smirglanjem vodobrusnim papirom, smo skinuli onu prvu masu sto je nekada stavljena te smo samo na taj nacin dobili 3 stoti, zatim nova klipnjaca koja je bila otisla (opet hvala veliko Nenadu) je rijesila problem. dosli smo na zeljene mjere, sve ostalo je bilo ured. Stavio sam sada glyco lezajeve. Sve pospajao, upalio i auto napokon normalno radi. Ne pali lampicu, sve je za 5,nista se ne cuje. Cak od kada sam ga kupio kada ga ugasim ono kao da se strese,ali sada nista,usput sam i dizne sve ocistio. Jedini problem mi je idalje, jos od udesa prosle godine malo kao grijanje,mada su neki rekli da treba tako. U voznji je temp 87-93, dok kada stoji ili po gradu zna doci do 100, te je na 102 palio odmah drugu brzinu ventilatora. Danas smo ispitivali releje i sve cackali,te je proradila prva brzina, ali i ona se pali na 102, pa bih to zelio nekako spustiti da se pali ranije,jer se ne sjecam da mi je ikada prije prelazila 95... cak sam i kupio novi senzor temperature/termoprekidac, ali izgleda dzabe Super da si složio napokon! |
Stranica: 17/17. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |