Dečeci, slutim da je došlo vrijeme da se probam pozabaviti ovim problemom, jer me strašno iritira. Dakle, da rezimiram, povremeno se upali "engine check" lampica koja tada stoji upaljena po nekoliko dana, nakon čega se sama ugasi, što bi, jel'te, značilo da se auto samopopravio.
Osim te lampice, ne pale se drugi indikatori - samo lampica, dakle, radi se o nekakvoj manjoj grešci u radu motora, koja je, očito, prolazna.
Nadalje, dok ta lampica radi, događa se to da
prilikom paljenja, u trenutku kad "sastavi" i upali,
okretaji na samo jednu sekundu padnu kao da će se auto ugušiti, zatim sve počne raditi normalno, čok odradi svoje, auto normalno vuče, ne vidim nikakve probleme u vožnji i radu motora. To "gušenje" događa se prilikom svakog paljenja,
neovisno o tome da li je motor topao ili hladan.
Kolega @djogra je očitao dijagnostikom da se, kada je lampica upaljena,
pokazuje greška na ECM-u u vidu smanjenog tlaka usisa zraka, pretpostavljali smo da bi moglo biti do K&N filtera i vlage, međutim, nije, jer već neko vrijeme koristim normalni filter zraka, a
greška se ponovila dva puta i sa normalnim filterom zraka.
Sada se upalila prije neka tri ili četiri dana i zasada gori non-stop, a to je bilo prije pranja automobila, dakle mislim da nema veze s tim.
Vezano uz sve gore navedeno, najljubaznije pozivam stručno i manje stručno, ali iskusno osoblje foruma, da mi, ako znaju što bi to na kraju moglo biti, daju svoje mišljenje, dijagnozu i sugestiju, čisto kako bih dobio viziju odakle krenuti sa rješavanjem problema onim putem koji ovlašteni servis uključuje tek kao zadnju opciju (isključivo zbog cijene rješenja, ne zbog nepovjerenja). Unaprijed zahvaljujem
