VOLVO KLUB HRVATSKA
https://vkh.hr/forum/

'97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao
https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11931
Stranica: 3/4.

Autor/ica:  Nick [ pon srp 20, 2015 7:07 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
A nije isto voziti gradske vožnje po Bj i po Zg... Što ćeš,veliki grad,velika potrošnja i obrnuto :)
Ma jasno, da. Sve ovisi o uvjetima na cesti. Gužve, semafori, temperature, niz faktora... :D

Autor/ica:  Leonardo23 [ pon srp 20, 2015 7:13 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
Citat:
Plina ti smije popit max litru više od benzina!
Iskustva su pozitivna.. Problema nema osim ovog plinđije u Gospiću kojeg treba zatuć zbog astronomske visine cijene litre.. Inače meni troši otvorene ceste oko 12l do 14 gradske a radi se o 850R 184 kw
Tebi bi trebalo biti litra manje
Da, trebao bi mi trošiti manje nego tebi s obzirom na razliku u snazi i kubikaži motora. Hvala ti.
A najviše će sama masa vozila odigrati ulogu u potrošnji nego tih par kw razlike da su isti kubici i cilindri.. Ali ja imam klip više, injektor više pa jbg još je i mala razlika u potrošnji

Autor/ica:  danchi [ pon srp 20, 2015 7:16 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Svakako je na plinu ušteda.Dobar uređaj,dobar majstor i po mogućnosti povoljno...eto dobitne kombinacije :dance:

Autor/ica:  Nick [ pon srp 20, 2015 7:28 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
Citat:
Citat:
Plina ti smije popit max litru više od benzina!
Iskustva su pozitivna.. Problema nema osim ovog plinđije u Gospiću kojeg treba zatuć zbog astronomske visine cijene litre.. Inače meni troši otvorene ceste oko 12l do 14 gradske a radi se o 850R 184 kw
Tebi bi trebalo biti litra manje
Da, trebao bi mi trošiti manje nego tebi s obzirom na razliku u snazi i kubikaži motora. Hvala ti.
A najviše će sama masa vozila odigrati ulogu u potrošnji nego tih par kw razlike da su isti kubici i cilindri.. Ali ja imam klip više, injektor više pa jbg još je i mala razlika u potrošnji
U pravu si. Masa vozila je najbitnija za potrošnju. Isto tako i cilindar više puno znači, jer je potreban manji stisak papučice da auto povuče.

Autor/ica:  Nick [ pon srp 20, 2015 7:33 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
Svakako je na plinu ušteda.Dobar uređaj,dobar majstor i po mogućnosti povoljno...eto dobitne kombinacije :dance:
Razmišljam o tome... :think: Jel istina da auto osjetno izgubi snagu, kada se vozi na plin?

Autor/ica:  Turbodiesel [ pon srp 20, 2015 8:32 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
Citat:
Dali se mozda sjecas kako se ponasao auto kada je krepao maf jer meni se nesto slicno dogadja sa mojim ali kada ocistim maf onda je malo bolje ali ne za dugo.
Kada bih ga ujutro upalio, radio bi na 600 okretaja i gušio se, a ponekad bi se i ugasio. Onda bih ga ponovno upalio i čekao dvije min da se barem malo ugrije i lagano bih krenuo. Kada se ugrijao, motor je radio normalno, tj. nije bilo gubitka snage niti bi se gušio, ali bi zato potrošio oko 20l/100 km. LOL :lol:
Da ti nije to do ECTS-a?
Citat:
Ovo zadnje što si napisao i mene brine. Dakle, imao je tri veće rupe, jednu na cijevi prije stražnjeg lonca i dvije na samom loncu.
Turbak će se skoro isto ponašati sa potpuno novim izduvom i izduvom potpuno šupljim ili čak skinutim od turbine do kraja...možeš čak dobiti malo na odzivu. Ugušiti ga može jedino "začepljen lonac"... Kako ti je tcode već objasnio, jedine rupe koje prave problem su one prije turbine, ali nikako u mjeri koju si opisivao...
Citat:
Znam, jer mi ga je prijatelj dao, zajedno smo ga išli kupiti prošle godine, a on je u međuvremenu imao prometnu, bočno ga je udarila vozačica s Caddy-jem. Sumnjam da bi novi MAF otišao nakon 5000km. :think:
Pa...ako je, a vjerujem da je, hotwire MAF, moguće je teoretski da nastrada pri udaru... Čisto za svaki slučaj, je li MAF odgovarajući za T4?
Citat:
Citat:
Svakako je na plinu ušteda.Dobar uređaj,dobar majstor i po mogućnosti povoljno...eto dobitne kombinacije :dance:
Razmišljam o tome... :think: Jel istina da auto osjetno izgubi snagu, kada se vozi na plin?
Može biti, pogotovo na "karburatorskom" sistemu i "zavrnutom" zarad potrošnje. A inače, na dobro mapiranom sekvencijalnom uređaju tako nešto ne bi smjelo biti.

Autor/ica:  Nick [ pon srp 20, 2015 9:30 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Da ti nije to do ECTS-a?
Citat:
Nije. Spojio sam ga na dijagnostiku i očitao je grešku na MAF-u i kada sam ga zamijenio, sve je radilo, dijagnostika više nije javljala grešku.
Turbak će se skoro isto ponašati sa potpuno novim izduvom i izduvom potpuno šupljim ili čak skinutim od turbine do kraja...možeš čak dobiti malo na odzivu. Ugušiti ga može jedino "začepljen lonac"... Kako ti je tcode već objasnio, jedine rupe koje prave problem su one prije turbine, ali nikako u mjeri koju si opisivao...
Citat:
Shvatio sam sam. Hvala. :D
Pa...ako je, a vjerujem da je, hotwire MAF, moguće je teoretski da nastrada pri udaru... Čisto za svaki slučaj, je li MAF odgovarajući za T4?
Citat:
MAF je original za T4 motor. Razmišljao sam o sudaru i o tome da je mogao stradati, ali radio je normalno u početku.

Autor/ica:  miro06 [ uto srp 21, 2015 12:20 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

sto se tice lambda sonde, moguce je da imas jos jednu sitnu rupicu na auspuhu pa ti zbog nje pali sondu.

Autor/ica:  Nick [ uto srp 21, 2015 5:24 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
sto se tice lambda sonde, moguce je da imas jos jednu sitnu rupicu na auspuhu pa ti zbog nje pali sondu.
Ne kažem da nije moguće, ali vjerujem da nema više rupa, jer je auspuh pregledan od spoja ispušne grane do stražnjeg ispušnog lonca, i to temeljito, i sve pukotine, a bilo ih je tri, su sanirane, tj. na jednom je djelu zavaren novi komad cijevi, i kad sam upalio auto, odjednom se ne čuje. Radi tiho i mirno, bez onih 'nemirnih' vibracija. Sumnjiv mi je MAF, koji mi je dao prijatelj, a kupljen je original novi prije 5000km, ali je pretrpio bočni sudar, pa je auto prodao za dijelove, jedino je skinuo par sitnica koje su iskoristive, među njima i MAF. Mene je MAF počeo zafrkavati iza nove godine, i dao mi je prijatelj taj svoj koji sam spojio i najnormalnije mi je radio. Sad u zadnje vrijeme sam primijetio da auto ne upali kako bi trebao, tj. ne skoči na 1600 okretaja pa padne na 800 okretaja, kao što inače treba, nego upali na 1000 okretaja i stoji tako 3 do 4 sekunde i onda se tek spusti na 800 okretaja. Pokušat ću očistiti MAF i ako primijetim da normalno upali, onda ću spojiti sondu na uređaj, da vidim. Znam nekoliko osoba kojima je zbog neispravnog MAF-a, sonda javljala grešku.

Autor/ica:  matija0610 [ uto srp 21, 2015 6:13 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Imas katalizator, u kakvom je stanju?.. meni to najvise "vuče" na začepljen ispuh..

Autor/ica:  Nick [ uto srp 21, 2015 9:11 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
Imas katalizator, u kakvom je stanju?.. meni to najvise "vuče" na začepljen ispuh..
Katalizator sam prvo pogledao. Nema hrđe, i protočan je. Dosta me ljudi pitalo jesam li ga mijenjao nedavno, jer je izgledom jako 'mlad'.

Autor/ica:  miro06 [ sri srp 22, 2015 10:09 am ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Sad u zadnje vrijeme sam primijetio da auto ne upali kako bi trebao, tj. ne skoči na 1600 okretaja pa padne na 800 okretaja, kao što inače treba, nego upali na 1000 okretaja i stoji tako 3 do 4 sekunde i onda se tek spusti na 800 okretaja.

vrucine su pa mu ne treba toliko da se zagrije :)

Autor/ica:  Nick [ sri srp 22, 2015 10:37 am ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
Sad u zadnje vrijeme sam primijetio da auto ne upali kako bi trebao, tj. ne skoči na 1600 okretaja pa padne na 800 okretaja, kao što inače treba, nego upali na 1000 okretaja i stoji tako 3 do 4 sekunde i onda se tek spusti na 800 okretaja.

vrucine su pa mu ne treba toliko da se zagrije :)
Bilo bi dobro da je do toga. :D Kada ga upalim ujutro, znači hladan start, onda ne upali kako bi trebao, a poslije, kada je motor već topao od vožnje, znači drugo paljenje i ostala paljenja, upali kako bi i trebao. Prekjučer sam ga upalio tek iza 13h, prvi start, kad je već 35+°C u zraku, i tada je upalio normalno. Znači samo rano ujutro, oko 5h, kad je temp zraka malo niža, zafrkava.

Autor/ica:  Števa 071 [ sri srp 22, 2015 10:47 am ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Vjerojatno senzor temperature motora

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk

Autor/ica:  Nick [ sri srp 22, 2015 2:10 pm ]
Naslov:  Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao

Citat:
Vjerojatno senzor temperature motora

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk
Pa kad si već spomenuo... Provjeriti ću i njega. Hvala.

Stranica: 3/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/