VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
'97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11931 |
Stranica: 3/4. |
Autor/ica: | Nick [ pon srp 20, 2015 7:07 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: A nije isto voziti gradske vožnje po Bj i po Zg... Što ćeš,veliki grad,velika potrošnja i obrnuto
Ma jasno, da. Sve ovisi o uvjetima na cesti. Gužve, semafori, temperature, niz faktora... ![]() ![]() |
Autor/ica: | Leonardo23 [ pon srp 20, 2015 7:13 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: Citat: Plina ti smije popit max litru više od benzina!
Da, trebao bi mi trošiti manje nego tebi s obzirom na razliku u snazi i kubikaži motora. Hvala ti.Iskustva su pozitivna.. Problema nema osim ovog plinđije u Gospiću kojeg treba zatuć zbog astronomske visine cijene litre.. Inače meni troši otvorene ceste oko 12l do 14 gradske a radi se o 850R 184 kw Tebi bi trebalo biti litra manje |
Autor/ica: | danchi [ pon srp 20, 2015 7:16 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Svakako je na plinu ušteda.Dobar uređaj,dobar majstor i po mogućnosti povoljno...eto dobitne kombinacije ![]() |
Autor/ica: | Nick [ pon srp 20, 2015 7:28 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: Citat: Citat: Plina ti smije popit max litru više od benzina!
Da, trebao bi mi trošiti manje nego tebi s obzirom na razliku u snazi i kubikaži motora. Hvala ti.Iskustva su pozitivna.. Problema nema osim ovog plinđije u Gospiću kojeg treba zatuć zbog astronomske visine cijene litre.. Inače meni troši otvorene ceste oko 12l do 14 gradske a radi se o 850R 184 kw Tebi bi trebalo biti litra manje |
Autor/ica: | Nick [ pon srp 20, 2015 7:33 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: Svakako je na plinu ušteda.Dobar uređaj,dobar majstor i po mogućnosti povoljno...eto dobitne kombinacije
Razmišljam o tome... ![]() ![]() |
Autor/ica: | Turbodiesel [ pon srp 20, 2015 8:32 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: Citat: Dali se mozda sjecas kako se ponasao auto kada je krepao maf jer meni se nesto slicno dogadja sa mojim ali kada ocistim maf onda je malo bolje ali ne za dugo.
Kada bih ga ujutro upalio, radio bi na 600 okretaja i gušio se, a ponekad bi se i ugasio. Onda bih ga ponovno upalio i čekao dvije min da se barem malo ugrije i lagano bih krenuo. Kada se ugrijao, motor je radio normalno, tj. nije bilo gubitka snage niti bi se gušio, ali bi zato potrošio oko 20l/100 km. LOL ![]() Citat: Ovo zadnje što si napisao i mene brine. Dakle, imao je tri veće rupe, jednu na cijevi prije stražnjeg lonca i dvije na samom loncu. Turbak će se skoro isto ponašati sa potpuno novim izduvom i izduvom potpuno šupljim ili čak skinutim od turbine do kraja...možeš čak dobiti malo na odzivu. Ugušiti ga može jedino "začepljen lonac"... Kako ti je tcode već objasnio, jedine rupe koje prave problem su one prije turbine, ali nikako u mjeri koju si opisivao...
Citat: Znam, jer mi ga je prijatelj dao, zajedno smo ga išli kupiti prošle godine, a on je u međuvremenu imao prometnu, bočno ga je udarila vozačica s Caddy-jem. Sumnjam da bi novi MAF otišao nakon 5000km. Pa...ako je, a vjerujem da je, hotwire MAF, moguće je teoretski da nastrada pri udaru... Čisto za svaki slučaj, je li MAF odgovarajući za T4?
![]() Citat: Citat: Svakako je na plinu ušteda.Dobar uređaj,dobar majstor i po mogućnosti povoljno...eto dobitne kombinacije
Razmišljam o tome... ![]() ![]() |
Autor/ica: | Nick [ pon srp 20, 2015 9:30 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Da ti nije to do ECTS-a? Citat:
Nije. Spojio sam ga na dijagnostiku i očitao je grešku na MAF-u i kada sam ga zamijenio, sve je radilo, dijagnostika više nije javljala grešku.
Turbak će se skoro isto ponašati sa potpuno novim izduvom i izduvom potpuno šupljim ili čak skinutim od turbine do kraja...možeš čak dobiti malo na odzivu. Ugušiti ga može jedino "začepljen lonac"... Kako ti je tcode već objasnio, jedine rupe koje prave problem su one prije turbine, ali nikako u mjeri koju si opisivao...
Citat:
Shvatio sam sam. Hvala. Pa...ako je, a vjerujem da je, hotwire MAF, moguće je teoretski da nastrada pri udaru... Čisto za svaki slučaj, je li MAF odgovarajući za T4?![]() Citat:
MAF je original za T4 motor. Razmišljao sam o sudaru i o tome da je mogao stradati, ali radio je normalno u početku.
|
Autor/ica: | miro06 [ uto srp 21, 2015 12:20 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
sto se tice lambda sonde, moguce je da imas jos jednu sitnu rupicu na auspuhu pa ti zbog nje pali sondu. |
Autor/ica: | Nick [ uto srp 21, 2015 5:24 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: sto se tice lambda sonde, moguce je da imas jos jednu sitnu rupicu na auspuhu pa ti zbog nje pali sondu.
Ne kažem da nije moguće, ali vjerujem da nema više rupa, jer je auspuh pregledan od spoja ispušne grane do stražnjeg ispušnog lonca, i to temeljito, i sve pukotine, a bilo ih je tri, su sanirane, tj. na jednom je djelu zavaren novi komad cijevi, i kad sam upalio auto, odjednom se ne čuje. Radi tiho i mirno, bez onih 'nemirnih' vibracija. Sumnjiv mi je MAF, koji mi je dao prijatelj, a kupljen je original novi prije 5000km, ali je pretrpio bočni sudar, pa je auto prodao za dijelove, jedino je skinuo par sitnica koje su iskoristive, među njima i MAF. Mene je MAF počeo zafrkavati iza nove godine, i dao mi je prijatelj taj svoj koji sam spojio i najnormalnije mi je radio. Sad u zadnje vrijeme sam primijetio da auto ne upali kako bi trebao, tj. ne skoči na 1600 okretaja pa padne na 800 okretaja, kao što inače treba, nego upali na 1000 okretaja i stoji tako 3 do 4 sekunde i onda se tek spusti na 800 okretaja. Pokušat ću očistiti MAF i ako primijetim da normalno upali, onda ću spojiti sondu na uređaj, da vidim. Znam nekoliko osoba kojima je zbog neispravnog MAF-a, sonda javljala grešku.
|
Autor/ica: | matija0610 [ uto srp 21, 2015 6:13 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Imas katalizator, u kakvom je stanju?.. meni to najvise "vuče" na začepljen ispuh.. |
Autor/ica: | Nick [ uto srp 21, 2015 9:11 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: Imas katalizator, u kakvom je stanju?.. meni to najvise "vuče" na začepljen ispuh..
Katalizator sam prvo pogledao. Nema hrđe, i protočan je. Dosta me ljudi pitalo jesam li ga mijenjao nedavno, jer je izgledom jako 'mlad'.
|
Autor/ica: | miro06 [ sri srp 22, 2015 10:09 am ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Sad u zadnje vrijeme sam primijetio da auto ne upali kako bi trebao, tj. ne skoči na 1600 okretaja pa padne na 800 okretaja, kao što inače treba, nego upali na 1000 okretaja i stoji tako 3 do 4 sekunde i onda se tek spusti na 800 okretaja. vrucine su pa mu ne treba toliko da se zagrije ![]() |
Autor/ica: | Nick [ sri srp 22, 2015 10:37 am ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: Sad u zadnje vrijeme sam primijetio da auto ne upali kako bi trebao, tj. ne skoči na 1600 okretaja pa padne na 800 okretaja, kao što inače treba, nego upali na 1000 okretaja i stoji tako 3 do 4 sekunde i onda se tek spusti na 800 okretaja.
Bilo bi dobro da je do toga. vrucine su pa mu ne treba toliko da se zagrije ![]() ![]() |
Autor/ica: | Števa 071 [ sri srp 22, 2015 10:47 am ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Vjerojatno senzor temperature motora Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk |
Autor/ica: | Nick [ sri srp 22, 2015 2:10 pm ] |
Naslov: | Re: '97. S40 T4 ne ubrzava kako bi trebao |
Citat: Vjerojatno senzor temperature motora
Pa kad si već spomenuo... Provjeriti ću i njega. Hvala.
Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk |
Stranica: 3/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |