Sada je: čet srp 10, 2025 7:49 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 65 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 3:58 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
automatik...

auto najviše troši dok pali( onih 99,9 je jer nemože izmjeriti koliko)
To ti nema nikakve veze sa paljenjem već sa prijeđenim putom!
Niti je 99,9 najveća oznaka na BC-u :wink:
Potrošnja goriva (kako se prikazuje u ovom podneblju) je obrnuto proporcionalna sa prijeđenim putom, što će reći da vozilo najviše troši u stanju zen-a(čitaj: mirovanja).....

....and the inner voice goes: haaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm....... 8)

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 4:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
automatik...

auto najviše troši dok pali( onih 99,9 je jer nemože izmjeriti koliko)
To ti nema nikakve veze sa paljenjem već sa prijeđenim putom!
Niti je 99,9 najveća oznaka na BC-u :wink:
Potrošnja goriva (kako se prikazuje u ovom podneblju) je obrnuto proporcionalna sa prijeđenim putom, što će reći da vozilo najviše troši u stanju zen-a(čitaj: mirovanja).....

....and the inner voice goes: haaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm....... 8)
Koliko si siguran u ovu tvrdnju?
FYI, indeed, auto troši najviše kod paljenja na hladno, a to bi znao da si ikada imao potrebe slagati warm up enrichment mapu u ECU-u. Srećom, većina modernih motora se jako brzo zagrijava, pa se to doslovno prosipanje benzina ne odvija jako puno vremena.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 5:13 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri svi 28, 2008 2:47 pm
Postovi: 277
Vozi: V40 CrossCountry D4
Lokacija: Rijeka
Ja mislim da ste svi u pravu...

Auto troši! ..... i točka :P


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 12:09 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
tcode ako baš želiš filozofirati onda možemo i reći da auto najviše troši za vrijeme paljenja dok se gorivo ne zapali (možda je neki luđak izvadio svječice ili bobine... :lol: ) jer baca čisto gorivo u cilindre a ne iskorištava ga, a prijeđeni put je jednak nuli. Ali ako taj isti auto pritome guraš ili baciš sa planine, onda je potrošnja goriva već nešto manja jer ćeš ipak napraviti neki put pa makar i samo diferencijaciju položaja po vertikali.

S druge strane trenuci koje ti opisuješ se odnose na vrijeme nakon što motor "zapali" pa dok se ne ugrije, a opet će tada potrošnja biti najveća jedino u slučaju da vozilo miruje, jer FYI na starom kontinentu još uvijek potrošnju motora u vozilu pa tako i u autu iskazujemo u omjeru potrošenih litara i prijeđenih kilometara, i dok je god tako i dok ne prijeđemo na iskazivanje potrošnje u jedinici vremena, moja tvrdnja je potpuno ispravna.... 8)

Ako imaš neki konkretni protuargument slobodno ga prezentiraj ali molim te nemoj u obliku pitanja....

Tnx in adv.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 12:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Fair enpugh.

Fora je u tome da se molekule kisika i CxHx (benzina) povezuju jedino u plinovitom stanju. Kako je benzin u tekućem, a usisna grana, glava, ventili i cilindri su u trenutku paljenja potpuno hladnog paljenja motora, hladni, povezat će se samo površinski dio "kapljice" benzina sa kisikom iz zraka. Zbog toga je potrebno trpat puno benzina u tom hladnom periodu rada motora. Sav benzin koji ostane nepovezan s kiskikom, doslovno izlazi na auspuh. Od tuda i onaj fini miris benzina kod rada motora "pod čokom". Kada se motor zgrije, benzin isparava na vrućim dijelovima motora i spajanje se odvija puno efikasnije.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 2:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Ode sve u krivom smjeru!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 3:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub lis 20, 2007 12:52 pm
Postovi: 435
Vozi: XC60
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ode sve u krivom smjeru!
ali edukativno :lol:

možda bum ispal glup ali se nemrem pomoć, kaj ne piše u knjižici vozila da komp računa prosječnu potrošnju u zadnjih 20 min ili tak nešto :?:

_________________
740 td - vozio godinu dana
S80 2.4i - vozio skoro 7 godina
XC60 D3 - stigao je :))))))))))


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 4:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Slazme se da je edukativno, ali mislim da jedan ode sumom, a drugi drumom!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 4:39 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
Svakako napravi i TCM update jer ako nije bio rađen u skoro vrijeme sadrži nekoliko poboljšanja rada mjenjača i ako želiš napravi reset adaptacija getribe ( to se samo sa VIDOM resetira )

I ono što sam spomenuo ETM upgrade stim da i on automatski napravi ECM upgrade.

I to je to kaj je bitno za rad vozila ostalo ne treba raditi.-....
Za nekoliko dana idem na redovni servis u Sarajevo (šta ću, budala sam, auto održavam samo u ovlaštenom servisu). Znači, osim redovne izmjene ulja i filtera te osnovnog pregleda vozila, naumio sam mijenjati i ulje u mjenjaču. E sad, što se tiče upgrade softwarea, šta da zahtijevam? ETM, ECM, TCM, nešto drugo ili samo ETM jer to podrazumijeva sve ostalo? Moram priznati da si me zbunio. Volio bih da, kada dođem u servis, tačno znam šta tražim kada već oni u servisu neće da se sjete da mi kažu šta bi trebalo uraditi.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 4:43 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
Citat:
Ode sve u krivom smjeru!
ali edukativno :lol:

možda bum ispal glup ali se nemrem pomoć, kaj ne piše u knjižici vozila da komp računa prosječnu potrošnju u zadnjih 20 min ili tak nešto :?:
Mislim da u knjižici piše da auto svoju prosječnu potrošnju i prosječnu brzinu računa u zadnjih cca 20 km.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 27, 2008 6:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Slazme se da je edukativno, ali mislim da jedan ode sumom, a drugi drumom!
Kad mene nešto ne zanima, jednostavno taj post/topic ne pročitam.
Također, ne smatram da sam bio baš toliko offtopic da su ovakvi komentari potrebni, jer, ako već nisam pomogao Arminu u odgonetanju njegove velike potrošnje, možda sam dao odgovor netkome tko radi puno kratkih relacija ili kako Nuc kaže, nauči se nešto više o tome kako naši motori troše to skupocjeno gorivo.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 28, 2008 9:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Po mojem mišljenju nije tu skoro pa nikaj OT i zahvaljujem i tcode-u i izy-u na nekim novim informacijama.
Samo kaj se oba dva nabacujete a govoriti o malo drugačijim stvarima: Izy govori o neekonomičnosti auta dok stoji (troši a br. km-a je 0) a tcode objašnjava veliku potrošnju ladne mašine.

Sve u svemu hvala na info.

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 28, 2008 9:38 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
ETM i TCM


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 28, 2008 10:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Po mojem mišljenju nije tu skoro pa nikaj OT i zahvaljujem i tcode-u i izy-u na nekim novim informacijama.
Samo kaj se oba dva nabacujete a govoriti o malo drugačijim stvarima: Izy govori o neekonomičnosti auta dok stoji (troši a br. km-a je 0) a tcode objašnjava veliku potrošnju ladne mašine.
Hvala mikey_rs, upravo sam na to mislio!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 28, 2008 11:39 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
ETM i TCM
Hvala Kiki

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 65 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan